Lapselle nimeksi Sari Elise
Kommentit (56)
Sari on ulkomaalaisenkin helppo lausua. Lyhyt ja ytimekäs. Ei ollenkaan karmein senaikaisista; toki Sirpa, Jaana ja Pirjokin jollekin sopii.
Sari on musta ihan nätti nimi. Tulee Japani mieleen.
Minun luokallani oli monta Saria. Minulla oli sen ajan mummonimi, jota häpesin. Olisin halunnut olla Sari, Mia, Katja, Sanna tai Minna. Niitä oli pilvin pimein siihen aikaan. Nyt olen tosi tyytyväinen ikäluokastani poikkeavaan nimeen. Uskon, että Sari tulee jossain määrin muotiin vielä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa olisi paljon kauniimpi kuin Elise.
Elise on erikoisuudentavoittelua.
Sari taasen... Ei jatkoon.
Voi herrajumala, mitä mielipiteitä av:lla. Ihminenkö ei saa pitää e-päätteistä nimeä kauniimpana kuin a-päätteistä ja tämän pohjilta antaa nimeä? Onko Anne jotain erikoisuudentavoittelua suhteessa Annaan?
Ihan ok nimi, aina kiva, kun vältetään muotinimiä.
Sarinda
Sarinder
Sariina
Sarilda
Sari- Adele
Sarianna
Sarianne
Sariliina
Sarimar
Tossa sulle vaihtoehtoja sarille
Sari tarkoittaa turkiksi keltaista. Intiaksi mekkoa.
Sari on napakan opettajan tai sihteerin nimi. Sari antaa ihanasti piiskaa kaikille tuhmille pojille.
Vierailija kirjoitti:
Sari on napakan opettajan tai sihteerin nimi. Sari antaa ihanasti piiskaa kaikille tuhmille pojille.
Hahhahha...oon napakka opettaja ja Sari. En tosin anna piiskaa kenellekään.
Sari on liian tuoreessa muistissa monilla koska se on monen nykyään 3 kymppisen nimi. Sari on ytimekäs ja kiva nimi, Elise aika romanttinen kuten Für Elise laulu. Sari-Elli on mun ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes mulle? M19
Elise on niin kaunis nimi! Yksi kauneimmista nimistä maailmassa!
Elise on naisen etunimi. Se on lyhennys Elisabetista (Eliseba, hepr. ”Jumala on valani” tai ”Jumala antaa avun”)
uskovaisten nimiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yläasteella Sari niminen ope. Jessus mitkä daisarit ja perse.
Kaunis nimi! Älä vaan palstan painostuksesta vaihda Venla Emiliaksi ynnä muuksi tusinanimeksi