Ihmiset, minua seurataan - auttakaa minua ennenkuin he huomaavat tämän!!
Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..
Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat
Kommentit (125)
FB:n henkisyysryhmät on täynnä ap:n kaltaisia
Vierailija kirjoitti:
Ketju rauhottui heti kun ap trolli sai kuulla miten Vauva - lehden johto jo informoitu aiemmin näistä .
Mielenkiintoista on että hän ilmestyi 1 kerran näine samoine valituksineen ilmeisesti omaan tehtailemaansa aloitukseen : " Uskotko johonkin salaliittoteoriaan?
Kun hän sai haluamiaan vastauksia alkoi aloituksen kaltainen sairausvuodatus.
Toinen aihe joka siivittää näitä rikollisia tähän samaan on jostain syystä Auerin tapaus ja aiemmin oli vielä Bodomin tapaus, jossa ihmiset saivat niskaansa nämä.
Älkää ollenkaan vastatko tämäntyyppisiin sillä näistä tulee vain töitä poliisiin ja lehteen turhaan.
Ei täällä ole mitään rikollisia. Sun päässäs on johdotus sekaisin. Mikään täällä ei täytä rikoksen merkkiä.
Olen täysin samassa veneessä. Mitä helvettiä he haluavat? Älä herätä huomioo
Minulla ei ihan noin vahvasti ole tuollaista pelkoa, mutta jostain syystä minua tarkkaillaan ja olen kyllä tarkkaavaisempi kuin he.. Tätä on ollut puolen vuoden sisällä nyt..
Ensin ajattelin mukavina kohtaamisina ja kohtalon sanelemina näitä asioita.. Mutta taitaa olla nyt niin, että minua saatetaan epäillä toiseksi henkilöksi tai liittyen johonkin rikokseen vain nimen ja paikkakunnan perusteella.
Ehkä joku sairas ihminen päästään keksinyt jotakin.. Ja yhdistellyt vääriä asioita keskenään. Yksityisetsivä toinen ratkaisu.. Tai sitten palkkaan itse sellaisen selvittämään tarkkaillaanko minua perusteetta ja aion sitten vetää jutun käräjille.
Teen joka tapauksessa rikosilmoituksen. 👍🏻Koska minun yksityisasiat eivät kuulu näille.
Voin ihan ok ennen tätä ja tämä on pelottavaa jo! Tämmöinen sekoittaa pään ja onkohan tarkoitus murtaakin mieli. 🤔
Mutta miksi? En ole koskaan syyllistynyt rikokseen vaan elänyt tavallista suomalaista työläisarkea. Hirveästi irti ei saa. Paitsi hyvin yksityisiä asioita!
Olette jääneet kiinni.
Sori mutta sulla ei ole sellaista tietoa mistä ois hyötyä kelleen joten veikkaan että oot vaan ihan paranoidi ja kuvittelet kaiken.