Ihmiset, minua seurataan - auttakaa minua ennenkuin he huomaavat tämän!!
Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..
Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Älkää vastatko enää mitään asia hoidossa jo.
Muilla saattaa olla samoja ongelmia kuin sinulla. Stalkkaajia perässä.
Ap näen lävitsesi, et voi enää salata minulta mitään. Olen tullut jäädäkseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole provo, niin hirvee aihe muuten olis. Ja toi miten aloittajalle vastataan saa mut melkein oksentamaan miten hirveitä ihmiset voi olla, kun ihmisen mieli on murtunut tuhansiin osiin ja porukka vaan pilkkaa. Tärkeintä olis saada ap nukkumaan ja/tai päivystykseen jotenkin. Psykoosi on vaarallinen tuossa kohdassa sairastuneelle itselleen ja mahdollisesti myös läheisille. Kaikkea hyvää sinulle ap *hali ja pusu*, ei sun tarvitse pelätä yhtään mitään, luota muhun. Kerro jollekkin tai soita jonnekkin livenä mitä kerroit täälläkin, siitä ei koidu sinulle mitään vaaraa, päinvastoin. :)
En ole ap mutta pyydän sinulta neuvoa. Olen jo pitkän ajan pelännyt että joku täällä palstalla tarkkailee liikkeitäni. Kun tulin tähän ketjuun, ja siirryin sen jälkeen tuohon Siniseen papukaija suihkussa-ketjuun ja tulin takaisin, joku oli lainannut viestiäni ja kirjoittanut vihjeen siitä, että olisin käynyt kyseisessä keskustelussa.
Mikäli sulla on ollu aikaisemminkin samanlaisia tuntemuksia niin varmuuden vuoksi olisi hyvä käydä päivystyksessä. Sana vihje viittaa, että mieli käy vähän ylikierroksilla ja olisi varmasti ihan hyvä tsekkaa onko kaikki hyvin. En usko että ketään tavallista tallaajaa tarkkaillaan (jos vielä siis esim. puoli vuotta sitten tunsit olevasi tavallinen tallaaja) Täällä on vaan tollasia kiusanhenkiä liikkeellä, jotka haluaa sekoittaa tahallisesti toisten mieliä, heittelemällä satunnaisia sanoja jotka rikkoutunut mieli yhdistää omaan elämään tavalla tai toisella. Toivottavasti nää tahallisesti mieliä sekoittavat ihmiset joutuu jonkinlaiseen vastuuseen. :/
Vierailija kirjoitti:
Riitta johtajaylilääkäri auttaa sinua taas
Camilla
Tämä porukka ja ap on täysi provosakki ja onneksi olin jo aiemmin littanut Vauva lehden johdolle niitten viestit liittyen tähän niin nämä tajutaan siellä juuri siksi mitä nämä ovatkin.
Tyhmiä kun ovat niin jatkoivat. Älkää vastatko näille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole provo, niin hirvee aihe muuten olis. Ja toi miten aloittajalle vastataan saa mut melkein oksentamaan miten hirveitä ihmiset voi olla, kun ihmisen mieli on murtunut tuhansiin osiin ja porukka vaan pilkkaa. Tärkeintä olis saada ap nukkumaan ja/tai päivystykseen jotenkin. Psykoosi on vaarallinen tuossa kohdassa sairastuneelle itselleen ja mahdollisesti myös läheisille. Kaikkea hyvää sinulle ap *hali ja pusu*, ei sun tarvitse pelätä yhtään mitään, luota muhun. Kerro jollekkin tai soita jonnekkin livenä mitä kerroit täälläkin, siitä ei koidu sinulle mitään vaaraa, päinvastoin. :)
En ole ap mutta pyydän sinulta neuvoa. Olen jo pitkän ajan pelännyt että joku täällä palstalla tarkkailee liikkeitäni. Kun tulin tähän ketjuun, ja siirryin sen jälkeen tuohon Siniseen papukaija suihkussa-ketjuun ja tulin takaisin, joku oli lainannut viestiäni ja kirjoittanut vihjeen siitä, että olisin käynyt kyseisessä keskustelussa.
Mikäli sulla on ollu aikaisemminkin samanlaisia tuntemuksia niin varmuuden vuoksi olisi hyvä käydä päivystyksessä. Sana vihje viittaa, että mieli käy vähän ylikierroksilla ja olisi varmasti ihan hyvä tsekkaa onko kaikki hyvin. En usko että ketään tavallista tallaajaa tarkkaillaan (jos vielä siis esim. puoli vuotta sitten tunsit olevasi tavallinen tallaaja) Täällä on vaan tollasia kiusanhenkiä liikkeellä, jotka haluaa sekoittaa tahallisesti toisten mieliä, heittelemällä satunnaisia sanoja jotka rikkoutunut mieli yhdistää omaan elämään tavalla tai toisella. Toivottavasti nää tahallisesti mieliä sekoittavat ihmiset joutuu jonkinlaiseen vastuuseen. :/
Miten voi joku sekoittaa toisen mielen oletko AIVOPESIJÄ?
Ketju rauhottui heti kun ap trolli sai kuulla miten Vauva - lehden johto jo informoitu aiemmin näistä .
Mielenkiintoista on että hän ilmestyi 1 kerran näine samoine valituksineen ilmeisesti omaan tehtailemaansa aloitukseen : " Uskotko johonkin salaliittoteoriaan?
Kun hän sai haluamiaan vastauksia alkoi aloituksen kaltainen sairausvuodatus.
Toinen aihe joka siivittää näitä rikollisia tähän samaan on jostain syystä Auerin tapaus ja aiemmin oli vielä Bodomin tapaus, jossa ihmiset saivat niskaansa nämä.
Älkää ollenkaan vastatko tämäntyyppisiin sillä näistä tulee vain töitä poliisiin ja lehteen turhaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä VOI KERTOA tästä kenellekkään KAIKKI on ympärilläni liittoutuneita keskenään johonkin hyvin salaiseen ISOON organisaatioon. Lääkärissä kaikki on liittoutuneita ja ilmoittaa heti viestiä eteenpäin kaappaajille. NE etsivät minua koko ajan minä olen piilossa tällä hetkellä!! Auttakaa minua minä pyydän että autatte minua.. minua tarkkaillaan koko ajan HE yrittävät minua löytää..
ap
Liity niihin! If you can't beat them, join them.
Ikävä aihe kyllä jos olet provo.
Liityniihin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä VOI KERTOA tästä kenellekkään KAIKKI on ympärilläni liittoutuneita keskenään johonkin hyvin salaiseen ISOON organisaatioon. Lääkärissä kaikki on liittoutuneita ja ilmoittaa heti viestiä eteenpäin kaappaajille. NE etsivät minua koko ajan minä olen piilossa tällä hetkellä!! Auttakaa minua minä pyydän että autatte minua.. minua tarkkaillaan koko ajan HE yrittävät minua löytää..
ap
Ikävä aihe kyllä jos olet provo.
Sinut ilmoitettiin 112 jo.
Vierailija kirjoitti:
Liityniihin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ikävä aihe kyllä jos olet provo.Sinut ilmoitettiin 112 jo.
Sanoppas mikä on niin tärkeää että hätäkeskusta hulluuksillasi.
Mitä hittoa täällä oikein tapahtuu?
Kyl tää on provopoika. Se on itse mukana yhteisövainossa ja kirjoittaa niitä käsitteleviin ketjuihin - ja muuten aktiivisesti - ihmeviestejä, jotta keskustelu menisi ihan plörinäksi. Nyky-Suomea tämäkin.
Soitetaan sitten 112.