Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noidankehä: työ ja vapaa-aika

Vierailija
25.03.2017 |

Mulla on jotenkin niin hektinen työ ja tuntuu, että sitä on niin paljon, että en osaa enää nauttia vapaa-ajasta. En keksi mitään mielekästä tekemistä enkä kauheasti mitään jaksaiskaan. Haluaisin vaan takaisin töihin tekemään hommia. En keksi mitään mistä saisi jotain nautintoa. Kysyin parilta kaverilta, että lähdettäiskö jonnekin - he olivat jo tehneet suunnitelmia.

Pitäisköhän kaivaa salkusta työjutut ja uppoutua niihin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän hyvin, miksi joku hankkii vaikkapa koiran. Se olisi täydellstä vastapainoa ja pakottaisi ajatukset muualle.

Ap

Vierailija
2/4 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtaisin työpaikkaa, jos olisi tuollainen stressi. Minä työskentelen elääkseni, en elä työskennelläkseni. Siitäkään huolimatta, että olen lähes unelma-ammatissani.

Vierailija
4/4 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaihtaisin työpaikkaa, jos olisi tuollainen stressi. Minä työskentelen elääkseni, en elä työskennelläkseni. Siitäkään huolimatta, että olen lähes unelma-ammatissani.

No mä olen just vaihtanut tähän työpaikkaan ja tää on oikeestaan myös kutsumusammatti. Nyt on ehkä pahin sisäänajovaihe mennyt, mutta muista syistä työmäärä vielä kasvaa kohta lisää. Toki kasvaa palkkakin. En siis halua vaihtaa tätä poiskaan.

No, maanantai tulee nopeasti ja huomiselle on jo suunnitelmia. Ei täällä itsesäälissä ja katkeruudessa kauaa onneksi ehdi vellomaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme