Hyh tuo Robinin Hulahulaa
Kommentit (60)
"Kunnon musa" ei pärjää listoilla. Ja ei tuo niin huono musta edes oo, vaikka aika yllätyksetön.
Mä tykkään, säkeistöistä tosin enemmän ku kertsistä.
Robinin ainoa tehtävä on tuottaa rahaa riittävän yksinkertasilla biiseillä. Ei sille mitään aarioita sävelletä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo heteroille!
Homoille vai lesboilleko sitte?
Ei se nyt ihan huono ole, jos spotifyn ja itunesin ykkösenä ja nrj n top listan ykkönen myös. Itekkää en montaa kertaa oo kuunnellu mut tällaset ne vaan uppoaa
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan huono ole, jos spotifyn ja itunesin ykkösenä ja nrj n top listan ykkönen myös. Itekkää en montaa kertaa oo kuunnellu mut tällaset ne vaan uppoaa
Nuo listat on mainostusta eikä se kerro mitään biisin tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Millon jätkälle aletaan tehä kunnon musaa?
Varmaa sitte jos vaihtaa kieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo listat on mainostusta eikä se kerro mitään biisin tasosta.
No ei biisin tasosta mut kuitenki kertoo siitä et sitä kuunnellaan
Odotit jotain taidepläjäystä Robinilta kesän alla? Robinin kohdallaki oon huomannu, että ne sen ite asiassa vähän tyylikkäämmät biisit ei oo menestyny aina niin hyvin.
Taidemusiikki on sitte erikseen, ei peruspopparit mitään taidetta tee
No Robinin biisiksi se ei ole edes huonoimmasta päästä. Sen äänellä toki ois paljon käyttöä vähän toisenlaisiinki biiseihin. Ei taida kyllä olla ihan helppoa tehdä samalla myyvää sekä "uskottavaa" musiikkia. Muuten sitä olis paljon enemmän..
Voisitteko antaa joskus esimerkkejä mitä se kunnon musa teistä ois mitä pitä sitte tehä? Rokkia, oopperaa, jazzia vai mitä? Erilaista poppia??
Niin mitähän ne kunnon biisit sit on?
Jos Robin on aivan tyytyväinen asemaansa massapopparina ( jolla menee yhä hyvin) niin miksi vaatia/odottaa häneltä muuta?
Robinin paras biisi on edelleen Boom Kah.
Vierailija kirjoitti:
Robinin paras biisi on edelleen Boom Kah.
Mä taas en biisinä tykkää siitä yhtään. Juurikin kaamein renkutuksensa ja siksi FSO:n lisäksi tunnetuin.
Mun mielestä Robinilta paras biisi on ehkä Onnellinen. Ja haluan sun palaavan on myös ihan hyvä
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko antaa joskus esimerkkejä mitä se kunnon musa teistä ois mitä pitä sitte tehä? Rokkia, oopperaa, jazzia vai mitä? Erilaista poppia??
Hiljaista on..Haluaisin oikeasti kuulla mitä te häneltä toivoisitte.
Onhan se aika renkutus, mutta nehän ne myy yleensä..