Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä tuntuu nuorena miehenä todella harmaalta ja merkityksettömiä ilman naista/naisia.

Vierailija
26.03.2017 |

Siis olen parikymppinen ja minkäänlaisia seksi- tai parisuhde elämää ei ole. Naisten tapailua rajoittaa enimmäkseen heikko ulkonäkö ja myös yksinäisyys. Uskon että aika moni tilanteessani oleva mies kokee samoin ?

Kommentit (463)

Vierailija
201/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tehnyt noin 90 miestä seksuaalisesti halutuksi. Montako naista sinä olet?

Useita satoja olen lähestynyt, luulisi ainakin heille olleen selvää että olen ollut kiinnostunut?

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

186/187

Asian ytimessä. Kummallista on se että jos olen kiinnostunut naisesta romanttisessa mielessä ja tarjotaankin sitä legendaarista "friendzonea" niin siitä loukkaannutaan kun se ei mulle kelpaa? Jos en halua seksitöntä parisuhdetta niin syytellään että nainen on mulle pelkkä reikä? Vai pitäisikö mun vaan "tyytyä" siihen että saan naisilta edes jotain huomiota?

Ei sun tarvi tyytyä ystävyyteen, mutta et voi vaatia keneltäkään seksiä myöskään. Mullakin oli kaveri joka olisi halunnut muutakin kuin kaveruutta. Mä en kokenut tuota miestä seksuaalisesti/romanttisesti haluttavaksi. Se kaveruus loppui sitten siihen, ja molempia harmitti kun ei saanut mitä halusi. Ei meistä kummallakaan ollut oikeutta vaatia toiselta sellaista, mitä toinen ei ollut valmis antamaan.

Tässä elämässä on ihmissuhteissa pakko tyytyä siihen mitä saa, tai lopettaa ne ihmissuhteet. Molempien sukupuolien. Väkisin ei voi vaatia.

Ja btw, ystävyyden tarjoaminen ei ole seksittömän parisuhteen tarjoamista. Nainenkin haluaa parisuhteessa seksiä, miehen kanssa jonka kanssa on henkinen yhteys sekä joka viehättää seksuaalisesti. Kumpaakaan noista ei saa väkisin aikaiseksi, ne joko on, tai niitä ei ole. Kyseessä on persoona, ulkonäkö, ominaishaju ym. vastaavat seikat. Henkilöstä riippuen minkälaisilla painotuksilla.

Ja tämä tarkoittaa tiivistettynä sitä miksi ohjeet persoonallisesta viehätyksestä eivät riitä meille ongelman korjaamiseen-seksuaalista viehätystä kun ei ole ja ei tulekkaan. Siksi ei myöskään voi edistää sitä naisen saantia mitenkään

Eli mikä on looginen johtopäätös? Unohtaa naiset ja siirtää huomio johonkin ihan muuhun.

Miksi se on niin vaikeaa? Naisten saantia ei voi edistää mitenkään, ongelma ei ole korjattavissa.. ja kuitenkaan ei voi keskittyä elämässä ihan muihin asioihin, miksi?? Ihan oikeasti toivon vastausta.

Itse syytän biologiaa, varmaan korkea testosteroni? En tiedä miksi se parisuhteen muodostaminen on itselleni pakkomielle. Kaikki muu tuntuu keinotekoiselta tai avomurtuman laastaroinnilta jos takaraivossa jyskyttäisi tieto: "olet loppuelämäsi yksin, kukaan ei tule ikinä haluamaan sinun tarjoamaasi läheisyyttä ellet maksa siitä"

Vierailija
202/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumakin mies voi parantaa tsäännssejään bodaamalla. On paljon naisia joille lihakset ovat iso juttu. Tiedätkö kun kaikki naiset eivät etsi nättiä ulkonäköä vaan mitä maskuliinisempi mörssäri ja mitä suurempi vastakohta sille pienelle, sievälle itselle, sen parempi.

Jos bodaaminen ei kiinnosta niin seksikkääksi voi tehdä itsensä loistavalla itsetunnolla. Se on ehkä vaikeampi saada aikaan kuin lihakset. Mutta mahdollista. Mieti vaikka rowan atkinsonia. Rumin mies maailmassa ja sen tyttöystävä on jotain 40 v nuorempi. Itsetuntoa voi kehittää eri itseapukirjoilla ja kursseilla, rohkeuskoulu jne. Mahdollisuuksia on.

Ja sivuhuomautuksena, naiset ja tytötkin kärsivät siitä kun hyvää miestä ei löydy. Ajattelet aika paljon omaa tilannettasi mutta mietipä millaista on olla tyttö joka haluaisi romantiikkaa, sielunyhteyttä toiseen ja vakaata kumppania mutta jokainen mies on perässäsi vain sen jutun takia jonka sinäkin mainitsit eli SEKSIN. Seksi sitä ja seksi tätä. Ei ole helppoa olla nainen. Mielummin kauniskin nainen on yksin kaverina koiranpentu kun alistuu siihen että läpikäy kymmenet miehet jotka lirkuttelevat ja jotka lopulta käyttivät sinua vain seksiin.

Kai se pelkkä seksikin komean miehen kanssa voittaa sen että ei ole miestä ollenkaan ?

Naiselleko? Harvemmin.

Joo niin varmaan...

Koska sinä (miehenä) tiedät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumakin mies voi parantaa tsäännssejään bodaamalla. On paljon naisia joille lihakset ovat iso juttu. Tiedätkö kun kaikki naiset eivät etsi nättiä ulkonäköä vaan mitä maskuliinisempi mörssäri ja mitä suurempi vastakohta sille pienelle, sievälle itselle, sen parempi.

Jos bodaaminen ei kiinnosta niin seksikkääksi voi tehdä itsensä loistavalla itsetunnolla. Se on ehkä vaikeampi saada aikaan kuin lihakset. Mutta mahdollista. Mieti vaikka rowan atkinsonia. Rumin mies maailmassa ja sen tyttöystävä on jotain 40 v nuorempi. Itsetuntoa voi kehittää eri itseapukirjoilla ja kursseilla, rohkeuskoulu jne. Mahdollisuuksia on.

Ja sivuhuomautuksena, naiset ja tytötkin kärsivät siitä kun hyvää miestä ei löydy. Ajattelet aika paljon omaa tilannettasi mutta mietipä millaista on olla tyttö joka haluaisi romantiikkaa, sielunyhteyttä toiseen ja vakaata kumppania mutta jokainen mies on perässäsi vain sen jutun takia jonka sinäkin mainitsit eli SEKSIN. Seksi sitä ja seksi tätä. Ei ole helppoa olla nainen. Mielummin kauniskin nainen on yksin kaverina koiranpentu kun alistuu siihen että läpikäy kymmenet miehet jotka lirkuttelevat ja jotka lopulta käyttivät sinua vain seksiin.

Kai se pelkkä seksikin komean miehen kanssa voittaa sen että ei ole miestä ollenkaan ?

Ei. Miehille noin on. Naisille ei. Naisille se seksi ei ole yleisesti ottaen prioriteetti vaan rakkaus ja kumppanuus. Itse voi itsensä hoidella ja se on yleensä parempaakin kuin satunnaismiehen räpellykset.

No kyllä mulle panoseura kelpaa, monesti oon hakenu baarista vaan munan ja jättänyt tyypin aktin jälkeen. 

No sinä et ole sitten mikään kunnon nainen

_mies

Miten tällainen sheimaaminen auttaa miehiä jotka toivoisivat enemmän seksiä? Te itse rankaisette naisia seksistä ja sitten valitatte kun sitä ei saa.

Vierailija
204/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät jostain syystä ymmärrä, että miehillä seksin saaminen vaikuttaa itsetuntoon ja statukseen. Miehille naiset ovat "valloituksia", ja mitä enemmän naisia saa valloitettua, sitä suurempi ego ja korkeampi status miehellä on. Jos mies ei saa seksiä, hän tuntee itsensä epämiehekkääksi ja alempiarvoiseksi kuin muut miehet. Miehille seksin saaminen on kilpailua toisia miehiä vastaan. Kilpailun voittaa se, kuka on saanut eniten naisia kaadettua. Seksillä ei ole mitään tekemistä läheisyyden tai rakkauden kanssa. Se on miehille vain fyysisen tarpeen tyydyttämistä, oman egon pönkittämistä ja statuksen nostamista.

