YKSI pikku vinkki kun käytte suihkussa!!!!!
Peskää se perkeleen perseenne MYÖS!!!
Kommentit (72)
Siis miten se pitäisi pestä? Itse laitan saippuaa käteen ja pesen sillä myös persvaon ja reiän tienoon. En kyllä mitenkäään hinkuta pitkään, mutta ihan samalla tavalla kuin vaikka kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se pitäisi pestä? Itse laitan saippuaa käteen ja pesen sillä myös persvaon ja reiän tienoon. En kyllä mitenkäään hinkuta pitkään, mutta ihan samalla tavalla kuin vaikka kainalot.
Noin juuri se pitää pestä. Luulisi kaikkien tajuavan tuon.
Jos ei ole pukamia niin vesipesu riittää pyllyyn kunhan silloin tällöin pesee saippualla
Paitsi että miesten pitää pestä aina saippualla. Niillä on niin karvainen perse
Toki pesen, oikein saippuan kanssa. Suihkun jälkeen kampaan sitten pyllykarvat ja letitän yöksi.
Tää on asiallisin ja informatiivisin ketju aikoihin! 👏🏼
Pukamanlärpykät saa aina pestä miedolla
saippualla/pesunesteellä. Sika joka ei pese
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina perseen hyvin, mutta välillä se haisee silti. En tiedä miksi. Kai se on jotain hiivaa. Kamalaa jos joku haistaa ja luulee etten pese persettäni :(
Sulla menee sinne vääränlaisia pesuaineita?
Ei persettä kuulu pestä saippualla dorkat :D Kuten ei pimppiäkään. Itse kyllä kädellä hinkkaan perseenkin puhtaaksi, sen jälkeen pesen kädet saippualla ja thats it. En ole KOSKAAN pessyt alapäätäni saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina perseen hyvin, mutta välillä se haisee silti. En tiedä miksi. Kai se on jotain hiivaa. Kamalaa jos joku haistaa ja luulee etten pese persettäni :(
Sulla menee sinne vääränlaisia pesuaineita?
Voiko johtua siitä? Käytän mietoa pesunestettä.
Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.
Vierailija kirjoitti:
Toki pesen, oikein saippuan kanssa. Suihkun jälkeen kampaan sitten pyllykarvat ja letitän yöksi.
Ja jos ei ole koskaan saanut peräpukamia, niin voi kokeilla nutturakampausta ja kuvitella ne pukamiksi.
Näinkin arkinen asia on joillekin saatanan vaikea...
Vierailija kirjoitti:
Saippuapesun jälkeen on hyvä käyttää persekarvojen hoitoainetta! Tämä on vaihe, joka unohtuu monilta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.
OT, Luultavasti haiset aika pahalta, mutta nenäs on tottunut katkuun. Mun yksi tuttavapariskunta käy KERRAN VIIKOSSA suihkussa ja hehkuttaa kuinka puhdas ja kemikaalivapaa olo on, mutta tosiasiassa haisevat niin pahalta että heidän seurassaan on välillä vaikea olla. Varsinkin mies lemuaa niin paljon, että viimeksi heidän käynnin jälkeen jouduin pesemään sohvanselkämyksen tekstiilinpesuaineella kun jäi aromit siihen.
Samoin yksi kaveri käy joka toinen päivä suihkussa, ja valittaa kun monien paitojen kainalot alkavat haista niin pistävästi hieltä, että paidat pitää heittää pois. Ei ole tullu mieleen että deodorantti toimii parhaiten puhtaalle iholle, huoh.
Pääsinpäs avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nauran ääneen ja lapset ihmettelee mitä se äiti kikattaa :D
Tuli mieleen se Frendien jakso, jossa Joey hoksauttaa palasaippuaan liittyen Chandleria siitä, että minkä Chandler pesee suihkussa ensimmäiseksi ja Joey viimeiseksi...