Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen miespuoliselta kaverilta viesti

Vierailija
26.03.2017 |

"Haluaisin nähdä sut kahdestaan, on tärkeää asiaa ja ikävä sinua"

Nainen vastannut : Tiiän ja tiiän mitä sanottavaa sulla on mut et viittis pilaa kaikkee tätä.

Mitä tämä tarkoittaa????????? Nainen nyt suihkussa ja en voi kysyä kun luin viestit salaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalistihan naiset inhoavat heihin ihastuneita miehiä, jos nainen itse ei näe miestä viehättävänä."

Hah. Tämä pätee kuule ihan yhtä lailla miehiinkin!

Vierailija
22/25 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selvältä näyttää mitä on tekeillä. Voit tavallisesti esittää sokeaa et ole nähnyt viestejä tai kerrot luit viestin haluat tietää mistä on kyse, mutta varaudu siihen nainen hyökkää puolustamaan tietty itseään tai tätä miestä voi tulla pieniä valkoisia valheita. Ellei koko ajan ollut valkoisia valheita tältä naiselta. Millainen naisen käytös ollut viime aikoina?

Tossa vaiheessa kysyt sekä naiselta ja tältä mieheltä onko jotain mitä et tiedä. Aina näissä paljastuksissa käy aina näin, että jatketaan valehtelua tai kerrotaan totuus. Toivottavasti totuus tulee esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mulla samankuulonen tilanne kun sun naisystävällä. Eli mulla on kaverimies joka olisi kiinnostunut ja laittelee tuon tyylisiä viestejä. Mulla ei koskaan ole ollut minkäänlaista kiinnostusta tätä kaveria kohtaan muuta kuin pelkkänä kaverina mut se mies ei vaan usko. Enkä halua pilata omaa suhdetta. V-mäinen tilanne kun en haluaisi katkaista hyvää kaverisuhdetta mutta ne vinkumiset ärsyttää ja vaarantaa mun parisuhteen kun itselläni ei ole mitään tunteita.

Aika tyhmää, että kaveraat kuitenkin miehen kanssa vaikka just äsken sanoit "mutta ne vinkumiset ärsyttää ja vaarantaa mun parisuhteen"

Ihanko totta? Jos olet tollaisen "kaveri" eise mitään muuta teekkään kun jatkaa vinkumista. Enkä yhtään ihmettele miksi miehesi ei usko olette pelkkiä kavereita, kun toinen imartelee luulee olet antanut itsestäsi kuvan että säkin olisit mieskaveriin ihastunut tai antanut mieskaverin jatkaa etkä ole pistänyt rajoja...

Toivottavasti pistäisit mieskaveriin järkeä päähän, tai itseesi...

Vierailija
24/25 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta orbiter has made the move.

Vierailija
25/25 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tule kertomaan miten naisesi reagoi kun otit asian puheeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme