Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen miespuoliselta kaverilta viesti

Vierailija
26.03.2017 |

"Haluaisin nähdä sut kahdestaan, on tärkeää asiaa ja ikävä sinua"

Nainen vastannut : Tiiän ja tiiän mitä sanottavaa sulla on mut et viittis pilaa kaikkee tätä.

Mitä tämä tarkoittaa????????? Nainen nyt suihkussa ja en voi kysyä kun luin viestit salaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihastunut, nainen ei.

Vierailija
2/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että sä olet hullu kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa mitä tarkoittaa mutta kuulostaa siltä että mieskaveri on kiinnostunut naisesta, ei kai kukaan muuten käyttäisi sanaa ikävöidä kun kaveri kyseessä.

Vierailija
4/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pakkaamaan lumpun tavaroita jätesäkkiin.

Vierailija
5/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella seksiin muuttunut suhde, mieskaveri kuvittelee liikoja, ja sinä AP olet petetty.

Vierailija
6/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika (emakko)

Vierailija
7/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies on kiinnostunut sun puolisosta, mutta sun puoliso yrittää kohteliaasti kertoa, että ei kiinnosta, mutta koska ystävyys kiinnostaa, puolisosi ei voi olla liian tyly.

Puolisosi tahtoo olla sinun kanssa.

Vierailija
8/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverimies on kiinnostunut sun puolisosta, mutta sun puoliso yrittää kohteliaasti kertoa, että ei kiinnosta, mutta koska ystävyys kiinnostaa, puolisosi ei voi olla liian tyly.

Ikävästä puhuminen kyllä viittaa siihen että jotain on jo tapahtunut, vähintäänkin panneet.

Vierailija
9/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siihen asti kunnes ap jää kiinni kyyläämisestä.

Vierailija
10/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo siinä vaiheessa, että haluaa paljastaa suhteen naisen miehelle, eli sinulle. Nainen, eli sinun vaimosi, haluaa vain pikku säpinää ja seksiä, ei parisuhdetta tämän miehen kanssa. Nyt nainen pelkää, että mies kertoo kaiken sinulle ja sanoo; älä pilaa kaikkea. Onnea vaan pettävän eukon kanssa.

Vierailija
11/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävästä puhuminen kyllä viittaa siihen että jotain on jo tapahtunut, vähintäänkin panneet.

Mä kyllä kerron ystävilleni että on ikävä ja että rakastan heitä, yhtäkään heistä en ole pannut. Niin miehille kuin naisille voin sanoa että hän on minulle todella rakas. Jos toinen on vain ystävä niin sillä ei ole mitään väliä mitä sukupuolta hän on.

Vierailija
12/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa toki uskoa naisten naisia puolustavia viestejä, jos haluaa elää cuckold-miehenä naisen kanssa ja jopa elättää tulevaisuudessa tämän kaverimiehen lasta omanaan. Sellaisia nämä palstan naiset kun ovat.

Vierailija
13/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla samankuulonen tilanne kun sun naisystävällä. Eli mulla on kaverimies joka olisi kiinnostunut ja laittelee tuon tyylisiä viestejä. Mulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista kiinnostusta tätä kaveria kohtaan muuta kuin pelkkänä kaverina mut se mies ei vaan usko. Enkä halua pilata omaa suhdetta. V-mäinen tilanne kun en haluaisi katkaista hyvää kaverisuhdetta mutta ne vinkumiset ärsyttää ja vaarantaa mun parisuhteen kun itselläni ei ole mitään tunteita.

Vierailija
14/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sinulla olla puhdas omatunto???

Vierailija
15/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatunto mikä tahansa, mutta toisten ratkaisuja on helppo arvostella sivusta, tietämättä mistä on edes kyse. 

Jos lukee toisen viestejä niin tottakai se on kyyläämistä mutta sitten taas toisaalta, eihän noita voi nyt edes alkujaankaan puolustaa koska tekee asioita salaa toisen selän takana. Minä sanoisin suoraan että luin tämän, selitä tai lähden menemään. Luottamus tuossa menee. 

Ohis

Vierailija
16/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun horosi on vaihtamassa sinua toiseen mieheen.

Vierailija
17/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omatunto mikä tahansa, mutta toisten ratkaisuja on helppo arvostella sivusta, tietämättä mistä on edes kyse. 

Jos lukee toisen viestejä niin tottakai se on kyyläämistä mutta sitten taas toisaalta, eihän noita voi nyt edes alkujaankaan puolustaa koska tekee asioita salaa toisen selän takana. Minä sanoisin suoraan että luin tämän, selitä tai lähden menemään. Luottamus tuossa menee. 

Ohis

Ja luottamus ei mene kun viestittelee salaa/ jakaa persettä, HÄ?

Vierailija
18/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin kaverina syömässä yhden jätkän kans tasan kerran. Oli sitten jälkeenpäin kirjoittanut blogiinsa rakastavansa mua ja valitteli ikäväänsä.

Vierailija
19/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulla samankuulonen tilanne kun sun naisystävällä. Eli mulla on kaverimies joka olisi kiinnostunut ja laittelee tuon tyylisiä viestejä. Mulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista kiinnostusta tätä kaveria kohtaan muuta kuin pelkkänä kaverina mut se mies ei vaan usko. Enkä halua pilata omaa suhdetta. V-mäinen tilanne kun en haluaisi katkaista hyvää kaverisuhdetta mutta ne vinkumiset ärsyttää ja vaarantaa mun parisuhteen kun itselläni ei ole mitään tunteita.

Kyllä fiksumpi olisi jo pistänyt kaverisuhteen poikki, oli kuinka kiva kaveri tahansa. Miksi roikotat miestä perässäsi? Pidätkö varalla jos nykyinen jättää, vai nautitko ainaisesta huomiosta? En ymmärrä tuollaista.

Ja ei, en ole mies.

Vierailija
20/25 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lool. Ymmärrätkö miten paska se teidän "kaveri"suhteenne on sen miehen mielestä ja olisi myös sinun miehesi mielestä, jos hän saisi tietää? Nyt katkaiset sen välittömästi.

En muutenkaan tajua miten pidät edes omasta puolestasi tuota suhdetta hyvänä. Normaalistihan naiset inhoavat heihin ihastuneita miehiä, jos nainen itse ei näe miestä viehättävänä. Puhutkin tuossa vinkumisesta.