Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet mieltä 22v naisesta joka ei ole koskaan seurustellut ja on neitsyt

Vierailija
24.03.2017 |

?? En tiedä kehtaisinko myöntää jos jonkun kivan miehen tapaisim

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelma.

Vierailija
2/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin että saisin viettää illan kanssasi. 

Vierailija
4/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? KUKA voi alapeukuttaa? Ottaako koville?

Vierailija
5/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 50% miehistä on paljon myöhemmin neitsyt.... joten jos et pane jotain kusipäätä niin ei haittaa

Vierailija
6/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alapeukutan. Ainakin kommentin 3 kirjoittajasta käy selville, mitä hän on 22-vuotiaasta neitsyestä vailla. Ja eiköhän noilla kahdella muullakin arvostus lopu viimeistään tapaamista seuraavana aamuna. Toivon, että ap pitää päänsä kylmänä ja jättää seksin kunnon seurustelusuhteeseen. Ap on vielä oikeasti nuori.

Vierailija
7/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi,että olisit jo seurustellut..rohkeimmat vie parhaimmat päältä!

Vierailija
8/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan samassa tilanteessa. - Ja jos joku olisi tuolloin pettynyt siihen, että olin "viel" neitsyt, niin empä muuta olsi tarvinnutkaan tietää selvittääkseni ja saadakseni varmuuden sille, onko meillä yhteistä tulevaiuutta.  

Vierailija
9/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänä päivänä kaikki ennen erilainen ole nyt tavallista, että mitäpä tuosta. Älä nyt ittees pilaa ihan kenen kanssa tahansa.

Vierailija
10/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herättäisi kiinnostustani.

Vierailija
11/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan reilusti ylpeä itsestäsi ja elämästäsi. sinulla on aikaa ehdit hyvin ihan mitä vaan tehdä elämässäsi.

Vierailija
12/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika pikkulikka vielä.

Vierailija
13/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysi 10. Fiksu ja luotettava nuori nainen.

Vierailija
14/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää varmasti, mutta älä ihmeessä mainosta asiaa mitenkään. Ei ole syytä. Jos joku sinusta välittää, se välittää olit sitten neitsyt tai et. Neitsyys menee kerralla ja nämä vouhkaajat eivät varmaan tajua, että vaikka kuukauden päästä se kokemattomuus on jo mennyttä. Jaksaako se sitten enää innostaa? Minä olin aikuinen neitsyt ja kumppani ei tainnut edes huomata koko asiaa.

Vierailija
15/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos positiivisista kommenteista :) odotin jotain muuta..

Ja kyllä haluankin odottaa, kunnes löydän jonkun josta aidosti välitän

Ap

Vierailija
16/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelmaksi katsomani asia on tuo, että et kehtaisi myöntää miehelle. Mielestäni on hienoa, kun ihminen on häpeilemättä sitä mitä on, jos on kyse jostain tuollaisesta asiasta.

Vierailija
17/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos muuten natsaa :)

Vierailija
18/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi,että olisit jo seurustellut..rohkeimmat vie parhaimmat päältä!

... ja läheisriippuvaisemmille persoonille jotka eivät kestä yksinoloa kelpaa seurustelukumppaniksi kuka tahansa.

Oikeasti AP, ei sunussa ole mitään vikaa. Olin itse samassa tilanteessa vielä 23-vuotiaana. Nykyisin ihan tavallinen onnellisesti naimissa oleva 37-v. perheenäiti. Ei kannata tuhlata elämäänsä väärien kumppaneiden kanssa vain sen takia, että on "pakko" seurustella ja että "kaikki muutkin" tekee niin.

Vierailija
19/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti kivaa tai ainakin jännää tietää, mistä ylipäätään erotatte, että kuka tai ketkä ovat neitsyitä (, tai on poikuus -tallella) ja kenekllä ei. - Toinen juttu on sitten he, jotka retostelevat omilla seksikokemuksillaan ja seikkailuillaan, mutta en voi mitään, mutta tällaisia leveilijöitä itse koen enempi sääliä. En tuomitse tai sen kummemni arvostele heitä, jotka tykkäävät harastaa yhdenillan juttuja ja "paneskelevat" vapaammin, kunhan molemmat tietävät ainakin suunnilleen, mitä ovat tekemässä. Mutta en näe tai koe tällaisessa toiminnassa mitään erityistä syytä leveilyyn tai muille kailottamiseen; oli "harrastaja" sitten mies tai nainen.  

Vierailija
20/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos positiivisista kommenteista :) odotin jotain muuta..

Ja kyllä haluankin odottaa, kunnes löydän jonkun josta aidosti välitän

Ap

Tuo on ihan hyvä ja fiksu lähtökohta. Seksi ihmisen kanssa, josta ei itse välitä ja joka ei välitä sinusta ei ole mistään kotoisin verrattuna siihen, millaista se on rakastetun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan