Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, kun en tiedä yhtään, että mikä sairaus minulla on :-(

En halua kuolla enkä myöskään elää!
26.03.2017 |

Minulta otettiin tämän kuun alkupuolella verikoe ja ilmeisesti tutkittiin kaikki mahdolliset asiat, mitkä verikokeella voi selvittää ja sain aikaisemmin tällä viikolla tietää, että niissä testeissä on todettu, että joku veriarvo ei kohdillaan, niin että joudun ensi viikon lopulla menemään lääkärille. Kiva kun en yhtään tiedä, että mikä minulla on, että onko minulla vaikka diabetes, liian korkea kolesteroli, anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta tai vaikka joku paljon vakavampi tauti kuten vaikka HIV tai joku syöpä, että joudun olemaan monta kuukautta yhteen menoon sairaalassa kidutettava ja lopulta kuitenkin kuolen tautiini. Kiva kun olen odottanut viime syksystä lähtien uutta kevättä ja kesää ja nyt sitten joudun ehkä olemaan koko kevään ja kesän sairaalassa tekemässä kuolemaa ja sitten vaikka ensi syksynä tai talvena minut jo haudataan tuonne lähimmälle hautausmaalle sukuhautaan tai oikeastaan sinne ehkä lasketaan tuhkauurnani. Siellä minä sitten makaan turpeen alla odottamassa uutta kevättä ja kesää joita ei minulle enää koskaan tule :-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit lääkäriin?

Vierailija
2/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos se vaikka on anemia ja lääkäri haluaa sinut tutkia kunnolla. Tai kilpirauhasen vajaatoiminta ja haluaa tutkia. Älä ala pelkäämään ennen kuin olet lääkärillä käynyt. Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko jonnekin?

Vierailija
4/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisia oireita sinula on?

Vierailija
5/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkuvaivasta ei mennä uudelleen lääkäriin

Vierailija
6/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta ja tee nettidiagnoosi. Niin moni muukin tekee ja tajuaa sairastavansa syöpää tai aidsia. Ei siihen lääkäriä tarvita.

Vierailija
7/7 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikuollut sitten kuulostaa oikealta ratkaisulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi