Lapselle nimeksi Sari Elise
Kommentit (56)
Miten olisi Sarianna? Kauniimpi kuin sari.
Vierailija kirjoitti:
Monet pitävät Sari nimeä aivan hirveänä, mutta odottakaas vaan, viimeistään 80 vuoden kuluttua leikkipuistot ovat täynnä pikku-Sareja. Samoin tulee käymään muillekin tämän hetken inhokki nimille kuten Pirkko ja Pirjo.
Kun näin aloituksen, ajattelin että Sarit ovat tulossa isoäiti-ikään. 70-lukulainen nimi.
Elise on kaunis nimi, sen takia tänne päädyin <3
Tulee olemaan Für Elise koko elämänsä.
Elise on nätti nimi, mutta Sari nimi on jotenkin töksähtelevä pikkulapsen nimenä, miten olisi Sara tai Mari?
Tai joku muu 60-luvun nimi?
Anne, Satu, Nina, Pia, Heli? Ei nuokaan ole mitenkään miellyttäviä mielestäni, mutta tykkään niistä enemmän, kuin Sari-nimestä.
Ei kukaan vuoden 2018 vauva halua 70-lukulaista nimeä. Odota muutamankymmentä vuotta.
Mä laittaisin Sarri Elise :) Voisin ihan oikeasti harkita tuota nimeä omalle lapselleni. Itselläni oli muuten 70-luvun lopulla syntynyt kaveri Sari Elisa :)
Vierailija kirjoitti:
Sari. Onko karmeampaa nimeä.
On. Esim. Pirjo, Pirkko, Tarja, Päivi, Tuulikki, Mirja, Eila, Anneli, Tuula, Anja, Aune, Sinikka, Leila... joko riittää?
Vierailija kirjoitti:
Monet pitävät Sari nimeä aivan hirveänä, mutta odottakaas vaan, viimeistään 80 vuoden kuluttua leikkipuistot ovat täynnä pikku-Sareja. Samoin tulee käymään muillekin tämän hetken inhokki nimille kuten Pirkko ja Pirjo.
Ei kannata liikaa odotella tätä hetkeä, kun 80 vuoden päästä 90 % meistä on kuollut ja kuopattu.
Sara mieluummi kuin Sari. Yhden kirjaimen muuttamisella nimi miittuu täysin erityyppiseksi.
Olen itse muuttanut nimeni Sarista Saraksi☺
Sari kamala, tulee heti mieleen 40v röökaajaa joka kiroilee joka väliin ja on muutenkin rääväsuu. Mahdollisesti myös yh tai lapseton kokonaan.