Ei juma, anoppi on ostanut selkäni takana vaunut ja tulee tänään pitämään jotain luovutusseremoniaa
Mies laittoi äsken viestiä että anoppi tulee iltapäivästä käymään ja kuulemma tuollaisella asialla. Mies on tiennyt että vaunut on ostettu, muttei kuulemma tiedä minkälaisia. Sanoi ettei hennonut kieltää kun äitinsä halusi auttaa. Silti viimeksi eilen puhui kanssani, että mennään viikonloppuna katselemaan (ollaan jo kerran käyty, mutta nyt mentäisiin tekemään päätöstä kaksien väliltä), eli ihan suoraan valehteli.
Olisiko oikeasti liikaa toivottu, että hartaasti toivotulle esikoiselleen saisi vanhemmat valita vaunut, ei anoppi? :( Anopin tuntien sieltä on nyt tulossa jotkut aevan ihaaanat valkonahkaiset prinsessavaunut valtavilla pyörillä ja röyhelöillä, eli just sellaiset, mitä ei missään tapauksessa haluta.
Kommentit (408)
Kyllä sitä välillä pysähtyy miettimään näitä ensimmäisen maailman ongelmia. Toisaalla ei ole edes varaa ruokaan tai asuntoon, mutta täällä itketään ilmaisista vaunuista vauvalle...
Vierailija kirjoitti:
Tulevana anoppina taidan ratkaista tämän ongelman niin, että ostan vaan lahjoja pojalleni. Hän ei kehtaa haukkua eikä nyrpistellä. Niin ei tule aiheutettua pahaa mieltä miniälle. Saa miniä ihan itse edelleenkin ostaa just mitä haluaa.
Onneksi et ole minun tai tyttäreni anoppi. Olet juuri sellainen kauhea anoppi mistä täälläkin usein aloituksia tehdään. En tarkoita tuota sinun tässä esittämääsi asiaa vaan sinun asennettasi. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän menee jo ihan naurettavaksi.
Eihän niitä vaunuja kai ole vielä edes nähty, ja nyt jo kärsitään selkävaivoista.
Et sitten vaivautunut lukemaan ketkä kärsivät ja miksi. Ap nyt kestitsee sitä anoppiaan tällähetkellä ja toivottavasti tulee kertomaan lopputuloksen myöhemmin. Eiköhän nuo aiheeseen liittyvät mutta ei ap:n liittyvät jutut olleet ihan aiheellisia.
Jos harmittaa niin oikeassa yläkulmassa on ruksi paina siitä.
Vähän aikaa kun odotetaan niin ap-trolli kerkeää takaisin kahvitauoltaan viihdyttämään katrasta lisää. Perusainekset, typerä anoppi ja voimakastahtoinen miniä, moneskohan samanlainen ketju, ja menee ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin.
No miksipä ei menisi ja miksi ei saisi mennä jos näin monella on samanlaisia kokemuksia. Ja sun mielestä asiasta ei saisi puhua kun on trollin aloittama - no sehän on sun kohdalla helposti järjestetty - paina sitä oikeassa yläkulmassa olevaa ruksia.
Laita poppari suuhun ja koita rentoutua. Ei näitä kommentteja kannata haudan vakavasti ottaa.:D
No tuo on ihan totta. Mutta tiedätkö, selkäsairaudet ei kauheasti naurata eikä niistä silloin kestä pilantekoa. Mutta muuten joo ymmärrän pointtisi =)
Voi hellanlestas sentään. Turha sitä etukäteen on vinkua mistään selkäsairauksista ja prinsessa röyhelöistä, kun mitään vaunuja ei ole edes nähty. Aina kaikessa nähdään vain mahdolliset huonot puolet, mitä jos vaunut ovatkin sopivat ja hienot (oletetaan siis, että aloitus on totta)?
Tyhmä.
Itse olet. Ap:n saamat vaunut ovat todella käytännölliset, sopivat kaiken pituisille työntäjille, jopa selkävaivoista kärsiville. Nimimerkillä kokemusta näistä vaunuista on. Eikä niissä ole niitä röyhelöitä. Joten turhaa spekulointia tuollainen oli.
Haha. Ap saa markkinoiden kalleimmat, trendikkäimmät ja halutuimmat rattaat, eikä kelpaa koska anoppi osti ne!
Kerropa nyt mikä noissa on vikana? Ei ole hörhelöitä ja on säätövaraa. Nykyään tuntuvat mustat vaunut olevan muodissa, niitä ainakin näkee kaupungilla paljon.
