Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, minua seurataan - auttakaa minua ennenkuin he huomaavat tämän!!

Vierailija
26.03.2017 |

Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..

Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I went to the third he did not reply how are you i was there they did not do it anyway you were how this

Vierailija
22/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla jo täydessä psykoosissa, onko piri ja viina maistunut vai ihanko on synnynnäinen vaiva?

Vai oletko kenties ekstaasin "viihdekäyttäjä", sekin on katsos piriä, se ei ole teveellistä.

Vierailija
24/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita rauhoittua jos pystyt, ja mieti että millä tavalla ajattelet vauvapalstan aihevapaa-osion voivan auttaa? Ihan konkreettisesti. Jos konkretia auttaisi ankkuroimaan tähän hetkeen. D:

...kauhee kun mulla oli kaveri joka just ajatteli samanlaisia ja se piti muakin siis ihan suomalaista peruspäärynää CIA:n agenttina joka oli hänen jäljillä koska hän on "vaarallinen systeemille" jotenkin "erityisen mielensä" ansiosta, ja kykenee "ajattelemaan laatikon ulkopuolelta ja saa kohta salaisuuden selville kunhan ajattelee asioita tarpeeksi". Tyypillä onkin paranoidinen skitsofrenia ja oli jättänyt lääkkeet ottamatta. :(( Niitä ei voi läheiset auttaa oikein yhtään mitenkään, se on taudin kurjin puoli. :c

Vierailija
25/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama kuin tässä?

http://www.vauva.fi/comment/29187481#comment-29187481

Kyllä olen mutta mistä sinä tiesit tämän?? tarkkailetko tietokonettani vai mistä sait sen tietoon???

ap

Vierailija
26/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni tuosta sinun tekstistä. Älä pelkää. Olen varma että tuo on vain mielikuvituksen tuotetta!! Olen käynyt läpi psykoosin ja kesti kauan ennen kuin pääsin samanlaisista ajatuksista kuin sinulla on nyt eroon. Toivon sinulle pikaista paranemista! :)

Vierailija
27/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sellainen suurmies kuin luulet. Todellisuudessa et ole millään tavalla kiinnostava.

Vierailija
28/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuihmisiltä ole sinä meidän taulu talossa palaa kuinka tuo tie vie

Vierailija
29/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niin kiinnostavaa yhdessä ihmisessä voi olla, että kokonaiset organisaatiot vaivautuisivat seuraamaan ja vainoamaan? 

Vierailija
30/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lopeta missä mennään katso ulos

Vierailija
31/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama kuin tässä?

http://www.vauva.fi/comment/29187481#comment-29187481

Kyllä olen mutta mistä sinä tiesit tämän?? tarkkailetko tietokonettani vai mistä sait sen tietoon???

ap

Kirjoitustyyli, sama aihe.

Vierailija
32/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..

Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat

Et ole yksin.

Vierailija
33/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sattuu älä valo kuu peili pelaa peliä

Vierailija
34/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä luulet että me voidaan auttaa sua?

Vierailija
35/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa ap esität minua tällä palstalla. Tiedän kyllä kuka olet, missä asut ja perheesi yhteystiedot. Kohta on poliisit ja valkotakkiset ovella.

Vierailija
36/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun Oskari parka on pudonnut 3 kertaa hissikuiluun pääedellä. Mahdollistako? Samat uutiset kiertää n. 6-7 vuoden viiveellä..

Vierailija
37/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän niin kiinnostavaa yhdessä ihmisessä voi olla, että kokonaiset organisaatiot vaivautuisivat seuraamaan ja vainoamaan? 

Jos on Porvoosta ja kannabiksen käyttäjä niin kyllä. Mutta mami pelastaa tämän pojan . Mami läpsäisee pyllynvarsille ja auttaa peräkamariin.

Vierailija
38/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on provo, niin erittäin huono ja mauton aihe provota. Jos ei, suosittelen pikaisesti hakeutumista päivystykseen.

Vierailija
39/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi SINÄ sinua seurattaisiin?

Vierailija
40/125 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa ap esität minua tällä palstalla. Tiedän kyllä kuka olet, missä asut ja perheesi yhteystiedot. Kohta on poliisit ja valkotakkiset ovella.

Niin tiedän :)! Ja voivat tullakin ellei mami auta peräkammariin sinua pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi