Mitä miehet mieltä 22v naisesta joka ei ole koskaan seurustellut ja on neitsyt
?? En tiedä kehtaisinko myöntää jos jonkun kivan miehen tapaisim
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelmaksi katsomani asia on tuo, että et kehtaisi myöntää miehelle. Mielestäni on hienoa, kun ihminen on häpeilemättä sitä mitä on, jos on kyse jostain tuollaisesta asiasta.
- No. Ainakin voi Ap tuudittautua sillä, että on tässä suhteessa "vata" parikymmpinen + vuotias nuori nainen; sillä valitettava ja surullinen tosiasia on, että jostain kumman syystä naisia jotka eivät ole harrastaneet seksiä -vaan ovat pidättäytyneet siitä mahdollisesti esimerkiksi hääpäivään (tai hääyöhön) asti arvostetaan. Mutta annas olla, jos olet terve ja nuori mies ja et ole kiinnotunut seksin harrastamisesta ja olet lykännyt asian aloittamista, niin harmillista kyllä jos jotain kautta tieto leviää tästä, niin saat päällesi edelleen turhan usein -yksinkertaistaen- kasan negatiivisia ennakkoluuloja. ikäänkuin seksin harrastaminen kuuluisi, jollekulle muulle. Tai ikäänkuin seksikertojen määä olisi jokin erityinen tavoite. - Ja tai niinkuin seksi olsi ni-in vaativaa rakettitiedettä, että sitä ei mies kykenisi oppimaan jollei aloittaisi sen treenaamista viimeistään ripille päästyään.
Minäkään en ole seurustellut enkä harrastanut seksiä ja olen miettinyt samaa asiaa.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi,että olisit jo seurustellut..rohkeimmat vie parhaimmat päältä!
... ja läheisriippuvaisemmille persoonille jotka eivät kestä yksinoloa kelpaa seurustelukumppaniksi kuka tahansa.
Oikeasti AP, ei sunussa ole mitään vikaa. Olin itse samassa tilanteessa vielä 23-vuotiaana. Nykyisin ihan tavallinen onnellisesti naimissa oleva 37-v. perheenäiti. Ei kannata tuhlata elämäänsä väärien kumppaneiden kanssa vain sen takia, että on "pakko" seurustella ja että "kaikki muutkin" tekee niin.
Miksi oletat, että muut seurustelivat pakosta ja läheisriippuvuudesta? Tavallisesti ihmiset seurustelevat keskenään ja pariutuvat ihan itsestään. Jotkut jäävät syrjään. Aika narsistista olettaa, että muiden ihmissuhteet ovat valheellisia ja huonoja, koska itse on jäänyt paitsi.
Kokemattomuudessa ei ole mitään pahaa, katkeruudessa ja ylemmyydentuntoisuudessa on.
En oleta että kaikki niin tekisivät, mutta oli pakko kommentoida jotain tuohon aiemman kommentin yleitykseen "Luulisi, että olisit jo seurutellut" ja absurdiin väittämään, että "rohkeimmat vie parhaimmat päältä", joka viittaa siihen, että parisuhteisiin pätisi jokin kuluttajakäyttäytymistä ja rajalliseen tuotetarjontaan liittyvä periaate. Kommenttinei ei siis ollut viittaus sinun, minun, eikä AP:n henkilökohtaiseen elämäntilanteeseen.
Ennen kuin siis vedät noita narsistitulkintoja kehiin, niin hengitä syvään ja rauhoitu. Usein näissä provosoitumisissa nimittäin pätee vanha sanonta, että se koira älähtää johon kalikka kalahaa ;)
Elä ota s
Jos on hyvä perse niin ei haittaa. Suihinotto täytyy tosin opetella.
Oot siis joko 200kg läski, käsittämättömän ruma tai epämuodostunut, tai sinulla on pahoja mielenterveydellisiä ongelmia ja olet mielisairaalassa.
Miksi oletat, että muut seurustelivat pakosta ja läheisriippuvuudesta? Tavallisesti ihmiset seurustelevat keskenään ja pariutuvat ihan itsestään. Jotkut jäävät syrjään. Aika narsistista olettaa, että muiden ihmissuhteet ovat valheellisia ja huonoja, koska itse on jäänyt paitsi.
Kokemattomuudessa ei ole mitään pahaa, katkeruudessa ja ylemmyydentuntoisuudessa on.