"Ei juma, anoppi on ostanut tonnilla meille tavaraa".
Vierailija kirjoitti:
Bugaboo Buffalot tuli. Mustalla rungolla ja mustilla kankailla. En halua niitä. Haluuko joku ostaa? 800€?
Ap
Pyydä kuitti ja palauta kauppaan, jos ottavat.
Ps. hyvä maku anopilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se osti meilläkin. Itse en niin kauhean tarkka olisi ollut ulkonäöstä, mutta muuten toimivuudesta, korvessa kun vaaditaan pikkuisen enemmän esim. renkailta kuin kaupungin kaduilla.
Niillä sitten oli pärjättävä, jossain vaiheessa olisin myynyt ja ostanut rattaat, mutta eihän niitä saanut myydä.
Mitä? Ette sitten vieneet vaunuja anopille takaisin ja ostaneet teille sopivia? En ymmärrä.
Meillä anoppi puhui, että ostavat syöttötuolin. Selitti meille Stocken syöttötuoleista ja näyttivät kuvia. Sanoimme lopulta, että Ikeasta Antilop syöttötuoli on sopiva. Eivätpä halunneetkaan maksaa. Eli kun ei ollut heidän valitsema, ei kelvannut.
Sama homma oli rattaissa. Anoppi löysi itselleen hyvät rattaat, joista lupautuivat maksamaan puolet. Ne eivät olleet käytännölliset meille, joten sanoimme ei. Ei enää ollutkaan maksuhaluja. Ei sillä, ei haittaa, emmepähän ole heille missään ns. kiitollisuudenvelassa tästä hyvästä.
No ei viety (tai siis vuosien jälkeenhän ne piti palauttaa kun olisin myynyt), mieshän ei minua puolustanut asiassa vaan sukunsa on aina oikeassa. Harmitti kyllä älyttömästi kun olin itse katsellut aivan toisenlaisia eikä noilla tehnyt mitään. Kalliimmat ne varmasti olivat kuin itse olisin valinnut, mutta kun ei soveltunut omiin tarpeisiin kun ei renkaat olleet edes hyvät näihin olosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän menee jo ihan naurettavaksi.
Eihän niitä vaunuja kai ole vielä edes nähty, ja nyt jo kärsitään selkävaivoista.
Et sitten vaivautunut lukemaan ketkä kärsivät ja miksi. Ap nyt kestitsee sitä anoppiaan tällähetkellä ja toivottavasti tulee kertomaan lopputuloksen myöhemmin. Eiköhän nuo aiheeseen liittyvät mutta ei ap:n liittyvät jutut olleet ihan aiheellisia.
Jos harmittaa niin oikeassa yläkulmassa on ruksi paina siitä.
Vähän aikaa kun odotetaan niin ap-trolli kerkeää takaisin kahvitauoltaan viihdyttämään katrasta lisää. Perusainekset, typerä anoppi ja voimakastahtoinen miniä, moneskohan samanlainen ketju, ja menee ihmisiin kuin kuuma veitsi voihin.
No miksipä ei menisi ja miksi ei saisi mennä jos näin monella on samanlaisia kokemuksia. Ja sun mielestä asiasta ei saisi puhua kun on trollin aloittama - no sehän on sun kohdalla helposti järjestetty - paina sitä oikeassa yläkulmassa olevaa ruksia.
Laita poppari suuhun ja koita rentoutua. Ei näitä kommentteja kannata haudan vakavasti ottaa.:D
No tuo on ihan totta. Mutta tiedätkö, selkäsairaudet ei kauheasti naurata eikä niistä silloin kestä pilantekoa. Mutta muuten joo ymmärrän pointtisi =)
Voi hellanlestas sentään. Turha sitä etukäteen on vinkua mistään selkäsairauksista ja prinsessa röyhelöistä, kun mitään vaunuja ei ole edes nähty. Aina kaikessa nähdään vain mahdolliset huonot puolet, mitä jos vaunut ovatkin sopivat ja hienot (oletetaan siis, että aloitus on totta)?
Tyhmä.
Itse olet. Ap:n saamat vaunut ovat todella käytännölliset, sopivat kaiken pituisille työntäjille, jopa selkävaivoista kärsiville. Nimimerkillä kokemusta näistä vaunuista on. Eikä niissä ole niitä röyhelöitä. Joten turhaa spekulointia tuollainen oli.
Provon lopetuksesta 5/5. Hyvää viikonloppua kaikille!
EI OLE AP tuo Bugaboo Buffalo!
Istun vessassa parhaillaan, päivitän kohta lisää... Ei tullut mieleiset, sinne päinkään.
T. Oikea AP
:D :D Huvittava ketju. Ensin valitetaan mahdollista röyhelöistä, isoista pyöristä, selkäsairauksista ym. ym. Sitten vaunut paljastuvat käytännöllisiksi, kauniiksi (makuja toki on monia), kääntyvät pyörät, hyvä aisa ym. ym. mutta nekään ei kelpaa.:D :D Sitten ap istuu kakalla ja kertoo, että tämäkään ei ole totta.:D:D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä välillä pysähtyy miettimään näitä ensimmäisen maailman ongelmia. Toisaalla ei ole edes varaa ruokaan tai asuntoon, mutta täällä itketään ilmaisista vaunuista vauvalle...
Ja jos ap nyt ottaisi vaunut kiitollisina vastaan, huonompi osaisten olot paranee?
Toki meistä kukaan ei tiedä ap:n tilannetta, mutta koska itselläni on ollut anoppi, joka käveli ylitseni, tai sitä ainakin yritti, tilanteessa kuin tilanteessa, niin sympatiat on täysin ap:n puolella.
Kuvitelkaa itsellenne elämä, jossa joku ihminen on sisustamassa sinun kotiasi, sanomassa milloin on aika vaihtaa verhot ja kantamassa jos mitäkin kippaa ja kuppia sinun kaappeihisi, päättämässä mitä sinun kukkapenkeissäsi kasvaa, mikä puu varjostaa liikaa, milloin nurmikko on liian pitkää. Sitten neuvomassa milloin on aika lähteä synnyttämään, mikä on sopivan pitkä aika viettää sairaalassa, kuinka usein imettää ja missä asennossa (kun hän teki niin), sitten anopin kutsumana alkaa käydä vauvan katsojia ties ketä naapurin kissan kaimoja, missä vauvan on paras nukkua, mitä vauvalle syötetään, vaatetta ja lelua tulee niin ovista ja ikkunoista, ettet itse pääse ensimmäiseen pariin vuoteen ostamaan yhtään mieleistäsi. Näin "muutamana" esimerkkinä.
Itse olin onneksi anoppiani nopeampi ja ehdin ostaa esikoiselleni vaunut itse!
Vierailija kirjoitti:
Istun vessassa parhaillaan, päivitän kohta lisää... Ei tullut mieleiset, sinne päinkään.
T. Oikea AP
Höpö löpö! Sää mikään oikea ap ole. Väkisin vaan haluat haukkua anoppia.
Vierailija kirjoitti:
T. Oikea AP
Oliko vaunut niin kauheat, että tuli hätäripuli?! Ehkä ketjun voisi jo päättää tähän. Aikansa kutakin.;)
Vierailija kirjoitti:
Vauva voi nukkua niissä vaunuissa pihalla tai parvekkeella.
Kadulla käytät/-te vaunuja, jotka sopivat sinulle/teille.
Harvalla on tilaa säilytellä kaksia vaunuja, pihasäilytyksesä ne homehtuu.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin, etten ostanut mieluisia, uusia vaunuja, vaan kelpuutin miehen sukulaisen vanhat vaunut.
Kaksikymmentä vuotta..jo on trolli keksinyt ongelman
Vierailija kirjoitti:
Olin päässyt ysiltä, kun sinä kesänä minun pyörä varastettiin. Syksyllä alkoi lukio ja tarvitsin pyörää koulumatkoihin, kun yhteen suuntaan matkaa oli melkein viisi kilometria. Matkalla oli isoja mäkiä, joten haaveilin kolmivaihteisesta pyörästä. Odottelin kesän, että koska päästään pyöräkaupoille. Isä toikin loppukesästä uuden pyörän, sellaisen rumanvärisen, vaihteettoman mummopyörän. Olisin niin halunnut mukaan valitsemaan ensimmäistä omaa pyörää. Eipä minulta kysytty muutenkaan mielipidettä tavaroista, joita käytin. Loppujen lopuksi kaikki oli aina vähän sinnepäin.
Mitäs tuosta. Käy ostamassa omilla rahoillasi uudet vauvat. Mies käyttäköön anopin ostamia vaunuja, kun ulkoiluttaa lasta.
Tämän on pakko olla provo. Noi vaunuthan ovat hienot ja käytännölliset. Sopivat kaikenkokoisille työntäjille.