Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pellavaa ja pastellia- blogi

Vierailija
26.03.2017 |

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo blogin kirjoittaja on jotenkin niin uskomattoman teennäinen ja epäaito? Ikään kuin kaikki olisi sokerikuorrutettua ja pinnan alla kytee oikeasti jotain aivan muuta. Jostain syystä tulee kauhea kulissivaikutelma :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti on. Ihmettelen vaan, että kenellä säilyy tuommoisena se jos on 3 lasta. Mutta ehkä hän tosiaan siivoaa päivittäin ja jos lapset on tarhassa, niin kyllähän tunnissa esim.olkkarin siivoaa viimeisen päälle ja ottaa oikeasta kuvakulmasta kuvia, niin saa upealta näyttävän kodin.... Upeahan se on, mutta erikoista että kotiäidillä on aina  on siistiä. Mutta selvensi paljon, jos lapset on tarhassa....

Vierailija
22/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää(kin) niitä blogikoteja, joissa lapset puetaan aina sisustukseen ja toisiinsa sopivaksi ja lasten lelut hankitaan myös vain ja ainoastaan värien perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P&P bloggari seuraa tarkkaan mitä on somessa kirjoitettu. Jopa asialle pyhitetty bloggaus. Eipä taida yleisöään miettiä julkaisuissa, vain itseään! Tyypillinen narsisti sanon minä. Kateus on se mihin aina vedotaan kun saa kritiikkiä. Kritiikin voi ottaa myös oppien lukijoista. Ootteko huomanneet että tykkäysten prosenttiosuus aina instassa kun on yli 1000 seuraajaa on 10-20%? Oli bloggari tai tavis instaaja. Miten korreloi instan tykkäysmäärät kertaakaan seuraajamäärään yli miljoonaan?

Vierailija
24/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa on paljon uskovaisia hihhuleita joilla on paljon rahaa. Tämä nainen on ehkä ollut ennen hotellisiivooja ja nyt tuunaa kotiaan hotellin näköiseksi. Pidän pastelleista ja pellavasta mutta en seuraisi koska minuun makuuni kämpässä on liikaa tavaraa. Ne Burberry rattaat ja pienet verhot kuin kesämökin huussissa 😨

Vierailija
25/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huolestuneena pääsin perille bensa-asemalle ja sain tankattua Audimme tankin täyteen. Kylläpä se huojensi oloa!"

Oonko ainoa jonka mielestä särähtää tämä erikseen mainitseminen että kyseessä on juurikin Audi?

Hymähdin itse ihan samaa. Onko tämän blogin pitäjä nyt ihan tosissaan? OCD selvästi. Ihan oikeasti, vessan siivoustakin vaaleanpunaisissa vermeissä pitää kuvata. Munii varmaan kultamunia. 

Jokaisella meillä on toki tyylimme, mutta jotenkin karmivan epäaitoa elämää. 

P.s. En kerro kahden automme merkkiä, osaan tankata, huollattaa ja katsastuttaa autoni ihan itse ilman sen kummenpia tykytyksiä. Talon pytyt saattavat olla viikon pesemättä ja meillä mies siivoaa ne :D. Mutta tää sopii meille.

Vierailija
26/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa on paljon uskovaisia hihhuleita joilla on paljon rahaa. Tämä nainen on ehkä ollut ennen hotellisiivooja ja nyt tuunaa kotiaan hotellin näköiseksi. Pidän pastelleista ja pellavasta mutta en seuraisi koska minuun makuuni kämpässä on liikaa tavaraa. Ne Burberry rattaat ja pienet verhot kuin kesämökin huussissa 😨

Niin taisi olla hotellisiivooja. Jäänyt päälle hotellielämä. Miksi pienten lasten äiti niin haluaa hotellilta näyttävän kodin, ihan en ymmärrä. Mä oon kanssa näitä jotka alussa seurasi ja se sitten siitä, menee niin yli ne täydellisen kotirouvan kertomukset että taitaa Stepford wifes jäädä pahasti kakkoseksi. Hankkinut seuraajat koska on pakko tässäkin olla täydellinen. Sehän sanoi jossain kirjoituksessa että pelottaa kun jossain kuvassa on vaan 2000 tykkäystä. Siihen selitys perään että näin tapahtuu kun ei aina ole aktiivinen. Kaikkeen pitää olla selitys, ettei vaan ole itse vikapää!

