Taas olivat rikkaat vieneet tarjouskahvit lähikaupastani
Sukulaiset lahjoittivat minulle 20 euroa, jotta saisin ruokaa, koska olen köyhä ja leipäjonojen antimet ovat viime päivinä olleet ala-arvoisia.
Löfbergs Kahvi olisi ollut tarjouksessa ja ajattelin hemmotella itseäni. Kuitenkin kahvihyllyillä huomasin ikäväkseni että ne olivat jo loppuneet 😞
Ostin sitten Costa ricaa, vaikka olisin mielestäni ansainnut Löfbergsiä rankan köyhäläisviikon jälkeen. 🥺
Kommentit (16)
Käy valittamassa kauppiaalle kun ei varaa tarjoustuotetta tarpeeksi
turha sun on ruikuttaa ostajista
Nopeat syö hitaat. Ja miksi syyttelet rikkaita? Oletko ollut kytiksellä ja nähnyt heidät?
Mistä päättelet, että ne muut ostajat olleet rikkaampia?
Provohan tämä on, mutta Suomessa outo tapa syyllistää työssäkäyvää keskituloista. Jolla nettotulot todennäköisesti hyvin samanlaiset kuin etuuksia nostavalla.
Ei AP:n seudulla taida rikkaita asuakaan
Vierailija kirjoitti:
Ei AP:n seudulla taida rikkaita asuakaan
Kerrostalossani asuu lähes pelkästään rikkaita. Tämä pieni kämppäni on yksityisen vuokraama. Tunnen usein alemmuuden tunnetta tässä asuessani sillä rikkaat naapurit huomaavat että olen köyhä.
Osa katsoo minua säälien rappukäytävässä. 😞
Sain tällä viikolla 2 pakettia kahvia ruokajaosta joten ei haittaa.
En usko sanaakaan ap:n tarinoista.
En olisi ostanut kumpaakaan kahvia, molemmat maistuvat lähinnä kuravedelle.
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan ap:n tarinoista.
Miksi et? Suljetko tehokkaasti silmäsi sillä että köyhyyttä todella on Suomessa?
Hullujenhuoneilla taitaa olla just näillä paikkeilla iltalääkkeiden jako. Öitä ap katellaan mitä huominen tuo tullessaan
Rikkaat ovat rikkaita juuri aktiivisuutensa ja ahkeruutensa takia. Siksi menevät aamulla aikaisin kauppaankin.
Hienoa. Tarjoukset kuuluukin nopeimmille. Hitaat laiskamadot voi juoda vettä, se on halvempaa.
No jo on🙄