Ei juma, anoppi on ostanut selkäni takana vaunut ja tulee tänään pitämään jotain luovutusseremoniaa
Mies laittoi äsken viestiä että anoppi tulee iltapäivästä käymään ja kuulemma tuollaisella asialla. Mies on tiennyt että vaunut on ostettu, muttei kuulemma tiedä minkälaisia. Sanoi ettei hennonut kieltää kun äitinsä halusi auttaa. Silti viimeksi eilen puhui kanssani, että mennään viikonloppuna katselemaan (ollaan jo kerran käyty, mutta nyt mentäisiin tekemään päätöstä kaksien väliltä), eli ihan suoraan valehteli.
Olisiko oikeasti liikaa toivottu, että hartaasti toivotulle esikoiselleen saisi vanhemmat valita vaunut, ei anoppi? :( Anopin tuntien sieltä on nyt tulossa jotkut aevan ihaaanat valkonahkaiset prinsessavaunut valtavilla pyörillä ja röyhelöillä, eli just sellaiset, mitä ei missään tapauksessa haluta.
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu mä vihaan maailmaa ja ihmisiä kun luen tällaista paskaa. Ollaan niin kieroutuneita materialismin orjia, että tällainenkin kaunis teko saa mammat ulisemaan.
No niinpä. Moniko isä alkaa ulisemaan tuollaisesta asiasta?!
Ei varmaan alakaan. Mutta entäpä kun mies on haaveillut videotykistä ja omasta kotiteatterista pitkään. Vähän säästänyt pitkään joka palkasta, tehnyt tarkat vertailut juuri optimaalisista ominaisuuksista ja on sitten viimein menossa ostamaan sitä unelmien tykkiä. Niin appiukko ostaakin gigantista tarjouslaitteen, ja pulttaa sen valmiiksi kattoonkin itse valitsemalleen paikalle. Kyllä mies on kiitollinen!
Hahahaa =D ihan oiva esimerkki *nauraa kyyneleet silmissä* just näin minäkin sen olisin kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän menee jo ihan naurettavaksi.
Eihän niitä vaunuja kai ole vielä edes nähty, ja nyt jo kärsitään selkävaivoista.
Et sitten vaivautunut lukemaan ketkä kärsivät ja miksi. Ap nyt kestitsee sitä anoppiaan tällähetkellä ja toivottavasti tulee kertomaan lopputuloksen myöhemmin. Eiköhän nuo aiheeseen liittyvät mutta ei ap:n liittyvät jutut olleet ihan aiheellisia.
Jos harmittaa niin oikeassa yläkulmassa on ruksi paina siitä.
Vähän aikaa kun odotetaan niin ap-trolli kerkeää takaisin kahvitauoltaan viihdyttämään katrasta lisää. Perusainekset, typerä anoppi ja voimakastahtoinen miniä, moneskohan samanlainen ketju, ja menee ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin.
No miksipä ei menisi ja miksi ei saisi mennä jos näin monella on samanlaisia kokemuksia. Ja sun mielestä asiasta ei saisi puhua kun on trollin aloittama - no sehän on sun kohdalla helposti järjestetty - paina sitä oikeassa yläkulmassa olevaa ruksia.
Laita poppari suuhun ja koita rentoutua. Ei näitä kommentteja kannata haudan vakavasti ottaa.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä vaunuja kai ole vielä edes nähty, ja nyt jo kärsitään selkävaivoista.
Et sitten vaivautunut lukemaan ketkä kärsivät ja miksi. Ap nyt kestitsee sitä anoppiaan tällähetkellä ja toivottavasti tulee kertomaan lopputuloksen myöhemmin. Eiköhän nuo aiheeseen liittyvät mutta ei ap:n liittyvät jutut olleet ihan aiheellisia.
Vähän aikaa kun odotetaan niin ap-trolli kerkeää takaisin kahvitauoltaan viihdyttämään katrasta lisää. Perusainekset, typerä anoppi ja voimakastahtoinen miniä, moneskohan samanlainen ketju, ja menee ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin.
No miksipä ei menisi ja miksi ei saisi mennä jos näin monella on samanlaisia kokemuksia. Ja sun mielestä asiasta ei saisi puhua kun on trollin aloittama - no sehän on sun kohdalla helposti järjestetty - paina sitä oikeassa yläkulmassa olevaa ruksia.
Laita poppari suuhun ja koita rentoutua. Ei näitä kommentteja kannata haudan vakavasti ottaa.:D
No tuo on ihan totta. Mutta tiedätkö, selkäsairaudet ei kauheasti naurata eikä niistä silloin kestä pilantekoa. Mutta muuten joo ymmärrän pointtisi =)
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se osti meilläkin. Itse en niin kauhean tarkka olisi ollut ulkonäöstä, mutta muuten toimivuudesta, korvessa kun vaaditaan pikkuisen enemmän esim. renkailta kuin kaupungin kaduilla.
Niillä sitten oli pärjättävä, jossain vaiheessa olisin myynyt ja ostanut rattaat, mutta eihän niitä saanut myydä.
Mitä? Ette sitten vieneet vaunuja anopille takaisin ja ostaneet teille sopivia? En ymmärrä.
Meillä anoppi puhui, että ostavat syöttötuolin. Selitti meille Stocken syöttötuoleista ja näyttivät kuvia. Sanoimme lopulta, että Ikeasta Antilop syöttötuoli on sopiva. Eivätpä halunneetkaan maksaa. Eli kun ei ollut heidän valitsema, ei kelvannut.
Sama homma oli rattaissa. Anoppi löysi itselleen hyvät rattaat, joista lupautuivat maksamaan puolet. Ne eivät olleet käytännölliset meille, joten sanoimme ei. Ei enää ollutkaan maksuhaluja. Ei sillä, ei haittaa, emmepähän ole heille missään ns. kiitollisuudenvelassa tästä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu mä vihaan maailmaa ja ihmisiä kun luen tällaista paskaa. Ollaan niin kieroutuneita materialismin orjia, että tällainenkin kaunis teko saa mammat ulisemaan.
Ei varmaan alakaan. Mutta entäpä kun mies on haaveillut videotykistä ja omasta kotiteatterista pitkään. Vähän säästänyt pitkään joka palkasta, tehnyt tarkat vertailut juuri optimaalisista ominaisuuksista ja on sitten viimein menossa ostamaan sitä unelmien tykkiä. Niin appiukko ostaakin gigantista tarjouslaitteen, ja pulttaa sen valmiiksi kattoonkin itse valitsemalleen paikalle. Kyllä mies on kiitollinen!
Miehille ominaista olla kiinnostuneita teknisistä vempaimista. Mutta mitä kertoo naisesta jos jaksaa kuukausikaupalla tuijotella vauvanvaunumalleja ja kuoseja? Onneksi oli täyspäisempiä äitejä seurana äitiyslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille ominaista olla kiinnostuneita teknisistä vempaimista. Mutta mitä kertoo naisesta jos jaksaa kuukausikaupalla tuijotella vauvanvaunumalleja ja kuoseja? Onneksi oli täyspäisempiä äitejä seurana äitiyslomalla.
Ai jaha. Missä se on sanottu että kukaan näin on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se osti meilläkin. Itse en niin kauhean tarkka olisi ollut ulkonäöstä, mutta muuten toimivuudesta, korvessa kun vaaditaan pikkuisen enemmän esim. renkailta kuin kaupungin kaduilla.
Niillä sitten oli pärjättävä, jossain vaiheessa olisin myynyt ja ostanut rattaat, mutta eihän niitä saanut myydä.
Mitä? Ette sitten vieneet vaunuja anopille takaisin ja ostaneet teille sopivia? En ymmärrä.
Meillä anoppi puhui, että ostavat syöttötuolin. Selitti meille Stocken syöttötuoleista ja näyttivät kuvia. Sanoimme lopulta, että Ikeasta Antilop syöttötuoli on sopiva. Eivätpä halunneetkaan maksaa. Eli kun ei ollut heidän valitsema, ei kelvannut.
Sama homma oli rattaissa. Anoppi löysi itselleen hyvät rattaat, joista lupautuivat maksamaan puolet. Ne eivät olleet käytännölliset meille, joten sanoimme ei. Ei enää ollutkaan maksuhaluja. Ei sillä, ei haittaa, emmepähän ole heille missään ns. kiitollisuudenvelassa tästä hyvästä.
Just tällaista törkyä tulee niiltä jotka Muka antamisen ilosta olisivat antamassa, mutta kun pyytää että tarvitsisikin tuollaisen niin siihen loppuu se antaminen. Törkeitä. Onneksi teillä oli sitten vissiin itsellä varaa ostaa se mitä halusitte ja tarvitsitte. Hyvä niin =)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on että ei voida vaan äidiltä suoraan kysyä, mitä lapset tarvitsee.
Meillä tää on jatkuva horna. Äitini ja siskoni tonkii huusholliani selvittääkseen mitä hankkia ja synttärit ja joulut on sitten suunnilleen aina pilalla, kun käy ilmi, että se lahjaksi annettu on itse asiassa jo hankittu tai se on ihan liian pieni tai tosi epäkäytännöllinen esim päiväkotikäytössä, tyyliin kemiallisen pesun vaativa tms.
Jatkuvaa lahjadraamaa ja kiukuttelua ja stressiä.
EN TAJUA.
Mun omat vanhemmat kysyy AINA mitä tarvitaan, minkä kokoisia jne. Mun miehen vanhemmat eivät todellakaan kysy ikinä. Julistavat kyllä, että kiitollisuutta on tunnettava, kun hyvyyttään antavat. Aina kyllä olen kiittänyt ja ottanut vastaan. Ehkä vain ovat huomanneet, että heidän tuomiaan on harvoin käytössä.
Jos mun vanhemmat soittaa ja ilmoittaa, että he siirtävät rahaa mun tilille, osta lapsille talveksi vaikka kengät vs. appivanhemmat kantavat kirpparilta kasan epämääräisiä vaatteita, osa sopii osa ei, osa menee suoraan sinne pinoon, missä on jo valmiiksi niitä "korjaa vetskari, ompele nappi, paikkaa polvet, pujota uusi kuminauha", kun halvalla saivat, niin arvatkaas kummastakohan on helpompi tuntea kiitollisuutta? Isovanhempien varallisuudella ei tässä tapauksessa ole merkitystä. Ja itsekin kyllä käytän kirppareita paljon, että nirppanokaksikaan ei tarvitse sanoa. ;)
Bugaboo Buffalot tuli. Mustalla rungolla ja mustilla kankailla. En halua niitä. Haluuko joku ostaa? 800€?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ OLI NIIIIII-IIIN HYVÄ! Kiitos! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju, ei noita kriteerejä vaunuista ja kuoseista ole ilman harrasta ja vakavaa tutkimusta ole muodostettu ;) Itse kävelimme kauppaan ja ostimme vaunut vartissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju, ei noita kriteerejä vaunuista ja kuoseista ole ilman harrasta ja vakavaa tutkimusta ole muodostettu ;) Itse kävelimme kauppaan ja ostimme vaunut vartissa.
Niin ja ei sitten riitä äly ymmärtämään että vaunujen käyttötarkoituksia on monia?
Vierailija kirjoitti:
Bugaboo Buffalot tuli. Mustalla rungolla ja mustilla kankailla. En halua niitä. Haluuko joku ostaa? 800€?
Ap
Mikä niissä on ettet tykkää? Millaiset olisit halunnut? Kävin katsomassa kuvat, ihan on hienot. Meillä on miehen serkun vanhat emmaljungan yhdistelmät, olleet ainakin 3 lapsella. Mulle ei ollu niin väliä. Mutta ymmärrän kyllä, että itse haluaisit päättää. Harmi kun ei ollut sopivat ja mieleiset. Voisiko mieli muuttua nukutun yön jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on ihan totta. Mutta tiedätkö, selkäsairaudet ei kauheasti naurata eikä niistä silloin kestä pilantekoa. Mutta muuten joo ymmärrän pointtisi =)
Voi hellanlestas sentään. Turha sitä etukäteen on vinkua mistään selkäsairauksista ja prinsessa röyhelöistä, kun mitään vaunuja ei ole edes nähty. Aina kaikessa nähdään vain mahdolliset huonot puolet, mitä jos vaunut ovatkin sopivat ja hienot (oletetaan siis, että aloitus on totta)?
Voi eiiiiiiiiiiiii Ap olen pahoillani tapahtuneesta. Mutta täällä on jo sulle moneen otteeseen kerrottu että jos eivät oo mieleist niin myy pois ja osta tarvitsemasi ja mun minelipide on ainakin että ÄLÄ jätä kertomatta anopille miksi myit ne vaunut, koska mutten homma jatkuu samaan tapaan myöhemminkin. Tollainen on parasta pistää heti poikki.
Ap ulisee ettei halua hörhelöisiä valkoisia vaunuja, tulee ihan tavalliset mustat niin ei tietty nekään kelpaa. Tossa on ne kääntyvät pyörätkin. Suksi jo suolle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ollut hörtylää mitä kammosit, on säädettävä työntömahdollisuus kehnoselkäisellekin... Mutta ei kelpaa kun ei ole just ne mitkä halusit? Laita varastoon ja osta omat, käytä anoppilareissuilla noita anopin, muuten omia. Problem solved?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlestas sentään. Turha sitä etukäteen on vinkua mistään selkäsairauksista ja prinsessa röyhelöistä, kun mitään vaunuja ei ole edes nähty. Aina kaikessa nähdään vain mahdolliset huonot puolet, mitä jos vaunut ovatkin sopivat ja hienot (oletetaan siis, että aloitus on totta)?
Tyhmä.
Sama! Ihana anoppi ja ap:lle ja monelle muulle ei kelpaa! En tajua. Jos se kerran ostaa vaunuja, se voi ostaa jotakin muutakin kivaa. Voi vaikka kustantaa kylpylä- tai ulkomaan reissun tai lapselle soittotunnit yms.
Jos olisin ap pitäisin hyvää huolta noin kivasta anopista.