Naiset, mikä on tärkein asia miehen ulkonäössä?
Kertokaa mielestäni joku yksittäinen asia, josta tykkäätte miehen ulkonäössä esim. pitää olla pitkä, lihakset, hiukset, nenä jne. ja jonka pitää olla kunnossa. m26
Kommentit (64)
Silmät ja leuka (=ei siis leuaton / kaksoisleuka, mutta ei mikään ridgeforresterikaan).
Silmät - iloiset viirut, loistavan vihreät silmät saa "polvet heikoiksi".
Lempeä ja lämmin ja ystävällinen katse.
Lompakko täynnä viidensadaneuron seteleitä
Silmät. Ei väliä muodolla, värillä, koolla tms vaan sillä, miten mies muita ihmisiä katsoo.
Ei saa olla isoja virheitä. Esim. lyhyys, kaljuuntuminen ja akne ovat ehdottomia turn-offeja.
Ei tule mieleen mitään yksittäistä piirrettä, mutta tietyllä lailla miehekäs pitää olla. Vähän terävät piirteet tai parta tai jotain. Pehmeät muodot tai naiselliset kasvot ovat minulle saman tien turn off. Mielummin yleisillä standardeilla vähän ruma kuin liian nätti.
aika vaikea sanoa! vaihtelee eri miesten välillä niin paljon. Mutta mullekin ystävällinen katse on aika tärkeä. Ja tyyli siten, että ei oo mikään geelitukka tms. joka ajelee amiscorollalla bassot jytkäten ja joltain ällöltä hajusteelta lemuten. Eksyn ulkonäöstä, sori
Kauniit kasvot. Komeat kasvonpiirteet ei vetoa ollenkaan.
Leveät hartiat. Muulla ei mitään väliä minulle.
Se että ulkonäkö miellyttää just minua. Muulla ei ole väliä.
Hartiat, kädet ja käsivarret. Ne antavat anteeksi paljon muita ulkoisia piirteitä.
Miesten käsivarret, aah kuinka ihania, voisin hiplailla vaikka kuinka kauan, mutta yritän hillitä ettei mene kiusalliseksi. Usein katselen edessä kulkevien miesten hartioita nam...
Isot hauikset. Naamalla ei väliä.
Pituus n. 175-185, ystävälliset silmät, komea klyyvari, paksu tummahko tukka, sopivasti lihaksikas, miehekäs. Sen lisäksi elättää itsensä, raha on aina plussaa, statuksella ei niin väliä. Ikä voisi olla 30-40.
Vaikea sanoa yhtä juttua. Mulle ylipaino on turn-off, joten hoikkuus tai normaali paino on must. Mutta kasvot ovat kuitenkin tärkein asia, ja jos niistä pitäisi vielä eritellä, niin silmät.
Myös nenällä on väliä: en halua miestä, jolla on liian lyhyt ja pysty nenä, perunanenä tai oikein leveä (ja lättänä) nenä. Sitten liian pyöreät kasvot tai posket on myös sellainen juttu, josta en pidä. Hyvä ihokin on tärkeä: ei mustapäitä, finnejä eikä hirveästi luomia.
Univormu, kalliit vaatteet, kunniamerkit rintapielessä, arvet taisteluista, pituus, isot lihakset.