Miehen murrosikä
Miehelle on tullut keski-iän kriisi, murrosikä ja uhmaikä.
Hän luuhaa myöhään kylillä (eilen ilmoittamatta suoraan töistä ja tuli aamuyöllä), käy hevibändien keikoilla (ei ole pitänyt siitä ennen), kuuntelee myös räppiä täysillä. Hänellä on naispuolinen ihastus työpaikalla, johon pitää yhteyttä koska se ärsyttää minua.
Alkaa riittää. Olemme jo terapiassa mutta mies ei tunnu ymmärtävän käytöksensä vaikutusta minuun.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On menossa työpaikan naisen kanssa räppikeikalle...meidän vuosipäivänä! Tämä on jo liian paksua! Toivoisin, että tämä olisi provo..
Onko nainen täysi-ikäinen??
Luultavasti, jos on työelämässä .
Onko hän kehitysvammainen?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan voi jatkaa miehen kanssa. Hänestä paljastuu jatkuvasti uusia valheita. Lisäksi ei osoita mitään halua rakentaa luottamusta eli suhteen pohjaa. Hänen mielestään suhde on "yhteistä tekemistä" ja hauskanpitoa. Minun pitäisi viihdyttää häntä ja olla yhtä jännittävä kuin ihastus.
Minua satuttaa ja tarvitsisin mieheltä jonkin syyn jatkaa yhdessä. En ole sellaista syytä löytänyt.
Oletko itse puhdas pulmunen? Mitä jos miehesi on menettänyt luottamuksen sinuun ja odottaa sinun tekevän jotain sen luottamuksen rakentamisen eteen?
Ja pitää muistaa myös se, että olemme kaikki erilaisia. Toisille se luottamuksen rakentaminen lähtee eri asioista kuin toisista. Ainakin itselle se yhteinen tekeminen ja/tai hauskanpito kuulostaa luontevalle alulle sille yhteyden löytymiselle, jotta vakavammista asioista olisi helpompi puhua.
Odottaa? Aikuinen ihminen ei tekisi temppuja ja odottelisi, vaan sanoisi suoraan mitä haluaa.
Kuinka kauan keski-iän kriisi kestää?
Ehdottaisin puolisolle kaverillista suhdetta. Ei seksiä keskenään, mutta ei lupaa pettämiseenkään eli avoimin kortein, jos tuollainen ihastuksen kanssa luuhaaminen on hänelle tärkeä juttu. Et voi riskeerata seksuaaliterveyttäsi, jos miehesi uskollisuus on noin hataralla pohjalla tällä hetkellä. Kotihommat ja iltamenot ehdotat jaettavaksi tasapuolisesti. Jos mies noin kauheasti sitä tilaa tahtoo, niin anna sitä. Et voi kuitenkaan pitää häntä väkisin suhteessa kanssasi, ja kiellot ja kyttäämiset työntävät häntä yhä kauemmas luotasi. Vahtiminen tekee sinusta hänelle vastenmielisen, ja niistä lähtökohdista on jo mahdotonta lähteä rakentamaan uudelleen mitään yhteistä elämää, jos hän jossain vaiheessa tulee katumapäälle.
Kuulostaa, että olet jumittunut elämääsi, jos sinulle parisuhde ei sisällä yhdessä tekemistä. Mene oman mukavuusalueesi ulkopuolelle, saat elämääsi uutta virtaa itsekin. Ei pyykkivuoret tapa ketään, eikä villakoiratkaan. Oletko komentanut miehesi uuvuksiin? Vie, hae, kanna, auta? Oletko kotitaloudessasi apuvoima, se joka ei ole töissä tai tienaa paljon vähemmän? Ymmärrätkö miehesi elämän haasteita? Jaksatko vielä venyä ymmärtämään? Näitä juttuja haastaisin sinut pohtimaan.
Kiitos kysymyksistä.
Myötätuntoni on äärirajoilla, varsinkin kun mieheltä ei tule yhtään ymmärrystä.
Lupaan miettiä.
Ja kyllä sisältää yhteistä tekemistä, se vaan ei voi olla tärkein suhteen rakennuspalikka.
Tunnen turvattomuutta. En voi tällä hetkellä rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan voi jatkaa miehen kanssa. Hänestä paljastuu jatkuvasti uusia valheita. Lisäksi ei osoita mitään halua rakentaa luottamusta eli suhteen pohjaa. Hänen mielestään suhde on "yhteistä tekemistä" ja hauskanpitoa. Minun pitäisi viihdyttää häntä ja olla yhtä jännittävä kuin ihastus.
Minua satuttaa ja tarvitsisin mieheltä jonkin syyn jatkaa yhdessä. En ole sellaista syytä löytänyt.
Oletko itse puhdas pulmunen? Mitä jos miehesi on menettänyt luottamuksen sinuun ja odottaa sinun tekevän jotain sen luottamuksen rakentamisen eteen?
Ja pitää muistaa myös se, että olemme kaikki erilaisia. Toisille se luottamuksen rakentaminen lähtee eri asioista kuin toisista. Ainakin itselle se yhteinen tekeminen ja/tai hauskanpito kuulostaa luontevalle alulle sille yhteyden löytymiselle, jotta vakavammista asioista olisi helpompi puhua.
Odottaa? Aikuinen ihminen ei tekisi temppuja ja odottelisi, vaan sanoisi suoraan mitä haluaa.
Niinhän sitä luulisi. Yllättävän monelle se on vaikeaa. Joillekin siksi, että reagoivat niin voimakkaasti tunteella järjen sijaan, toisille ihan vain siksi, että tunteista ja parisuhteesta puhuminen on heille vaikeaa tai eivät tiedä miten asiansa sanoisivat toista suututtamatta.
otapa siihen ihastukseen yhteyttä, jos on järkinaisia..
Vierailija kirjoitti:
Tiukkis
Miksi ap:ta tylytetään? Pitäisikö olla tossu, joka antaa miehen pitää häntä kotivaimona kun käy vapaasti ulkona ihastuksensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkis
Miksi ap:ta tylytetään? Pitäisikö olla tossu, joka antaa miehen pitää häntä kotivaimona kun käy vapaasti ulkona ihastuksensa kanssa?
Koska tämä on av
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkis
Ainahan miehiä pitää ymmärtää ja rakastaa ehdoitta.
Minä olisin jo lähettänyt miehen paikallisen amiksen asuntolaan luukuttamaan räppiä ja ajelemaan autolla..
Oman elämän hankkiminen, ehkä jopa muiden treffailu, voisi tehdä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on tullut keski-iän kriisi, murrosikä ja uhmaikä.
Hän luuhaa myöhään kylillä (eilen ilmoittamatta suoraan töistä ja tuli aamuyöllä), käy hevibändien keikoilla (ei ole pitänyt siitä ennen), kuuntelee myös räppiä täysillä. Hänellä on naispuolinen ihastus työpaikalla, johon pitää yhteyttä koska se ärsyttää minua.
Alkaa riittää. Olemme jo terapiassa mutta mies ei tunnu ymmärtävän käytöksensä vaikutusta minuun.
Misä ketju? Näen vain aloituksen .
Joko alistuttava kaikkeen tai jätettävä Se Sika.
Taistelu ei auta, vaan ajaa miestä kohti ihastusta ja vapautta.
Vapauttaminen ei auta, sama tulos.
Jos miehen veri vetää muualle, se vetää. Ei vapaata vangita voi.
Jou jou bitch suck my dick