Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin kuolla nauruun eilen kaupassa...;)

Vierailija
22.03.2006 |

Poikani (3v.) kiikutti kummallista pakettia ostoskärryyn ja sanoi, että " mulla on vähän masu kipeä. Pitää ostaa tätä kun se auttaa kipeään masuun." Ja samalla poika hieroi mahaansa kärsivän näköisenä. Mä vaan ensin ajattelin, että mitähän se poika nyt höpöttelee omiaan, mut sit huomasin, että mikä se paketti oikein on:)

Se oli niitä Activities (vai mikä se nimi nyt olikaan) yogurtteja, joita tv:ssä ne kaksi naista, äiti ja tytär, mainostaa, jotka auttaa mainoksen mukaan mahaan!! Oli tainnut poika tarkasti mainoksen kattoa kun niin hyvin tiesi mistä tuotteesta oli kyse ja mitä siitä mainoksessa sanottiin:D Kyllä siinä oli naurussa pitelemistä ja moni muukin meidän ympärillä nauroi katketakseen.

Pienestä jo mainosten orjia:D Paljon ne lapset vaan ymmärtää vaikkei aina uskoisi!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v poju on joskus kotona nähnyt isin juovan sauna-kaljaa, mut ei oo kotona sitä mitenkään huomioinut. No kaupassa kun mentiin kalja-hyllyn ohi ja näki Lapin Kullan mainoksen (isin juoma merkki) niin kailotti kovaan ääneeen " äiti,äiti, tuolla on isin limsaa, ostetaanko sitä isille." Mua vähän hävetti, kun ajattelin ihmisten luulevan isukkia joksikin alkoholistiksi, kun pieni poikakin " isin limsan" tunnistaa...

Vierailija
2/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä leikitään, askarrellaan ja ollaan ulkona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän maikkarilta ja neloselta tulee sellasta ohjelmaa, että telkku vois olla auki lasten ollessa hereillä. Ylen kanaviltakin hyvin vähän. Meillä telkku aukee vasta ysin jälkeen, kun tenavat punkassa.

Vierailija
4/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 3v tyttö halus ostaa kaupasta nallemehua eli Karhuahan se näytti :)

Vierailija
5/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi että ei meillä tv taustahälynä ole, mutta lastenohjelmia saavat kyllä katsoa.

Vierailija
6/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oli 2-vuotiaana mukana isotädin hautajaisissa, ja kappelista suruväki sitten käveli kaatosateessa papin johdolla haudan luokse.

Matkallahan tietysti kastuttiin, joten kaveri totesi kovalla äänellä;

" saatana kun sataa!"

Siinä oli papilla ja muullakin kirkkoväellä ihmettelemistä, ja äiti punasteli:o)

Vierailija
7/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toisessa huoneessa. Kuulin sitten kailotuksen: " Täällä on vielä vähän hiljaista, mutta kyllä se tästä lähtee!"

=0)

Vierailija
8/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli SAKU-olut.

Vierailija
9/39 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti mulla on maha kipeenä, mee ostaa apteekista mipulaattia, kun sitä hierotaan sinne missä kipu on :) (tarkoitti siis mobilatia)

Vierailija
10/39 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotias alkoi jossain vaiheessa valittaa vatsakipuja lähes joka päivä. Minä yleensä kuittasin sen sillä, että on nälkä ja järjestin ruokaa. Muutaman päivän päästä tyttö selitti, että se mahakipu on siksi, että hän tarvitsee sitä yhtä jogurttia, sitä activi...

Minä vain nauroin tuota, enkä ostanut ko. jogurttia. Sen jälkeen ei ole enää ollut mahakaan kipeä.

Vierailija
11/39 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias halusi aina saunan jälkeen maistaa isänsä saunaolutta. Aina kiellettiin ja sanottiin, että ' se on kakkaa' . No kerran sitten isä antoi pullon ja antoi maistaa. Kakkaahan se oli lapsen mielestä. Seuraavalla viikolla oli tullut bussipysäkeille uudet mainokset ja olutta mainostettiin. Lapsi hihkuu innoissaan mainoksen nähtyään ' Kakkaa! Kakkaa!' . Vieressä seisovalla mummalla oli näkemisen arvoinen hymy päällä. Minä yritin vaientaa lasta keksimällä jotain muuta katseltavaa, mutta turhaan. Onneksi bussi tuli hyvin pian.

kaupassa kierretään ' kakka-osasto' hyvin kaukaa, ettei tule noloja tilanteita.

Vierailija
12/39 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas sanoi näin:

Mentiin tavaratalosta vessaan, jossa poika tutki paikkoja. Sitten hän sormi ojossa tuijotti roskiksen tekstiä: " Äiti tässä lukee: pi-tää-os-taa-rans-ka-lai-si-a-pe-ru-noi-ta" (siis sanoi hitaasti kuin lukien).

Vessassa oli viereisen hampurilaispaikan roskis, jossa luki punaisella HESBURGER.

Aika pelottavaa, kuinka tehokkaasti noi logot toimii!

Vierailija
13/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein ne kyllä sitten takaisinkin sinne paikalle...ei ostettu meille niitä;)

Vierailija
14/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oisin kyllä selittäny että no tällä kertaa voidaan ostaa, mutta seuraavalla kerralla äiti päättää että mitä ostetaan...

Vierailija
15/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa huoneessa. Kuulin sitten kailotuksen: " Täällä on vielä vähän hiljaista, mutta kyllä se tästä lähtee!"

Eli se Koffin baarimainos oli jäänyt mieleen.. =0)

Vierailija
16/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania :)))))))

Vierailija
17/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin että mistä hän sellaisen tiedon on saanut. ja vastaukseksi tuli telkkarista...

Vierailija
18/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuria, päähän, ja sanoo " nollanollasata, miten voin auttaa"

Vierailija
19/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" nämä myydään erikseen!"

(jos joku ei hokannu, niin monessa lasten lelumainoksessahan osa niistä leluista ei sisälly pakettiin vaan myydään erikseen...)

Vierailija
20/39 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on niin ihania...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi