MARRASMURUJEN KESKIVIIKKO 22.3.
Kommentit (25)
Täällä yksi väsynyt kiukkupussi. Olen aivan hermona pienistäkin asioista ja itku on melkein kokoajan simmussa. Itseäkin ärsyttää, kun en pysty yhtään hillitsemään itseäni. Toivottavasti menee ohi äkkiä. :)
Äklötystä on aina iltaisin, mutta yleensä vain jos syön jotain. Jos olen syömättä, ei äklötä. Paino ei ole noussut, päinvastoin laskenut. Kävelen kyllä todella paljon päivän aikana ja syön (ja nyt kovasti yritän;) kevyesti.
En ole ollenkaan ajatellut, että vauvan syntymisajankohdalla olisi jotain väliä. Esikoiseni on syntynyt toukokuussa ja nyt tulisi kakkonen marraskuussa. Ei sillä ole minulle mitään väliä, milloin vauva syntyy. :) Toivon että kaikki menee hyvin. Pietä nipistelyä ja selkäsärkyä on ollut, mutta niin mulla oli esikoisestakin.
Oikein rauhallista iltaa kaikille!
Come Clarity RV 5+
Pahoittelu JB72:lle!! Suurin pelko se on täälläkin, ettei mitään löydy.
Itse varasin yksityiseltä ultra ajan koska haluan tietää onko siellä mitään, mulle sanoi ainakin että kyllä se 8lla viikolla jo näkyy.
Kamalaa odottaa viikolle 12 ja saada kuulla ettei ole mitään :/.
Tänään on ollut erityisen kuvotus päivä, koko päivän. Alkoi aamupalan syömisen jälkeen,ennen sitä ei mitään. Pienet huikipalat päivän mittaan on hetkeksi parantaneet oloa.
Mulle on ihan sama koska se vauva syntyy,ehkä jotkut voi valikoida koska haluaa vauvansa synnyttää, mut ei me.Sen verran kauan on tää ollu työn alla.
Hemuli rv 5+5
Toivon, että asiat olisi masussa hyvin, mutta oudolta kuulostaa jos testi näyttää negaa yks kaks...tossa ajassa pitäisi hormoonimäärän olla jo niin korkea,että testi kun testi näyttäisi sen ihan mihin aikaa tahansa otettuna.
Ihmeitä aina kuitenkin sattuu,muistan täällä jonkun kirjoittaneen,testit näytti negaa,täti ei vaan tullut ja epäiltiin kipujen takia pahinta ja ultrassa löytyikin vauva :))
Tsemppiä sinulle!!
Tosin tuli taas huomattua että kuten aiemmissakin raskauksissa, mulla tekee sairaan pahaa vessojen siivous! Yritin tänään vähän siivoilla paikkoja kotona, kun oli muka parempi olo, niin kyllä teki tiukkaa saada pöntönkuuraus valmiiksi.. Luulen että se on se kloriitin tms. haju mikä minulle tekee pahaa..
Illaksi väänsin ihanaa kanttarelli-savuporopiirakkaa kun tuli vieraita käymään ja olipas namia :) Mullakin on vähän sama juttu että pitäis syödä aina sitä mitä tekee mieli.. Ja lämmintä ruokaa harvemmin tekee mieli, enemmän aina jotain vähän " herkumpaa" .
Minä en valitettavasti voi lasten takia jättää yöpöydälle mehua tms. koska en ehtisi sitä itse juomaan ;) mutta oon yrittänyt mahd. pian saada just jotain tuoremehua että ei tulis paha olo.
Mitä tuohon marraskuussa syntymiseen tulee, mulla on siitä kokemusta esikoisen kohdalla (ja omalla kohdalla :D) enkä kokenut sitä mitenkään huonona.. Oli ihana käpertyä sisälle kun ulkona oli pimeää.. Muutenkin tykkään paljon talvesta, kyllä toki kesästäkin mutta tosiaan kesällähän marrasvauva onkin jo senverran iso että saa olla paljon ulkona eikä tarvitse niin stressata mitä ihan vastasyntyneen kanssa helteillä..
-punalatva-
Kuukautiset on ollut nyt kaksi viikkoa poissa, mahaa on nipistellyt ja huono olo on päivittäin, lisäksi väsyttää ja pissattaa....MUTTA.. missä viiva testissä. Sain lauantaina haalean viivan 1,5 h odottelun jälkeen, maanantaina ei tullut edes sitä. Perjantaina meen lääkäriin katsomaan tilanteen. Voisko olla kyseessä kohdunulkopuolinen raskaus tms. Onko tuttua? Tää olis meidän paljon toivottu esikoinen