Miten olette kertoneet lapsillenne tasa-arvoisesta avioliittolaista?
Minkä ikäisille olette kertoneet siitä? Mietityttää vain, että minkä ikäinen on valmis kuulemaan, että 2 miestä tai 2 naista voivat rakastua toisiinsa, sekstailla keskenään, mennä naimisiin toistensa kanssa ja yrittää muutenkin elää kuin nainen ja mies keskenään. 3v, 5v ja 8v lapset lienevät vielä liian nuoria kuulemaan siitä?
Kommentit (11)
Minä olen kertonut että se on perversio.
Perversion on sellittänyt sairaudeksi, minkä vuoksi ihmiset tekevät asioita mitä taas terveet ihmiset eivät tee.
Miksi siitä tarvitsee erityisesti kertoa? Kerrotko sä varta vasten, että nainen ja mies sekstailevat? Jos haluat kertoa, niin mikset kerro suoraan niin kuin asia on, mitä siinä on kummastelemista?
Olen pöyristynyt ja järkyttynyt. Miten umpimielisiä voivat ihmiset olla - ja miten umpimielisesti kasvattavat lapsensa.
Minun lapseni ovat tienneet pienestä asti, että jotkut miehet rakastuvat miehiin ja jotkut naisiin. Ystäväpiirissämme on homo- ja lesbopareja ja lapset tietävät, että he eivät ole saaneet mennä naimisiin.
Meille samat oikeudet kaikille on tietysti ollut hyvä ja humaani uutinen.
Lapset ovat 8 ja 10.
Vierailija kirjoitti:
Olen pöyristynyt ja järkyttynyt. Miten umpimielisiä voivat ihmiset olla - ja miten umpimielisesti kasvattavat lapsensa.
Minun lapseni ovat tienneet pienestä asti, että jotkut miehet rakastuvat miehiin ja jotkut naisiin. Ystäväpiirissämme on homo- ja lesbopareja ja lapset tietävät, että he eivät ole saaneet mennä naimisiin.
Meille samat oikeudet kaikille on tietysti ollut hyvä ja humaani uutinen.
Lapset ovat 8 ja 10.
Minä taas olen pöyristynyt yhteiskunnallemme; normaalissa ja terveessä yhteiskunnassa otettaisiin kaltaisiltasi lapset huostaan välittömästi.
Oma 10-vuotiaani totesi, että "ai eikö ne ennen pystyneet menemään naimisiin?", kun kerroin tasa-arvoisesta avioliittolaista. Ja siis omat lapset eivät ole koskaan kummeksuneet sitä, että nainen voi rakastua naiseen tai mies mieheen. Koska siis tuttavapiirissä on tällaisia pareja.
Aloitus oli varmaan provo. Mutta vastaan silti. Kerroin 5- ja 3-vuotiaille, miten kaksi isiä tai kaksi äitiä voivat nyt mennä halutessaan naimisiin. 5-vuotias ehdotti, että meille voisi tulla yksi isi ja yksi äiti lisää, niin aina joku olisi vapaalla ja ehtisi leikkiä hänen kanssaan.
Ruuhkavuosien keskellä olen itsekin miettinyt, että pari aikuista lisää ei pahaa tekisi, mutta heteroina tässä nyt vielä mennään.
Niin että homous on sairaus ja homojen paikka on mielisairaalassa.
Tässä taloudessa ei homostelu harrasteta joten tämmöisestä utopisesta paskasta saarnaaminen olisi aivan turhaa!
Mun 2kk:n ikäinen poikavauva on nukkunut Tomppa lakanoissa.
Mun lapset on aina saaneet kuulla että saavat valita kumppanikseen tytön tai pojan. Mulla uskis-sukulaisia ja jopa heidän tarhaikäiset lapsensa tietävät että näin se maailma pyörii vaikka ei kuuluisikaan omaan uskontoon.
Kun asiasta ei pidä suurta meteliä, ei lapset oikeasti välitä.
Tajusin jo itse n. 7-8-vuotiaana että seksuaalivähemmistöjä on olemassa, kyllä lapset näkee ja kuulee, vaikkei se silloin yhtä hyväksyttävää ollutkaan.
49-vuotias tyttäreni tietää.