Ihmiset, minua seurataan - auttakaa minua ennenkuin he huomaavat tämän!!
Tiedän joutuneeni valtion tai kenties jonkin suuren salaisen organisaation silmätikuksi, kaupungilla autot ajaa hitaammin mun kohdalla, ihmiset vilkuilevat mua, kuiskuttelevat minusta, lehteä lukiessani tajuan, että uutiset on kirjoitettu täyteen piiloviittauksia minusta..
Tämä on kaikki yhtä salaliittoa!!! Jotkin alienit tai muut oliot on kaapannut mut tänne ja tämä on jonkin lainen testi tai koe!! Kertokaa minulle totuus ennenkuin sekoan! Pyydän teidä, ennenkuin he huomaavat
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Jos tää on provo, niin erittäin huono ja mauton aihe provota. Jos ei, suosittelen pikaisesti hakeutumista päivystykseen.
Tämä on tyyppi joka tiedetään ja hän on häviöllä väittelyssä siksi ratgesi kokonaan. Asuu mamin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo pelkosi on lähtöisin? Miksi kuvittelet, että juuri sinua tarkkaillaan?
Hei papukaija suihkussa mitä control
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo pelkosi on lähtöisin? Miksi kuvittelet, että juuri sinua tarkkaillaan?
Olen ap ja minua pelottavat naiset itseasiassa . Älykkäät naiset. Ap
Mistä tuo pelkosi kumpuaa? Miksi luulet, että juuri sinua tarkkaillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Älykkäät naiset pelottavat koska ne näkevät lävitseni. Oikeastaan halusin kertoa tämän . ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Lumisuihku kolmas tiedä missä valo joku
Mistä tiedät, missä ketjuissa olen käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, missä ketjuissa olen käynyt?
Olitko eilen kävit takana jossa hei me tiedä
Ritta jussi ja kari noitapiiri sai jo hoitoa. Ehkä taas.
Mikä vitun lumisuihku, papukaija? Kenen takana olin eilen?
Jussi homoudessa ei ole mitään hävettävää
Riitta johtajaylilääkäri auttaa sinua taas
Keitä ovat Riitta, Jussi ja Kari? Mistä noitapiiristä puhutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa ap esität minua tällä palstalla. Tiedän kyllä kuka olet, missä asut ja perheesi yhteystiedot. Kohta on poliisit ja valkotakkiset ovella.
Niin tiedän :)! Ja voivat tullakin ellei mami auta peräkammariin sinua pian.
Olet se sama joka nimitteli minua stalkkaajaksi, vaikka todellisuudessa se olet sinä itse. Kirjoitit ketjun pistorasioista.