Vierailija
205/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät jostain syystä ymmärrä, että miehillä seksin saaminen vaikuttaa itsetuntoon ja statukseen. Miehille naiset ovat "valloituksia", ja mitä enemmän naisia saa valloitettua, sitä suurempi ego ja korkeampi status miehellä on. Jos mies ei saa seksiä, hän tuntee itsensä epämiehekkääksi ja alempiarvoiseksi kuin muut miehet. Miehille seksin saaminen on kilpailua toisia miehiä vastaan. Kilpailun voittaa se, kuka on saanut eniten naisia kaadettua. Seksillä ei ole mitään tekemistä läheisyyden tai rakkauden kanssa. Se on miehille vain fyysisen tarpeen tyydyttämistä, oman egon pönkittämistä ja statuksen nostamista.

Kärsit persoonallisuushäiriöstä tai psykopatiasta ja luulet että kaikki kärsii samasta typistyneestä ihmisyydestä kuin sinä. Ja joo, en odota että menisi perille tämä.

Vierailija
206/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tehnyt noin 90 miestä seksuaalisesti halutuksi. Montako naista sinä olet?

Useita satoja olen lähestynyt, luulisi ainakin heille olleen selvää että olen ollut kiinnostunut?

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

186/187

Asian ytimessä. Kummallista on se että jos olen kiinnostunut naisesta romanttisessa mielessä ja tarjotaankin sitä legendaarista "friendzonea" niin siitä loukkaannutaan kun se ei mulle kelpaa? Jos en halua seksitöntä parisuhdetta niin syytellään että nainen on mulle pelkkä reikä? Vai pitäisikö mun vaan "tyytyä" siihen että saan naisilta edes jotain huomiota?

Ei sun tarvi tyytyä ystävyyteen, mutta et voi vaatia keneltäkään seksiä myöskään. Mullakin oli kaveri joka olisi halunnut muutakin kuin kaveruutta. Mä en kokenut tuota miestä seksuaalisesti/romanttisesti haluttavaksi. Se kaveruus loppui sitten siihen, ja molempia harmitti kun ei saanut mitä halusi. Ei meistä kummallakaan ollut oikeutta vaatia toiselta sellaista, mitä toinen ei ollut valmis antamaan.

Tässä elämässä on ihmissuhteissa pakko tyytyä siihen mitä saa, tai lopettaa ne ihmissuhteet. Molempien sukupuolien. Väkisin ei voi vaatia.

Ja btw, ystävyyden tarjoaminen ei ole seksittömän parisuhteen tarjoamista. Nainenkin haluaa parisuhteessa seksiä, miehen kanssa jonka kanssa on henkinen yhteys sekä joka viehättää seksuaalisesti. Kumpaakaan noista ei saa väkisin aikaiseksi, ne joko on, tai niitä ei ole. Kyseessä on persoona, ulkonäkö, ominaishaju ym. vastaavat seikat. Henkilöstä riippuen minkälaisilla painotuksilla.

Ja tämä tarkoittaa tiivistettynä sitä miksi ohjeet persoonallisesta viehätyksestä eivät riitä meille ongelman korjaamiseen-seksuaalista viehätystä kun ei ole ja ei tulekkaan. Siksi ei myöskään voi edistää sitä naisen saantia mitenkään

Eli mikä on looginen johtopäätös? Unohtaa naiset ja siirtää huomio johonkin ihan muuhun.

Miksi se on niin vaikeaa? Naisten saantia ei voi edistää mitenkään, ongelma ei ole korjattavissa.. ja kuitenkaan ei voi keskittyä elämässä ihan muihin asioihin, miksi?? Ihan oikeasti toivon vastausta.

Itse syytän biologiaa, varmaan korkea testosteroni? En tiedä miksi se parisuhteen muodostaminen on itselleni pakkomielle. Kaikki muu tuntuu keinotekoiselta tai avomurtuman laastaroinnilta jos takaraivossa jyskyttäisi tieto: "olet loppuelämäsi yksin, kukaan ei tule ikinä haluamaan sinun tarjoamaasi läheisyyttä ellet maksa siitä"

Naisen saa parhaiten keskittymällä johonkin ihan muuhun. Tee jotain "vaikeaa" - sellaista jonka eteen täytyy nähdä vaivaa ja joka vaatii taitoa. Toisin sanoen ole hyvä jossain. Kaikilla ihmisillä on jokin taipumus, mitä voi kehittää. Tapaat naisen, joka viehättyy sinusta, lupaan sen.

Miten ja missä olet yrittänyt naisiin tutustua, en lukenut koko ketjua?

Vierailija
207/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

186/187

Tämähän se tekee miehestä haluttavan ja kiinnostavan; tieto siitä, että hän haluaa parisuhteen - ei niin väliä kenen kanssa. Rakkaudesta viis.

Vierailija
208/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

186/187

Naisen saa parhaiten keskittymällä johonkin ihan muuhun. Tee jotain "vaikeaa" - sellaista jonka eteen täytyy nähdä vaivaa ja joka vaatii taitoa. Toisin sanoen ole hyvä jossain. Kaikilla ihmisillä on jokin taipumus, mitä voi kehittää. Tapaat naisen, joka viehättyy sinusta, lupaan sen.

Newton ei koskaan saanut naista. Ei ainakaan voi väittää etteikö Newton olisi tehnyt jotain vaikeaa

Vierailija
209/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin juuri aviomiestäni tässä vieressäni sohvalla lukemaan em. kommentin ja kysyin hänen mielipidettään asiaan miehenä. Vastaus: "Aika kova kärjistys."

Vierailija
210/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde voi olla se pahin vaihtoehto. Kehittyy ehkä tunteita, jää roikkumaan, tuntee olonsa halvaksi. 

Vierailija
211/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

186/187

Newton ei koskaan saanut naista. Ei ainakaan voi väittää etteikö Newton olisi tehnyt jotain vaikeaa

Mistä tiedät ettei Newton ollut homo?

Vierailija
212/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin juuri aviomiestäni tässä vieressäni sohvalla lukemaan em. kommentin ja kysyin hänen mielipidettään asiaan miehenä. Vastaus: "Aika kova kärjistys."

Onhan sun miehen helppo siellä kommentoida kun on pillua maiskutellut varmaan jo useamman vuoden päivittäin. Ei mulle miehenä ole väliä kaatojen määrällä, riittäis kun olis se yks kaato, että tuntisi itsensä mieheksi eikä patsaaksi millä roikkuu toimivat pallit, mutta niitä ei ole mihin käyttää.

No mammapa nyt pelastaa pojan elämän. Vielä tässä ehtii kun on kymmenen minuuttia aikaa. Mene pubiin. Unohda yökerhot joissa käy laittautuneita nuoria tyttöjä. Mene pubiin. Pubissa saa istua toistenkin pöytään. Pyydä toki kauniisti lupa ensin. Pubissa ihmisillä ei ole niin korkea rima. Juo pari olutta rohkaisuksi ja ala liehittelemään sitä vähän itseäsi vanhempaa naista, jos se kertoo että lapsiakin on ja erottu, niin aina parempi, näillä ei ole jonoa itselläänkään oven takana. Se voi nyt just illalla olla vähän turhan kännissä että se seksi olis mitään maailmoja mullistavaa, mutta aamulla uus kierros. Älä juo itse liikaa. Joku siloposki poikakulta ei liian kännissä, pubiympäristössä sä loistat joukosta kuin kimpale kultaa. Ollos hyvä. Ei maksa mitään tämä neuvo.

Vierailija
213/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhde vain korostaa sitä tunnetta, että on yksin ja ettei kelpaa miehille ihmisenä. Pelkästään reikänä ja hyödykkeenä.

Ystävyyssuhde vain korostaa sitä tunnetta, että on yksin ja ettei kelpaa naiselle miehenä. Pelkästään henkireikänä ja hyödykkeenä.

Koetko olevasi pelkästään henkireikä ja hyödyke myös miespuolisille ystävillesi? Koetko että hekään eivät pidä sinua miehenä ja ihmisenä?

Vierailija
214/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan naisena arvosta miehiä, jotka ovat pillun perässä, niin kuin Ap. En ole myöskään palvelija tai hyödyke. Onneksi mieheni on terveelle itsetunnolla varustettu upea mies.

Etkö yhtään huomaa miten kaksinaismoralistista on haukkua miehiä jotka kaipaavat fyysistä läheisyyttä? Ja sitte ylistää naisia jotka kaipaavat henkistä?

Mies lähtee suhteesta kun ei saa fyysistä tyydytystä = pillun perässä oleva sika / pettäjä / huonolla itsetunnolla varustettu luuseri.

Nainen lähtee suhteesta kun ei saa henkistä tyydytystä = rohkea itsenäinen nainen jolla on elämässä runsaasti sisältöä ja mies on siihen vain "boonusta" kirsikkana kakun päällä.

Se että minä miehenä kaipaan suuremmalla painoarvolla sitä fyysisyyttä ei tarkoita että ajattelisin naista pelkkänä reikänä. Miksi kuitenkin jutuissanne oletatte näin? Projisoitteko omaa huonoa itsetuntuoa koko miessukupuoleen? "Ne ajattelee mua vaan reikänä" Jos nainen ajattelee näin niin saattaa olla että hänellä ei tosiaan oo miehelle mitään muuta tarjottavaa ja näin ollen löytää vaan miehiä joille hän todellakin on pelkkä reikä... Itse en näin myrkyllistä naista jaksaisi, käyn mielummin sitten purkamassa paineet maksullisiin.

Se on se fiilis mikä irtosuhteista tulee itselle, että kelpaa pelkkänä reikänä. Sinänsä sama asia kuin se, jos miehestä tuntuu ettei kelpaa miehenä. Kertoo varmaan lähinnä siitä, mikä on itselle tärkeintä suhteessa, muttei siitä, kumman tärkeä on oikeampaa/tärkeämpää. Parisuhde kun pitäisi lähteä siitä, että molemmat saavat mitä kaipaavat.

Ei mulla ole mitään harhakuvitelmia siitä, että mun mies tuossa jaksaisi loputtomiin olla, jos seksi loppuisi. Yhtään sen enempää kuin minäkään, jos se henkinen yhteys häviää eikä palaa. Ei se tuosta miehestä huonoa tee, molemmat pyrkivät tyydyttämään sen toisen tarpeet, vaikka ne erilaiset ovatkin. Toisaalta olen kyllä tavannut monen monta miestä jotka eivät vähääkään välitä vaimonsa tarpeista, ja naista, jotka eivät välitä miehensä tarpeista. Pata täällä kattilaa soimaa, hyvinkin usein.

Lainaan tässä itseäni jatkaakseni, että tällähän ei sinänsä ole mitään tekemistä sen kanssa, minkälaista elämä kullekin on ilman parisuhdetta. Uskoisin, että sukupuolesta riippumatta ikävää ja yksinäistä, jos ei ole sen tyyppinen ihminen, että yksinäisyys on ihan jees.

Lähinnä tarkoituksena on kaiketi painottaa, että naisen kanssa ei kannata kovinkaan herkästi näyttää, että pelkkä pillukin riittää, koska se tekee naisen olon helposti halvaksi. Ja varmaan järki sanoo, ettei kannata saada toista tuntemaan itseään halvaksi. Nainen kannattaa kohdata ihmisenä, silloin varmaan on parhaat mahdollisuudet siihen, että asia etenee. Nainen haluaa olla kiinnostava ihmisenä, ei reikänä. Parhaat playerit, joilla naisia riittää, tiedostavat tämän erinomaisesti.

Miehelle taas (jostain itselleni täysin käsittämättömästä syystä) tuntuu usein riittävän, että on haluttu seksuaalisesti.

Syy on se että miehelle tunne olla seksuaalisesti haluttu on paljon erikoisempaa kuin naisille sillä harva mies on naisten mielestä seksuaalisesti haluttava

Olen harrastanut seksiä noin 90 miehen kanssa. Jokainen heistä on ollut mielestäni seksuaalisesti haluttava. Yhdeltäkään en ole kysynyt esimerkiksi pituutta, mutta uskallan väittää, että jos keskiarvo laskettaisiin niin se olisi alle 180. Varallisuudesta tai statuksesta en voi heittää edes arvioita, mutta yksikään ei ole ollut julkkis.

Niin ne 90 miestä siitä suosituimmasta joukosta joille suurin osa naisista antaa seksiä. Kun vain nämä miehet ovat kuumaa tavaraa naismarkkinoilla jää silti suurin osa miehiä ilman

Vierailija
215/463 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sun miehen helppo siellä kommentoida kun on pillua maiskutellut varmaan jo useamman vuoden päivittäin. Ei mulle miehenä ole väliä kaatojen määrällä, riittäis kun olis se yks kaato, että tuntisi itsensä mieheksi eikä patsaaksi millä roikkuu toimivat pallit, mutta niitä ei ole mihin käyttää.

Naiset eivätkä miehet suosi epätoivoa.

Naiset eivät myöskään hae ketä tahansa seksiin, kuten miehet joskus tekevät, joten markkinat ovat epäsuhtaiset sen suhteen jos niin haluat ajatella.

Pariutumistasi voit edistää keskittymällä kehittämään itseäsi jollain alueella. Jollei se ratkaisu kelpaa- voit vain jatkaa valitsemallasi tiellä.

Vierailija
216/463 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella (etenkin nuorella) ihmisellä tuntuu olevan se fantasia, että se puuttuva vastakkaisen sukupuolen edustaja/parisuhde pelastaisi kaiken. Kun oikeasti se paisuhde on vain kirsikka kakun päällä. Jos se kakku on valmiiksi pannukakku, niin ei se parisuhde sitä pelasta.

Oikeasti siis. Parisuhde ei korjaa syrjäytyneisyyttä, yksinäisyyttä, masennusta tai muuta vastaavaa, ja sellaisen odottaminen toiselta ihmiseltä antaa usein epätoivoisen kuvan ihmisestä, jolloin potentiaaliset kumppanit karkaavat kauemmaksi ihan vain jo siksi, että kukaan ei halua olla seurustelukumppaninsa terapeutti.

Eikä se parisuhteessa oleminen (tai "naisen saaminen", miten sen nyt haluaa ilmaista) oikeasti ole niin ihmeellistä. Se on vain yksi ihminen lisää omassa elämässä. Ei kannata kasata sille järjettömiä odotuksia. En halua masentaa tai sanoa, että parisuhde on täysin merkityksetön asia, mutta ei se oikeasti ole niin ihmeellinenkään, ja ihmisestä riippuen voi olla myös tosi huono asia. Ei kannata pistää kaikkea "yhden kortin varaan", vaan etsiä onnellisuutta jostain muualta elämässä.

Muista, että pisin suhde elämässä on kuitenkin itsesi kanssa. Sen kanssa sinun on elettävä koko elämäsi. Se on tärkein.

Olet ilmeisesti nainen? Minä kerron nyt miehenä että kaikki mitä sanoit on ihan täyttä paskaa. Jos mies, niin tuo on vähän kuin uskottelisi halvaantuneelle "ettei se kävely nyt niin ihmeellistä ole"

Minut nimenomaan parisuhde pelasti, jos en olisi saanut sitä seksiä ja läheisyyttä olisin varmaan jo lähtenyt oman käden kautta tai jossain pehmustetussa huoneessa. Kyllä se "naisen saaminen" vaan oli niin ihmeellistä. ja kyllä se vaan täytti kaikki odotukset ja enemmänkin.

Aika vajaata on sen halvaantuneen elämä, jos kävelyn puuttuminen vie koko sisällön elämästä! Niillä korteilla eletään, mitä on annettu! Halvaantunut voi katkeroitua juoksukentän laidalle kun ei pääse juoksemaan, tai sitten hän voi alkaa harrastaa ratakelausta. Tai matkustella. Tai harrastaa taiteita, kirjallisuutta, leipomista. Yhdistystoimintaa. Opiskella kieliä. Kirjoittaa. Ihan mitä vaan!! Ensin se oma elämä kuntoon ja sitten vasta nainen. Muuten sysää vastuun omasta onnellisuudesta toiselle ihmiselle.

Vierailija
217/463 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuohon olisi ratkaisu hakea se vaimo ulkomailta. Valitettavan monella suomalaisella naisella on joku ihme sokea ihailu kaikkia ulkomaalaisia miehiä kohtaan. Ei ole väliä onko se työtön ruma naistenhakkaaaja tai mikätahansa luuseri, kunhan vaan mies on ulkomaalainen niin se kelpaa. Kolikon toisella puolella on sitten samanaikainen halveksunta kaikkia suomalaisia miehiä kohtaan. Tälläkin palstalla näkee paljon tuota asennetta.

Vierailija
218/463 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuohon olisi ratkaisu hakea se vaimo ulkomailta. Valitettavan monella suomalaisella naisella on joku ihme sokea ihailu kaikkia ulkomaalaisia miehiä kohtaan. Ei ole väliä onko se työtön ruma naistenhakkaaaja tai mikätahansa luuseri, kunhan vaan mies on ulkomaalainen niin se kelpaa. Kolikon toisella puolella on sitten samanaikainen halveksunta kaikkia suomalaisia miehiä kohtaan. Tälläkin palstalla näkee paljon tuota asennetta.

Tajuatko kommenttisi ironian? Vinkki: vertaa ensimmäistä lausettasi kaikkeen muuhun.

PS. on noloa peukuttaa omaa viestiään.

Vierailija
219/463 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ymmärtävät. Kysehän on näiden miesten kohdalla kateudesta sellaisia miehiä kohtaan, jotka ovat komeita ja joilla on paljon naisia. Myös naiset tuntevat kateutta sellaisia naisia kohtaan, jotka ovat kauniita, menestyviä, varakkaita, onnellisia ja vielä kehtaavat näyttää onnensa julkisesti. Siinä missä miehet mielellään ajattelevat, että suosittujen miesten täytyy olla jännämiehiä ja naisten hakkaajia, myös naiset mielellään ajattelevat, että kadehtimillaan naisilla täytyy olla jotain epämiellyttäviä ominaisuuksia. Olisi aika kestämätöntä ajatella, että nämä kadehtimansa ihmiset olisivat vielä mukavia, empaattisia, ystävällisiä ja auttavaisiakin. 

Naisten ero asiassa vaan on, että naiset eivät syytä miehiä (eivätkä edes kadehtimiaan naisia) omasta tilanteestaan. He eivät odota, että miehet tekisivät  heistä kauniin, halutun, menestyvän, varakkaan ja onnellisen. Naiset ymmärtävät, että kadehtimalla muita tai odottamalla, että joku toinen tekisi heidät onnelliseksi, elämä valuu ohitse. 

Vierailija
220/463 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ymmärtävät. Kysehän on näiden miesten kohdalla kateudesta sellaisia miehiä kohtaan, jotka ovat komeita ja joilla on paljon naisia. Myös naiset tuntevat kateutta sellaisia naisia kohtaan, jotka ovat kauniita, menestyviä, varakkaita, onnellisia ja vielä kehtaavat näyttää onnensa julkisesti. Siinä missä miehet mielellään ajattelevat, että suosittujen miesten täytyy olla jännämiehiä ja naisten hakkaajia, myös naiset mielellään ajattelevat, että kadehtimillaan naisilla täytyy olla jotain epämiellyttäviä ominaisuuksia. Olisi aika kestämätöntä ajatella, että nämä kadehtimansa ihmiset olisivat vielä mukavia, empaattisia, ystävällisiä ja auttavaisiakin. 

Naisten ero asiassa vaan on, että naiset eivät syytä miehiä (eivätkä edes kadehtimiaan naisia) omasta tilanteestaan. He eivät odota, että miehet tekisivät  heistä kauniin, halutun, menestyvän, varakkaan ja onnellisen. Naiset ymmärtävät, että kadehtimalla muita tai odottamalla, että joku toinen tekisi heidät onnelliseksi, elämä valuu ohitse. 

Siis ratkaiseeko naisillakin miesten määrä ? Kadehditaan kauneinta naista jolla on eniten vientiä? Kyllähän suurimmalla osalla naisista kuitenkin on ulkonäkönsä vuoksi jo vientiä että luulisi miehen löytämisen olevan tältä kannalta suhteellisen helppoa. Miehillä se tilanne on nimittäin enemmän niin että ne muutama parhainta saa kaikki naiset ja muille ei jää mikä on ikävämpi tilanne