Kenen mökille olet menossa juhannukseksi?
Kommentit (22)
En kenenkään. Mökkijuhannukset on niin, niin nähty. Pysyn Helsingissä.
Perinteinen juhannussää, en mene edes omalle mökilleni vaan pysyn kaupungissa.
Yhden työkaverin. Ollaan jo pari vuosikymmentä vierailtu aina juhannuksena milloin kenenkin ystävän tai sukulaisen mökillä. Viimeiset kolme vuotta ollaan nyt käyty tämän työkaverin mökillä, kun siellä saa parhaat tarjoilut. Pöytä notkuu herkkuja ja juotavaakin on aina riittänyt kolmeksi päiväksi to illasta lauantaihin. Sunnuntaina ollaan jo vesilinjalla, kun illasta pitää ajaa kotiin perheen kanssa.
Ei ole mökkiä eikä niille enää kehtaa mennä vaikka pyydettäis. Sanomista tulee kuitenkin. Eikä se ole mukavaa jos itse haluat nukkua eri tahtiin kuin muut, niin mielummin vuokraan oman jos huvittaa.
Omalle. Ja taas vastaamme sille samalle ystäväpariskunnalle, joka lähettää viestin aattoa edeltävänä iltana että voisivat piipahtaa, että meille ei valitettavati nyt sovi.
Vierailija kirjoitti:
Omalle mökille puolison kanssa. Vieraita ei ole tulossa.
Niinhän te luulette...
Olen jussina yövuoroissa. Tulee hyvät lisät useasta pyhätunnista ja aattotunnit+ yölisät.
Miksi juhannuksena pitäisi mennä jonnekin mökille? Meille on tulossa juhannusvieraita, grillataan pihalla ja varmaan rantasaunaa lämmitellään tässä ihan kotona.
Vuokramökille, jossa tulee nyt 13.juhannus . Se on tosi mukava paikka, eikä sinne kukaan tulisi vaikka kutsuisikin.
Olen jo omalla mökillä. Lähden kohta kalaverkkoja laskemaan mereen. Tänne tulee veljeni, tyttöystäväni ja sen kavereita juhannuksena. Tulevat jo tiistaina.
Omalle. Uusi mökki valmistui juuri sopivasti kesäksi. Nyt on kaikki mukavuudet jos sattuu olemaan huono sää.
Appiukon