Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, minua seurataan - auttakaa minua ennenkuin he huomaavat tämän!!

Vierailija
26.03.2017 |

Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..

Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa ap esität minua tällä palstalla. Tiedän kyllä kuka olet, missä asut ja perheesi yhteystiedot. Kohta on poliisit ja valkotakkiset ovella.

Niin tiedän :)! Ja voivat tullakin ellei mami auta peräkammariin sinua pian.

Olet se sama joka nimitteli minua stalkkaajaksi, vaikka todellisuudessa se olet sinä itse. Kirjoitit ketjun pistorasioista.

Oletko sinä minä missä mennään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoittelee tähän yksin.

Vierailija
64/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi? Bipo? Mania?

Vierailija
65/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa ap esität minua tällä palstalla. Tiedän kyllä kuka olet, missä asut ja perheesi yhteystiedot. Kohta on poliisit ja valkotakkiset ovella.

Olet se sama joka nimitteli minua stalkkaajaksi, vaikka todellisuudessa se olet sinä itse. Kirjoitit ketjun pistorasioista.

Riippuu kuka olet. Tiedän kuitenkin, että stalkkaat sitä missä ketjuissa liikun ja kuuntelet laitteitani. Ihan vain tiedoksesi, että minä tiedän kuka sinä olet enkä pelkää tehdä tiedoillani jotain.

Vierailija
66/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuka olet. Tiedän kuitenkin, että stalkkaat sitä missä ketjuissa liikun ja kuuntelet laitteitani. Ihan vain tiedoksesi, että minä tiedän kuka sinä olet enkä pelkää tehdä tiedoillani jotain.

Kävitkö sinä ovellani?

Vierailija
67/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän ketjun Vauva - lehden johdolle jälleen . Kokonaan.

Vierailija
68/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agentti koodi alas

Vierailija
69/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö sinä ovellani?

En ole käynyt ovellasi, koska en viitsi reissata toiselle puolelle Suomea. Mutta voisin kyllä käydä vähän tervehtimässä. Tai laittaa jotkut perääsi.

Vierailija
70/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole provo, niin hirvee aihe muuten olis. Ja toi miten aloittajalle vastataan saa mut melkein oksentamaan miten hirveitä ihmiset voi olla, kun ihmisen mieli on murtunut tuhansiin osiin ja porukka vaan pilkkaa. Tärkeintä olis saada ap nukkumaan ja/tai päivystykseen jotenkin. Psykoosi on vaarallinen tuossa kohdassa sairastuneelle itselleen ja mahdollisesti myös läheisille. Kaikkea hyvää sinulle ap *hali ja pusu*, ei sun tarvitse pelätä yhtään mitään, luota muhun. Kerro jollekkin tai soita jonnekkin livenä mitä kerroit täälläkin, siitä ei koidu sinulle mitään vaaraa, päinvastoin. :)

Vierailija
71/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi

Vierailija
72/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole provo, niin hirvee aihe muuten olis. Ja toi miten aloittajalle vastataan saa mut melkein oksentamaan miten hirveitä ihmiset voi olla, kun ihmisen mieli on murtunut tuhansiin osiin ja porukka vaan pilkkaa. Tärkeintä olis saada ap nukkumaan ja/tai päivystykseen jotenkin. Psykoosi on vaarallinen tuossa kohdassa sairastuneelle itselleen ja mahdollisesti myös läheisille. Kaikkea hyvää sinulle ap *hali ja pusu*, ei sun tarvitse pelätä yhtään mitään, luota muhun. Kerro jollekkin tai soita jonnekkin livenä mitä kerroit täälläkin, siitä ei koidu sinulle mitään vaaraa, päinvastoin. :)

En ole ap mutta pyydän sinulta neuvoa. Olen jo pitkän ajan pelännyt että joku täällä palstalla tarkkailee liikkeitäni. Kun tulin tähän ketjuun, ja siirryin sen jälkeen tuohon Siniseen papukaija suihkussa-ketjuun ja tulin takaisin, joku oli lainannut viestiäni ja kirjoittanut vihjeen siitä, että olisin käynyt kyseisessä keskustelussa.

Vierailija
73/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta pyydän sinulta neuvoa. Olen jo pitkän ajan pelännyt että joku täällä palstalla tarkkailee liikkeitäni. Kun tulin tähän ketjuun, ja siirryin sen jälkeen tuohon Siniseen papukaija suihkussa-ketjuun ja tulin takaisin, joku oli lainannut viestiäni ja kirjoittanut vihjeen siitä, että olisin käynyt kyseisessä keskustelussa.

Hei älä mene sinne haluan auttaa

Vierailija
74/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä sekoja tässä. Tää palsta on täynnä sekoja mä tiesin sen aina

Vierailija
75/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei älä mene sinne haluan auttaa

Kerro, millä tavalla autat kun stalkkaat minua päivät pitkät? Jätä minut rauhaan vitun mulkku!

Vierailija
77/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap on jo pitkään pyytänyt näin viesteillään apuja ja hänet jo aiemmin annettiin Vauva Lehden johdolle.

Hän tekeytyy sellaiseksi jota vastaan hän ei tässä oikeassa stalkkauksessa pärjää ja tämä hänen sekoilemisensa johtuu siitä. Tyyppi ja tyypit on jo ilmoitettu Lehteen . Häiriköitä joilla ainakin yhdellä jo tuomio .

Vierailija
78/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap on jo pitkään pyytänyt näin viesteillään apuja ja hänet jo aiemmin annettiin Vauva Lehden johdolle.

Hän tekeytyy sellaiseksi jota vastaan hän ei tässä oikeassa stalkkauksessa pärjää ja tämä hänen sekoilemisensa johtuu siitä. Tyyppi ja tyypit on jo ilmoitettu Lehteen . Häiriköitä joilla ainakin yhdellä jo tuomio .

Ketä vastaan ei pärjää?

Vierailija
79/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä joko todella mauton provo tai ketjun takana on todella pahasti sairas ihminen. Niin tai näin, poliisin visiitti oven takana olisi oikein hyvä. Ihminen joko saisi hieman näkökulmaa siihen millä kannattaa provoilla tai apua jota kipeästi kaipaa.

Vierailija
80/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kunnossa mikä tuomio ketkä stalkkaajat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi