Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen murrosikä

Vierailija
25.03.2017 |

Miehelle on tullut keski-iän kriisi, murrosikä ja uhmaikä.

Hän luuhaa myöhään kylillä (eilen ilmoittamatta suoraan töistä ja tuli aamuyöllä), käy hevibändien keikoilla (ei ole pitänyt siitä ennen), kuuntelee myös räppiä täysillä. Hänellä on naispuolinen ihastus työpaikalla, johon pitää yhteyttä koska se ärsyttää minua.

Alkaa riittää. Olemme jo terapiassa mutta mies ei tunnu ymmärtävän käytöksensä vaikutusta minuun.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on aiemmin toiminut muiden mielen mukaan ja nyt keksinyt, mitä itse haluaa.

Tämäkin on totta. Mutta jos haluaa olla ihastuksen kanssa hevikeikoilla, minä en halua kotona odottaa sänky lämpimänä häntä saapuvaksi pikkutunneilla..

Jälkijäähdyttelyyn kelpaisit

Vierailija
62/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia, kaikki vaihtoehdot on avoinna. (Ei niin että lasten takia pitäisi jatkaa suhteessa, mutta päätösten teko on astetta helpompaa.) Kirjaudu Tinderiin, katso mitä on tarjolla sulle. On silmiä avaavaa. En minäkään jäänyt itkujen jälkeen kotiin, vaan menin ja tapailin. Ja vitsit että löytyikin miehiä! Hyviä miehiä :-)

"Diagnoosina" miehelläni oli ensin ahdistus ja tunne etten minä rakastanut ja arvostanut häntä enkä kiittänyt tarpeeksi hänen tekemistään jutuista. Etsi sitten hehkeän olkapään ja seuraa koko kesäksi. Pyynnöt viestittelyn lopettamisesta kaikui kuuroille korville - ennemmin oli yllyke jatkaa halpamaista käytöstä. Eropaperit posti toi hänen mökki/naisreissunsa aikana. Terapiassa kävimme kerran, jossa hän kädet puuskassa hokee ettei ole mahdollisuutta jatkaa. Ei sitten. En jäänyt itkemään tuollaisen k***pään perään. Juuri kun olin hankkinut oman elämän, nautin sinkkuudesta, panostin hyvinvointiini ja ulkonäkööni, hän katuukin kaikkea. Sanoo olevansa läheisriippuvainen, eikä ymmärtänyt mitä oli heittämässä pois.

Vähitellen on palattu takaisin toistemme luo. Terapia käynnistynyt. Anteeksianto on prosessi, joka vie aikaa, mutta on mahdollinen. Oikeastaan välttämättömyys, ettei katkeroidu. Silti mietin päivittäin entä jos. Ei nimittäin ole enää ruusunpunaisia laseja, jotka auttoi rakastamisessa tähän asti. Enää en luota sinisilmäisesti ja näen nykyään valheiden läpi aikaisempaa paremmin.

Aikuisiän murrosiän taustalla voi siis olla oikeasti väliin jäänyt teini-iän murrosikä (kapinointi omia vanhempia vastaan), läheisriippuvuus (juontaa lapsuudesta sekin) tai kiero tapa saada sinut tekemään lopullinen päätös erosta (pelkuruus) - silloin sinä jätit hänet ja hän voi itkeä uutta olkapäätä vasten käsittelemättä omia puutteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jOO SAA UUDELTA NOPEAMMIN SÄÄLIÄ JOS JÄTÄT NYYYYYH!

Vierailija
64/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Tinderille täältäkin ;) Jos on kerran avoin suhde niin se saa olla molemmille avoin ;)

Vierailija
65/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmilla keski-ikäisillä ei ollut muka nuoruutta? Täyttä höpön pöppöä, jota jokaikinen sukupolvi kuvittelee edellisistä:-)

Vierailija
66/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder App lataukseen ;) on niitä kypsempiä miehiä maailmassa.

Vierailija
67/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsät eivät ole Tinderissä...

Vierailija
68/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan missä?

