Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YKSI pikku vinkki kun käytte suihkussa!!!!!

ei mulla muuta kiitos
24.03.2017 |

Peskää se perkeleen perseenne MYÖS!!!

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se Frendien jakso, jossa Joey hoksauttaa palasaippuaan liittyen Chandleria siitä, että minkä Chandler pesee suihkussa ensimmäiseksi ja Joey viimeiseksi...

Vierailija
22/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se pitäisi pestä? Itse laitan saippuaa käteen ja pesen sillä myös persvaon ja reiän tienoon. En kyllä mitenkäään hinkuta pitkään, mutta ihan samalla tavalla kuin vaikka kainalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se pitäisi pestä? Itse laitan saippuaa käteen ja pesen sillä myös persvaon ja reiän tienoon. En kyllä mitenkäään hinkuta pitkään, mutta ihan samalla tavalla kuin vaikka kainalot.

Noin juuri se pitää pestä. Luulisi kaikkien tajuavan tuon.

Vierailija
24/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole pukamia niin vesipesu riittää pyllyyn kunhan silloin tällöin pesee saippualla

Vierailija
25/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että miesten pitää pestä aina saippualla. Niillä on niin karvainen perse

Vierailija
26/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyvatkausta perseeseen !

Vierailija
27/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pesen, oikein  saippuan kanssa. Suihkun jälkeen kampaan sitten pyllykarvat ja letitän yöksi.

Vierailija
28/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on asiallisin ja informatiivisin ketju aikoihin! 👏🏼

Vierailija
29/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
30/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamanlärpykät saa aina pestä miedolla

saippualla/pesunesteellä. Sika joka ei pese

Vierailija
31/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen aina perseen hyvin, mutta välillä se haisee silti. En tiedä miksi. Kai se on jotain hiivaa. Kamalaa jos joku haistaa ja luulee etten pese persettäni :(

Sulla menee sinne vääränlaisia pesuaineita?

Vierailija
32/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persettä kuulu pestä saippualla dorkat :D Kuten ei pimppiäkään. Itse kyllä kädellä hinkkaan perseenkin puhtaaksi, sen jälkeen pesen kädet saippualla ja thats it. En ole KOSKAAN pessyt alapäätäni saippualla.

Vierailija
33/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen aina perseen hyvin, mutta välillä se haisee silti. En tiedä miksi. Kai se on jotain hiivaa. Kamalaa jos joku haistaa ja luulee etten pese persettäni :(

Sulla menee sinne vääränlaisia pesuaineita?

Voiko johtua siitä? Käytän mietoa pesunestettä.

Vierailija
34/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.

Vierailija
35/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki pesen, oikein  saippuan kanssa. Suihkun jälkeen kampaan sitten pyllykarvat ja letitän yöksi.

Ja jos ei ole koskaan saanut peräpukamia, niin voi kokeilla nutturakampausta ja kuvitella ne pukamiksi.

Vierailija
36/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin arkinen asia on joillekin saatanan vaikea...

Vierailija
37/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuapesun jälkeen on hyvä käyttää persekarvojen hoitoainetta! Tämä on vaihe, joka unohtuu monilta.

Vierailija
39/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.

OT, Luultavasti haiset aika pahalta, mutta nenäs on tottunut katkuun. Mun yksi tuttavapariskunta käy KERRAN VIIKOSSA suihkussa ja hehkuttaa kuinka puhdas ja kemikaalivapaa olo on, mutta tosiasiassa haisevat niin pahalta että heidän seurassaan on välillä vaikea olla. Varsinkin mies lemuaa niin paljon, että viimeksi heidän käynnin jälkeen jouduin pesemään sohvanselkämyksen tekstiilinpesuaineella kun jäi aromit siihen.

Samoin yksi kaveri käy joka toinen päivä suihkussa, ja valittaa kun monien paitojen kainalot alkavat haista niin pistävästi hieltä, että paidat pitää heittää pois. Ei ole tullu mieleen että deodorantti toimii parhaiten puhtaalle iholle, huoh.

Pääsinpäs avautumaan.

Vierailija
40/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran ääneen ja lapset ihmettelee mitä se äiti kikattaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme