Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihat ihmiset valittaa olevansa lihavia..

Vierailija
25.03.2017 |

Kaveripiirissä kaksi naista jotka on todella laihoja. Jos pitäisi arvioida niin 163/50kg. Jatkuvasti saa kuulla päivittelyä miten on lihavia meidän muiden isomman näköisten seurassa. Esim itse olen 165/60kg. Sitten samalla sanovat että ei tää oo teille pahalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naiset ovat laihoja niin heidän maha voi vaikka kasvaa tosi helposti. Syö vaikka viikossa monta kertaa karkkia niin tulee sellanen pieni pömppömaha jo ja se ärsyttää todella paljon.

Vierailija
2/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske niiden mennä salille kiinteytymään, älä kehu että kyllä olette laihoja ja täydellisiä. Sillä se loppuu, koska jos kerran kehuu niin kerjäävät vain aina enemmän ja enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän, varmaan mua 30kg kevyempi muija valittaa mahaansa ja sitä kuinka on koko luokan isokokoisin muija. Ai että kun tuntuu hyvälle :) ehkä jotkut saa jotain sairasta mielihyvää muiden polkemisesta.

Vierailija
4/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1näkevät itsensä eritavoin

2 kärttävät kehuja ("et oot, oot tosi hyvännäköinen")

Vierailija
5/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on huono itsetunto

Vierailija
6/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kerjäävät tuolla vain huomiota. Vähän kuin lapsi joka väittää piirustustaan rumaksi siinä toivossa, että joku vastaisi "eikä ole vaan se on just hieno!".

Valitettavasti sitten on myös niitä, jotka oikeasti ajattelevat itseään lihaviksi, koska yhteiskunnan ihanteet nyt ovat sellaisia, että pienikin kumpu vatsan kohdalla tarkoittaa automaattisesti läskiä (vaikka monella tikkulaihalla naisella on vatsassa pieni kumpu riippuen ihan kohdun asennosta ja muista sellaisista seikoista, joilla ei ole läskin kanssa mitään tekemistä).

Vierailija
7/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ignooraan laihojen läskivalituksen kokonaan, tai kommentoin, että "aha". Ei niille kannata mitään sanoa, kun kerjäävät vain kehuja, että laiha olet.

Jos jotain on pakko kommentoida, niin sitten voi tosiaan tokaista, että kuntosalilla voi muuttaa kehonkoostumusta lihaksikkaampaan suuntaan, jos haluaa.

Vierailija
8/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on silkkaa vittuilua. Oikeasti. Vastaa, että vedit viikonloppuna helvetin hyvän sisäfilepihvin punaviinikastikkeella ja sen jälkeen oli niin ihana "köllötellä" miehen sylissä punaviiniä kittaillen. Au vink, au vink. Tuollaiseen ilkeilyyn ei kannata mennä mukaan vaan vastata samalla mitalla ikään kuin ei ymmärtäisi, mistä oikeasti on kyse. Kateellisia ja pahansuopiahan tuollaiset ihmiset ovat, joten jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
9/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion ja kehujen kalastelua. En koskaan lähde tähän mukaan.

Vierailija
10/10 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 170/54 ja huonoina päivinä todella tyytymätön vartalooni. Etenkin jos turvotus peittää vaivalla hankitun sixpäkin eli vatsalihakset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme