TVOF 1. Live
Kylläpä on vaisua, aivan mediocre karaokevetoja. Ei ole vielä mikään vakuuttanut. Tämä formaatti saisi hävitä ruudusta vikkelään, parhaat eivät pääse jatkoon ja voittajat unohtuvat samoin tein. Tuomarit vaan hehkuttaa vailla minkäänlaista rakentavaa kritiikkiä. Hohhoijaa...
Kommentit (71)
Musta kaikki onnistuivat hyvin, ainoa josta en kamalasti äänenä välitä on se Anna, joka pääsi jatkoon. Tiinalla on aivan upea ääni, ymmärrän hehkutuksen. Samoin Aksel, molemmissa karismaa. Jessicalla myös upea ääni, muttei ehkä sellaista "artistiutta" kun muilla. Emmi on myös mielestäni valmis iskelmäartisti, toivottavasti joku nappaa hänet artistiksi.
Ihan järkytyin, miten negatiivisia kommentteja täällä oli, kun itse nautin jaksosta ja etenkin "nuoresta verestä". Samaa mieltä kyllä viime vuoden voittajasta, ton esimerkin jälkeen ei varmaan tee mieli voittaa edes 😂
Saija Saarnisto on se tummaääninen loistava laulaja. Hän on paras.
Vierailija kirjoitti:
Saija Saarnisto on se tummaääninen loistava laulaja. Hän on paras.
Häntä juuri tarkoitin!
Terv. 61
Niin, kisassahan on jäljellä tasan yksi potentiaalinen artisti. Micahelin tiimissä se pitkätukkainen kaveri Andrea Brosio.
Saija Saarnisto voittaa ja finaalissa on luultavasti ainakin Aksel vastassa.
Aksel koko illan paras.
Koko kisan suosikkini on Andrea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessica 22-vuotias, wtf??? :DDD Luulin yli kolmekymppiseksi siinä kohtaa kun kylpivät Anna Puun kanssa...
Jessica on 28 vuotias. Mistäköhän tuon 22v repäsit?
Tuolta mä sen luin ja luulin luotettavaksi lähteeksi, onkohan tuossa uutisessa sitten virhe? :
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/2125625-jessica-tim…
On siinä varmaan virhe. Tässä uutisessa sanotaan, että hän on 27 vuotias :D ja itse muistelen tv-ruudussa näkyneen 28v, mutten enää voi olla varma...
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/the-voice-of-finland/2127207-lasta-odott…
Katselin perjantain ohjelman nyt vasta nauhalta. En ymmärrä yhtään tuota Tiina Nyyssösen hehkutusta. Hänellä ei ole yhtään tunnetta laulussaan eikä hänessä ole mitään mieleenpainuvaa, toisin kuin AJ:ssä ja tässä "Kimmossa".
Annan tiimistä Aksel yllätti biisivalinnallaan, ja hänen tulkintansa oli aika huikea. Muut Annan laulajat eivät jääneet yhtään mieleen.
Ja Annan stailaus on jatkuvasti aivan kaamea.
Saija on kyl munkin ennakkosuosikki. Toinen mun lemppari on ollu se Ollin tiimin korealainen, mut liveis ei menny ihan putkeen sillä. Aj oli Ollilta ihan hyvä jatkoon menijä, mutta Tiina oli kyllä Ollin tiimin surkein laulaja. Koko tyyppiä en edes muistanut kun esiintyi ja oli kamala katsoa miten se painotti vääriä asioita biisissään. Hyi.
Annan tiimin ainoa hyvä laulaja on Aksel ja luonteeltaan kuvottavan oloinen on Anna.
Mun mielestä ohjelmassa ei ole kuin yksi hyvä laulaja, se tummatukkainen nainen Redraman tiimissä. Nimeä en muista. Poikkeuksellisen hyvä ääni.