Vierailija
27/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan menee ihan sekaisin jos aina pitää kaikessa tavoitella täydellisyyttä.

Vierailija
28/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn nimen/logon laittaminen vaunuihin ja eteenpäin myyminen ei taida täyttää laillisen toiminnan kriteerejä.

Vierailija
29/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko ollakaan arkisempaa asiaa kuin wc:n siivous? Luultavasti ei. Meillä wc siivotaan päivittäin ja kaikessa arkisuudessaan tuo päivittäinen askare on osa kotiäidin roolini velvollisuuksia. Meillä nimittäin kodin siivoustyöt useimmiten ovat minun vastuullani."

Hahhahhah...mitähän vittua mä just luin? ...tuo päivittäinen askare on osa kotiäidin roolini velvollisuuksia.. Ui juma, siinähän luuttuat päivittäin pönttösi! Että oikein velvollisuuksia!

Menis töihin.

Vierailija
30/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitkä naurut sain kun kävin blogia lukemassa😂 Tässä sen näkee, mutä kotiäitiys pahimmillaan naiselle tekee! Ei muuta lisättävää

Vierailija
31/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teennäinen tyyli rouvalla. Kaikki possessiivisuffiksit on kohdillaan ja liitepartikkelit myös.

Vierailija
32/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli niin ultimaattinen feministinen ärsyyntyminen tuosta "mutta kai se on liikaa vaadittu että mies veisi oma-aloitteisesti roskat"-kohdasta, että oksat pois. Älkää vaan sanoko, että tuolla bloggarilla on tyttölapsia joita se opettaa samanlaisiksi kotiorjiksi! Tai vielä pahempaa, poikia joita opettaa vaatimaan tuollaista palvelua... 

Vierailija
33/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on elämä? Bloggari taitaa viedä lapset hoitoon, siivota, kuvata, tilata tavaraa, hakea tavaraa, lisätä uudet pummitut tavarat sisustukseen, lisää kuvia. Luin sen blogista ettei tee itse ruokaa vaan ostaa valmiina. Tärkeysjärjestys näkyy valitettavasti. Ei voi verrata edes muihin blogeihin, ihan omassa kategoriassaan. Ihan kivoja kuvia joskus, mutta ei aina. Jostain eteisestä kymmeniä kuvia, tylsää. Välillä peräkkäin sänkysänkysänky. Liikaa aseteltu kaikkea. Pieni huolettomuus kuvissa on kaunista! Toivottavasti suunta muuttuu, puuduttavaa!

Vierailija
34/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain kuvaa heidän talostaan ulkoapäin?

Vierailija
35/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyylisistä blogikodeista tulee aina mieleen, että saako tuolla tehdä ikinä mitään ettei vaan sohvatyynyt mene vinoon tai sohvapöydälle läiky kahvia? Saako tuon bloggaajan mies röhnöttää sohvalla tai lapset kaataa pikkulegot olkkarin lattialle? Ihan nättiähän tuolla on vaikka sisustus ei yhtään ole mun tyylistä, mutta tuo näyttää täysin joltain mallikodilta eikä sellaiselta missä oikeasti eletään ja ollaan. Ahdistavaa, en uskaltaisi varmaan käydä kylässä tuollaisessa paikassa kun pelkäisisin että tönäisen sohvatyynyä tai murustan vahingossa matolle. 

Enkä väitä että lapsiperheen kodissa pitäisi olla jatkuvasti kaaos tai likaista, mutta varmaan löytyy joku välimuoto. Ahdistavaa myös ajatella että bloggaajan elämä koostuu siivoamisesta, siis JOKA PÄIVÄ noin paljon hommaa, myös viikonloppuisin? Itsekin haluaisin olla kotiäitinä kun joskus lapsia saan, mutta mieheni on kyllä turha kuvitella että omistaudun pelkästään siivoamiselle ja kokkaamiselle. :D

Vierailija
36/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacint Bucket lausutaan bukeee :D Tämä pellavainenhan on aivan kuin täti tv-sarjasta  Kaiken oltava kiillotetun täydellistä ja kukaan muu ei yllä hänen tasolleen ja ole yhtä taitava ja näppärä kuin hän. Hänen lastenkutsunsakin oli vuoden tapaus täällä lapissa. En muuten koskaan ole nähnyt pellavapastellin kommentoivan ketään igssä, ei varmaan ole hänen arvoisiaan olemassakaan tämän arvomaailmassa. Kysyn vaan miksi häntä ei saa arvostella kun hän pitää muita huonompinaan?  Ystävikseen blogissa mainitsee pari muuta bloggaria jotka ovat hänen sydänystäviään. Pintaliitoa. Jokaisella on lapsuudenystäviä, missähän ne on.

Vierailija
37/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä  aikana kun oon seurannut blogia on ollut ainakin 4 sängynpäätyä. Matot vaihtuneet ja tapetit. Käsitinkö oikein että wc-pyttykin vaihtui blogiyhteistyönä :D :D :D Alan kohtaa kiljumaan!

Vierailija
38/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiveliö kirjoitti:

Hyacint Bucket lausutaan bukeee :D Tämä pellavainenhan on aivan kuin täti tv-sarjasta  Kaiken oltava kiillotetun täydellistä ja kukaan muu ei yllä hänen tasolleen ja ole yhtä taitava ja näppärä kuin hän. Hänen lastenkutsunsakin oli vuoden tapaus täällä lapissa. En muuten koskaan ole nähnyt pellavapastellin kommentoivan ketään igssä, ei varmaan ole hänen arvoisiaan olemassakaan tämän arvomaailmassa. Kysyn vaan miksi häntä ei saa arvostella kun hän pitää muita huonompinaan?  Ystävikseen blogissa mainitsee pari muuta bloggaria jotka ovat hänen sydänystäviään. Pintaliitoa. Jokaisella on lapsuudenystäviä, missähän ne on.

Ei liity mitenkään bloggariin mutta mun tämän hetken ystävistä kukaan ei ole lapsuudenystäväni. Maailma vei erilleen. Ei ole mitenkään tavatonta että aikuisena ystävät eivät ole samat kuin lapsuudessa.

Vierailija
39/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä superlatiivien jatkuva käyttö ja itsekehu sai minut lopettamaan tuon blogin seuraamisen...

Vierailija
40/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen mies tekee työkseen? Onko tällä naisella itsellään mitään koulutusta, vaan onko hänen elämäntyönsä siivota ja sisustaa kotia? Jos kerran lapset ovat hoidossa ja ruokakin tulee valmiina muualta (??) niin onhan niissä päivissä toki aikaa vaikka siivota se vessanpyttykin kerran päivässä.

Ihan nättejä kuvia ottaa, ja ymmärrän kyllä että toiset meistä on enemmän esteetikkoja kuin toiset ja nauttivat kauniista ympäristöstä, ja haluavat siihen paljon panostaa.  Mutta jotenkin surullistakin, kun kirjoitti ettei edes sunnuntaisin voi hyvällä omalla tunnolla ottaa rennosti ja viettää aikaa perheen kanssa. Siis mitä ihmettä? Ja ettei mies vie oma-aloitteisesti edes roskapussia, kun elättää perheen?

No, pääasia että on itse onnellinen elämässään.

Ketju on lukittu.