Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YKSI pikku vinkki kun käytte suihkussa!!!!!

ei mulla muuta kiitos
24.03.2017 |

Peskää se perkeleen perseenne MYÖS!!!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö siihen reikään koskea? Eli pitääkö sormella tuntea, kun osuu reikään?

Mulla on peppureikäkammo (sama myös sen toisen reiän kanssa) ja pestessäni takamustani hieroskelen peppuposkien sisävakoa, mutten etene reikään asti.

Hienoa muuten, että tällaisista asioista voi täällä puhua. Oikeassa elämässähän ihmisiä ei juuri näissä asioissa "opasteta", joten vain jotkut hienosti omaa järkeään käyttävät päätyvät pesemään alapäänsä oikein. Jo koulussa kerrotaan, että pitää pestä päivittäin alapää, muttei kerrota tarkemmin että miten.

Vierailija
42/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö siihen reikään koskea? Eli pitääkö sormella tuntea, kun osuu reikään?

Mulla on peppureikäkammo (sama myös sen toisen reiän kanssa) ja pestessäni takamustani hieroskelen peppuposkien sisävakoa, mutten etene reikään asti.

Hienoa muuten, että tällaisista asioista voi täällä puhua. Oikeassa elämässähän ihmisiä ei juuri näissä asioissa "opasteta", joten vain jotkut hienosti omaa järkeään käyttävät päätyvät pesemään alapäänsä oikein. Jo koulussa kerrotaan, että pitää pestä päivittäin alapää, muttei kerrota tarkemmin että miten.

Peppureikään pitää koskea koska myös se reikä täytyy pestä, ei pelkkää vakoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus?

Vierailija
44/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.

Peset muutaman kerran vuodessa koko kropan.... Finnejä selässä, rinnassa ja kaulassa luulen.

Vierailija
45/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei koskaan petä <3

Vierailija
46/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukamanlärpykät saa aina pestä miedolla

saippualla/pesunesteellä. Sika joka ei pese

Ne pukamanlärpykät kerää paskaa ja se ei sitten välillä irtoakaan kuin liottamalla.

Vierailija
47/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava Ilta-Sanomien valistusotsikko: "Oletko pessyt aina perseesi väärin? Perseasiantuntijat neuvovat, miten se tehdään oikein!"

Vierailija
48/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppureikään pitää koskea koska myös se reikä täytyy pestä, ei pelkkää vakoa.

Miten syvälle tulisi mennä? Siis ei varmaan ole mitään ylärajaa (kunhan ei saippuaa sisään tunge), mutta mikä on riittävä syvyys?

Vierailija
49/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidapa oma tonttis ensin

Voi sinnuu..käy vaikka ulkona, ok..

Tunsitko piston sydämessä?

Vierailija
50/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava Ilta-Sanomien valistusotsikko: "Oletko pessyt aina perseesi väärin? Perseasiantuntijat neuvovat, miten se tehdään oikein!"

Hittolainen. Yritän tässä olla myrtsimakkarana kun ollaan miehen kanssa riidoissa. Tän kommentin jälkeen pokka petti. 😂

Vierailija
51/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta... Toihan on ihan perseestä! 😉

Vierailija
52/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että on aika kova turn-off jos takaapäin naidessa alkaa paska haista.

Vierailija
53/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissanneko pesette perseenne saippualla? Mä en useimmiten käytä suihkusaippuaa muualle kuin kainaloihin ja välillä rintojen alle, muutaman kerran vuodessa saippuoin koko kropan mutten kyllä persevakoa silloinkaan. Enkä tietääkseni haise.

Tämä oli kyllä kaiken huippu. Kopioin viestin ja laitoin sen miehelleni. Jos tekisin samoin, olisin kyllä ollut ex jo kauan sitten. Hyi :D

Vierailija
54/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, Luultavasti haiset aika pahalta, mutta nenäs on tottunut katkuun. Mun yksi tuttavapariskunta käy KERRAN VIIKOSSA suihkussa ja hehkuttaa kuinka puhdas ja kemikaalivapaa olo on, mutta tosiasiassa haisevat niin pahalta että heidän seurassaan on välillä vaikea olla. Varsinkin mies lemuaa niin paljon, että viimeksi heidän käynnin jälkeen jouduin pesemään sohvanselkämyksen tekstiilinpesuaineella kun jäi aromit siihen.

Samoin yksi kaveri käy joka toinen päivä suihkussa, ja valittaa kun monien paitojen kainalot alkavat haista niin pistävästi hieltä, että paidat pitää heittää pois. Ei ole tullu mieleen että deodorantti toimii parhaiten puhtaalle iholle, huoh.

Pääsinpäs avautumaan.

Mielestäni on kyllä eri asia peseytyä liian harvoin kuin peseytyä ilman suihkusaippuaa. Käyn kyllä suihkussa päivittäin, välillä kahdestikin päivässä.

Yhdellä läheisellä on supertarkka hajuaisti ja on myös sen verran suorapuheinen, että luulen että häneltä kuulisin jos haisisin. Ja puolisoon ehkä nenä tottuu, en tiedä, mutta hän ei käytä suihkusaippuaa ollenkaan eikä mielestäni haise. Luulen kuitenkin, että siitäkin tuo tarkkanenäinen läheiseni mainitsisi vähintään mulle, sanoo nimittäin ainakin teini-ikäisille veljilleni jos nämä haisevat. Mutta onhan ihminen sokea omalle hajulleen, siksi vähän epäilyttää, mutta enpä ainakaan persvakoa ala kyllä saippuoimaan...

Vierailija
55/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT, Luultavasti haiset aika pahalta, mutta nenäs on tottunut katkuun. Mun yksi tuttavapariskunta käy KERRAN VIIKOSSA suihkussa ja hehkuttaa kuinka puhdas ja kemikaalivapaa olo on, mutta tosiasiassa haisevat niin pahalta että heidän seurassaan on välillä vaikea olla. Varsinkin mies lemuaa niin paljon, että viimeksi heidän käynnin jälkeen jouduin pesemään sohvanselkämyksen tekstiilinpesuaineella kun jäi aromit siihen.

Samoin yksi kaveri käy joka toinen päivä suihkussa, ja valittaa kun monien paitojen kainalot alkavat haista niin pistävästi hieltä, että paidat pitää heittää pois. Ei ole tullu mieleen että deodorantti toimii parhaiten puhtaalle iholle, huoh.

Pääsinpäs avautumaan.

Liikun semmosessa seurassa joka taatusti sanoisi jos haisisin paskalle :D Ja ihan eri asia käydä viikon välein suihkussa kuin pestä persus ja pillu pelkällä vedellä. Ja se hajuhan on helppo tarkistaa: Eikun käsi persuksiin/pilluun ja sitten nuuhkaisee.

Suosittelen tosin, että et tunge nenääsi mun persereikään, voi olla että istut raastuvassa sen jälkeen, senkin sairas paskiainen.

Vittu tätä nykymenoa, itkisin jos ei naurattaisi. Ihmiset ja niiden hajukammo, siis oooämgee, joku raksamies haisi kassajonossa hielle, siis hyi saatana miten epähygieenistä! Minä haisen vaan vauvatalkille ja mansikalle!

Vierailija
56/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peset muutaman kerran vuodessa koko kropan.... Finnejä selässä, rinnassa ja kaulassa luulen.

Ei ole finnejä, pesen kyllä kropan joka päivä, en vaan käytä saippuaa suurimmalle osalle ihopinta-alaa.

Vierailija
57/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,perse pestään saippualla,mutta ei palasaippualla tai normisuihkusaippualla.Joku jo neuvoikin käyttämään Lactoline-pesunestettä.Itse kuivaihoisena pesen kaikki osat Eucerine-suihkuöljyllä.Eli ph-neutraalia pesuainetta intiimipesuun.Toki vesipesukin on parempi kuin ei pesua ollenkaan.

Joku kysyi pitääkö reikään koskea.Ei tarvitse,riittää kun pesee pakaroiden välistä.

Vierailija
58/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla muuta kiitos kirjoitti:

Peskää se perkeleen perseenne MYÖS!!!

Ja missä ap on tämän epäkohdan huomannut? Tuliko lisää liksaa?

Vierailija
59/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mammat ympäri suomen miettivät kuumeisesti, että miltähän oma perse haisee ja sulkeutuvat vaivihkaa kylpyhuoneeseen pulloharjan kanssa

Vierailija
60/72 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyn pesemisestä puheenollen eikö kukaan vielä ole täällä maininnut pideen käyttöä kakalla käynnin jälkeen. Kunhan aattelin kunhan kyselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän