Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YKSI pikku vinkki kun käytte suihkussa!!!!!

ei mulla muuta kiitos
24.03.2017 |

Peskää se perkeleen perseenne MYÖS!!!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että on aika kova turn-off jos takaapäin naidessa alkaa paska haista.

Entäpä jos on wc-paperin riekale jäänyt kiinni aukon suulle, onko turn on vai off?

Vierailija
62/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui alapään haju- ja kutinaongelmat siihen kun lakkasin käyttämästä mitään pesunesteitä alapään pesuun. Pelkällä vedellä pH pysyy normaalina eikä ongelmia ole enää ollut vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että on aika kova turn-off jos takaapäin naidessa alkaa paska haista.

Entäpä jos on wc-paperin riekale jäänyt kiinni aukon suulle, onko turn on vai off?

Ei sekään kyllä oikein haluja lisää. Valitettavasti sekin tullut nähtyä.

Vierailija
65/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.

Kyllä,perse pestään saippualla,mutta ei palasaippualla tai normisuihkusaippualla.Joku jo neuvoikin käyttämään Lactoline-pesunestettä.Itse kuivaihoisena pesen kaikki osat Eucerine-suihkuöljyllä.Eli ph-neutraalia pesuainetta intiimipesuun.Toki vesipesukin on parempi kuin ei pesua ollenkaan.

Joku kysyi pitääkö reikään koskea.Ei tarvitse,riittää kun pesee pakaroiden välistä.

Itse käytän suippokärkiseksi vuoltua saippuapalaa. Pari tökkäisyä reikään niin tulee puhdasta joka suunnasta eikä tarvitse sormien kanssa äheltää.

Vierailija
67/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran tiiviit ja tiukasti yhdessä olevat isot persekannikat, että se vako on pakko vaahdottaa Lactolinella joka kerta pesulla käydessä, helteellä tämän mallinen perse on järkytys kun persehiki kirjaimellisesti jää sinne vakoon kellumaan ja pakko perseen pyyhkimiseen tarkoitetuilla kosteuspyyhkeillä pyyhkiä sieltä aina välillä. Ja kyllä se reikäkin pitää kuurata samalla, ihme reikäkammoisia ihmisiä täällä.

Vierailija
68/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.

Kyllä,perse pestään saippualla,mutta ei palasaippualla tai normisuihkusaippualla.Joku jo neuvoikin käyttämään Lactoline-pesunestettä.Itse kuivaihoisena pesen kaikki osat Eucerine-suihkuöljyllä.Eli ph-neutraalia pesuainetta intiimipesuun.Toki vesipesukin on parempi kuin ei pesua ollenkaan.

Joku kysyi pitääkö reikään koskea.Ei tarvitse,riittää kun pesee pakaroiden välistä.

Itse käytän suippokärkiseksi vuoltua saippuapalaa. Pari tökkäisyä reikään niin tulee puhdasta joka suunnasta eikä tarvitse sormien kanssa äheltää.

Mihin saippuapala käytön jälkeen?

Vierailija
69/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisten imago siisteyshulluina laskee, jos edes persettä ei pese kuin muutama.

Vierailija
70/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella miten pahasti perseeni alkaisi kutista jos pesisin sen saippualla.

Vierailija
71/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina käsidesillä huuhdon minun perseen ja pimperon, jostain syystä toisinaan tulee hassu olo kun olen niin tehny, mistähän johtuu?

Vierailija
72/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella miten pahasti perseeni alkaisi kutista jos pesisin sen saippualla.

Lactoline (myydään ihan Prismoissa ja Cittareissa siellä missä muutkin vartalonpesuaineet)

Hellä ja hoitava pesuneste koko keholle. Sopii erityisesti kuivalle ja herkälle iholle jokapäiväiseen käyttöön. Voidaan käyttää myös hiusten pesussa ja intiimihygienian hoitamisessa sekä vauvojen kylvetyksessä. Hoitavat öljyt muodostavat suojaavan kalvon iholle, sekä pitävät ihon pehmeänä ja kimmoisana. Estää bakteerikasvua ja hajun muodostumista. Lactoline pesuneste on mieto eikä kuivata ihoa.

Sisältää maitohappoa joka palauttaa ihon oikean ph arvon

Ei sisällä väriaineita

Ph 4,5

Mä itse pesen suihkussa perseeni tolla, siis perseenreiän ympäriltä vaahdotan, itse persereiän päältä vedän kevyesti muutaman kerran, pääpaino perseenreiän ympärillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme