Olen 41-vuotias nainen. Miten voin parantaa viehätysvoimaani että saisin vielä hyvän parisuhteen?
Olen liikunnallinen, hyvin toimeentuleva ja huumorintajuinen. Hiukset on pitkät ja pidän ulkonäöstäni huolta.
Kommentit (19)
Sukkikset ja nahkasaappaat vaan jalkaan ja hamo heilumaan kevättuulessa, kyllä se siitä 'kalakin' tarttuu...
Vierailija kirjoitti:
Olen liikunnallinen, hyvin toimeentuleva ja huumorintajuinen. Hiukset on pitkät ja pidän ulkonäöstäni huolta.
Edellä mainituista ominaisuuksista miehelle merkitsevät vain "liikunnallinen" + "hiukset pitkät ja pidän ulkonäöstäni huolta".
Metsästys tai kalastus olisi sopiva harrastus kaltaisellesi ladylle. Saisit hyvin seuraa.
Seksitaitoja voisit kohentaa. Harjoittele uusia taitoja ja tekniikoita.
Oletko ikäistäsi vanhemman näköinen?
Ulkonäöstä jo huolehditkin. Iso hymy ja baanalle. Käyttäisin apuna treffisivuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kuvauksen perusteella en kyllä näe miten viehätysvoimaa voisi enää mitenkään parantaa. Vaikutat erittäin viehättävältä jo nyt.
t. 39-vuotias mies
Pääkopan sisältö merkitsee eniten.
Varmaan paras keino on alkaa tehdä asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi/iloiseksi. Esim. uusi harrastus josta todella aidosti tykkäät. Se näkyy päällepäin, että olet sinut itsesi kanssa ja iloinen ja se vetää puoleensa. Kun järjestät elämäsi sellaiseksi, että se on mahdollisimman kivaa sinulle itsellesi, et myöskään ehdi murehtimaan turhia, esim. että löytyyköhän enää ketään ja kelpaakohan sitä enää kellekään - jokaiselle on ottajansa - ihan kaikissa ikäluokissa - ja on lähinnä sinusta itsestäsi kiinni, että kenet kelpuutat jakamaan sitä elämääsi.
Jos kysyt ulkonäköön liittyviä asioita, niin älä ainakaan leikkaa tukkaasi.
Etsi mies, jonka oma puoliso on rupsahtanut sinua pahemmin.
Oletko akateeminen oikeista tieteistä?
Pillu paljaaksi, miesmetsälle kun lähdet niin paljastava pukeutuminen, esim. tissit kivasti tyrkylle. Totuus on, että miehen saa seksin avulla, vaikka tätä ei saisi sanoa.
Kannattaa olla vähemmän kiinnostunut, niin alkaa tarjokkaita pyöriä ympärillä liiankin kanssa.
Reisisaappaat, latexkissapuku, oopperahanskat, ruoska ja koppalakki.
Toimisi ainakin minuun :S
M
Minä en kyllä ymmärrä miten se maksimaalinen viehätysvoima liittyy hyvään parisuhteeseen. Pikemminkin pitäisi pyrkiä parantamaan sosiaalisia vuorovaikutustaitoja ja kompromissien tekokykyä.
Miten määrittelet hyvän parisuhteen?