Vierailija
69/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni Tinderille täältäkin ;) Jos on kerran avoin suhde niin se saa olla molemmille avoin ;)

Joo molemmat vaan muiden kanssa treffeille ;) jos ette saa niin kotoa sit lohtuseksiä varmasti ;)

Vierailija
70/98 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän luuhaa myöhään kylillä (eilen ilmoittamatta suoraan töistä ja tuli aamuyöllä), käy hevibändien keikoilla (ei ole pitänyt siitä ennen), kuuntelee myös räppiä täysillä. Hänellä on naispuolinen ihastus työpaikalla, johon pitää yhteyttä koska se ärsyttää minua.

Alkaa riittää. Olemme jo terapiassa mutta mies ei tunnu ymmärtävän käytöksensä vaikutusta minuun.

Vierailija
71/98 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori alapeukuttajat, piti kommentoida mut kello löi 23 ja paniikki iski...

Piti sanoa, että muu ok paitsi ihastukseen yhteydenpito.

Vierailija
72/98 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhei... Tässä saa olla teinille vanhempi sekä poliisi valehtelun ja ihastukselle viesteilyn suhteen. En luota ollenkaan, mies valehtelee yhteydenpidon määrästä päin naamaa.

Jos pitää olla äiti ja poliisi, en voi olla rakastajatar samaan aikaan.

Mies taas haluaisi välttää vastuuta ja siirtyä suoraan yhteyden rakentamiseen ja hauskanpitoon. Minä en voi ilman luottamusta.

Vierailija
73/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On menossa työpaikan naisen kanssa räppikeikalle...meidän vuosipäivänä! Tämä on jo liian paksua! Toivoisin, että tämä olisi provo..

Vierailija
74/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella vastaava olisi vain vihdoinkin myös itselleen elämiseksi ja oman ajan ottamiseksi. Ja ihastuminenkin olisi vain vahinko, jonka perimmäinen syy on tylsässä aviomiehessä.

Vierailija
75/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On menossa työpaikan naisen kanssa räppikeikalle...meidän vuosipäivänä! Tämä on jo liian paksua! Toivoisin, että tämä olisi provo..

Onko nainen täysi-ikäinen??

Vierailija
76/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti, jos on työelämässä .

Vierailija
77/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti, jos on työelämässä .

Onko hän kehitysvammainen?

Vierailija
78/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi mies on paska? Koska sekoilee ihastuksn perässä, eikä ole turvallinen olkapää, noin esimerkkinä.

Oletko itse ollut turvallinen olkapää, jolle voi puhua avoimesti? Vai onko se niin, että vain naisella on oikeus vaatia tukea ja turvaa parisuhteessa?

Vierailija
79/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi mies on paska? Koska sekoilee ihastuksn perässä, eikä ole turvallinen olkapää, noin esimerkkinä.

Oletko itse ollut turvallinen olkapää, jolle voi puhua avoimesti? Vai onko se niin, että vain naisella on oikeus vaatia tukea ja turvaa parisuhteessa?

Olen pyrkinyt olemaan.

Vierailija
80/98 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan voi jatkaa miehen kanssa. Hänestä paljastuu jatkuvasti uusia valheita. Lisäksi ei osoita mitään halua rakentaa luottamusta eli suhteen pohjaa. Hänen mielestään suhde on "yhteistä tekemistä" ja hauskanpitoa. Minun pitäisi viihdyttää häntä ja olla yhtä jännittävä kuin ihastus.

Minua satuttaa ja tarvitsisin mieheltä jonkin syyn jatkaa yhdessä. En ole sellaista syytä löytänyt.

Oletko itse puhdas pulmunen? Mitä jos miehesi on menettänyt luottamuksen sinuun ja odottaa sinun tekevän jotain sen luottamuksen rakentamisen eteen?

Ja pitää muistaa myös se, että olemme kaikki erilaisia. Toisille se luottamuksen rakentaminen lähtee eri asioista kuin toisista. Ainakin itselle se yhteinen tekeminen ja/tai hauskanpito kuulostaa luontevalle alulle sille yhteyden löytymiselle, jotta vakavammista asioista olisi helpompi puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän