Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini loukkaantui, kun aion kutsua häihin vain ystäviäni

Vierailija
24.03.2017 |

Haluan siis kutsua häihini vain ystäviäni, koska en halua nähdä sukulaisia hymyilemässä kirkossa. Äitini suuttui, kun sanoin ettei hän tule. Mielestäni äidin pitäisi ymmärtää, että ne ovat minun hääni eikä mikään yleinen kokous ja, että minä päätän keitä sinne tulee!

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on sinut synnyttänyt ja todennäköisesti kasvattanut ja elättänyt.  Tässä kiitos.  Kyllä siinä loukkaantuu vähemmästäkin.  Olethan aikamoinen lyyli.

Vierailija
82/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä: "Sit me kutsutaan Satu ja Pertti, niin ja Anu ja Pekka tietenkin. Kai ja Sanna, Taneli ja Urpo, Kristiina, Anni, Reetta ja Mira. Sit Janne, Jimi, Toni ja Kepa. Ja ehkä Jonikin ja Pirkko. Ei olla vielä varmoja."

Äiti: "no entäs ketä sukulaisia?"

Sinä: "Ei ketään! Suakaan me ei sitten muuten sinne haluta"

:D :D :D What the fuck!

Ja sitten ihmetellään äidin loukkaantumista 😂

Toivottavasti AP ei sentään kertonut äidilleen,missä ja milloin häät pidetään,saattaa vielä tulla suku kuokkimaan ja hymyilemään häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit äidillesi häistä, jos et aio häntä kutsua?

Vierailija
84/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellet,että jos menen naimisiin,en edes kerro asiasta sukulaisille ennen kuin jälkikäteen.Tietysti häihinsä saa kutsua ketä itse haluaa.

Miehen sisko teki näin. Tämän jälkeen anoppi pakotti ostamaan lahjan uudelle pariskunnalle. Häisäs ei ollut vieraita kahden todistajan lisäksi ollenkaan, silti morsiamella hääkuvassa huntu ja täyspitkä valkoinen hääpuku :) Pariskunta oli naimisissa noin 5 vuotta ja erosi. 

Vierailija
85/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellet,että jos menen naimisiin,en edes kerro asiasta sukulaisille ennen kuin jälkikäteen.Tietysti häihinsä saa kutsua ketä itse haluaa.

Miehen sisko teki näin. Tämän jälkeen anoppi pakotti ostamaan lahjan uudelle pariskunnalle. Häisäs ei ollut vieraita kahden todistajan lisäksi ollenkaan, silti morsiamella hääkuvassa huntu ja täyspitkä valkoinen hääpuku :) Pariskunta oli naimisissa noin 5 vuotta ja erosi. 

Miksei olisi saanut olla hääpukua? Vieraiden takiako se muka yleensä on? On ne häät hääparille juhla, vaikkei ketään vieraita olisikaan. Totta kai ainakin itse haluaisin pukeutua hääpukuun enkä johonkin arkikolttuun.

Vierailija
86/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen, että kuka kustantaa häät? Sinä ja miehesi itse vai osallistuuko vanhemmat kustannuksiin?

Näen, että myös vanhemmilla on ja pitää olla sananvaltaa kutsutaanko vanhempien sukua/ystäviä jne häihin, jos he osallistuvat vielä kustannuksiinkin.

Vierailija
87/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan oli provo, mutta jos minun miniäehdokkaani tekisi tuollaisia päätöksiä, todennäköisesti ympäripuhuisin poikani astumaan takavasemmalle ja vähän vauhdikkaasti. Jos perhe ei ole tulevalle puolisolle tärkeä, niin varmaan hän tiputtaisi poikanikin pois kelkastaan kun on saanut kaiken haluamansa. En halua poikani tekevän sellaista virhettä että lähtisi jonkun liitelijän matkaan, mutta onneksi sellainen olisi todellakin huomattu jo kauan ennen hääpäivää.... :)

Vierailija
88/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole vanhempiinsa mitenkään lämpimät välit. Sellaisten, joilla on, eivät tunnu ymmärtävän miksei joku haluaisi kutsua äitiään/isäänsä omiin häihinsä. Itse en haluaisi omaa äitiäni häihini, meillä on sellaiset aika vaivaantuneet välit. En haluaisi häistäni sellaista missä äiti tulee arvostelemaan tai ojentaa minua kuin olisin 5-vuotias pikku lapsi. Silti en voisi jättää kutsumattakaan, mutta kutsu koskisi ainoastaan vihkiseremoniaa ja ruokailua. Ruokailun jälkeen kaikki sukulaiset saavat lähteä jatkamaan matkaansa niin voidaan kavereiden kanssa nauttia päivästä ilman, että joutuu varomaan esim.alkoholin käyttöä. Se on MEIDÄN päivämme.

Vierailija
89/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap täällä. Nyt hääni ovat tulleet sukulaisten tietoon, koska äitini oli humalassa soitellut heille. Nyt sukulaiset pommittavat minua viesteillä ja puheluilla ja kyselevät missä häät ovat. Helvetin kännimutsi päätti juoruilla! Miten voin sanoa sukulaisille, että eivät tule!

Vierailija
90/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap täällä. Nyt hääni ovat tulleet sukulaisten tietoon, koska äitini oli humalassa soitellut heille. Nyt sukulaiset pommittavat minua viesteillä ja puheluilla ja kyselevät missä häät ovat. Helvetin kännimutsi päätti juoruilla! Miten voin sanoa sukulaisille, että eivät tule!

Et mitenkään.Kerro sukulaisille hämäykseksi väärä paikka ja aika.Tai väitä että teille tuli ero,eikä mitään häitä pidetä.Tai pelottele/lahjo sukulaiset tekemään tahtosi mukaan,sehän toimii hyvin ystäviesikin kanssa.

Vierailija
91/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan oli provo, mutta jos minun miniäehdokkaani tekisi tuollaisia päätöksiä, todennäköisesti ympäripuhuisin poikani astumaan takavasemmalle ja vähän vauhdikkaasti. Jos perhe ei ole tulevalle puolisolle tärkeä, niin varmaan hän tiputtaisi poikanikin pois kelkastaan kun on saanut kaiken haluamansa. En halua poikani tekevän sellaista virhettä että lähtisi jonkun liitelijän matkaan, mutta onneksi sellainen olisi todellakin huomattu jo kauan ennen hääpäivää.... :)

Tietenkin aloitus oli provo,toivottavasti myös kommenttisi oli provo.

Ei kai kukaan ole niin lattiamatto,että peruu häät koska äiti käskee? :0

Vierailija
92/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään.Kerro sukulaisille hämäykseksi väärä paikka ja aika.Tai väitä että teille tuli ero,eikä mitään häitä pidetä.Tai pelottele/lahjo sukulaiset tekemään tahtosi mukaan,sehän toimii hyvin ystäviesikin kanssa.

Totta, voisin valehdella heille väärän paikan, mutta en halua pelotella heitä elleivät he rupea enempään vainoamaan minua

Ap

Vierailija
93/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin aloitus oli provo,toivottavasti myös kommenttisi oli provo.

Ei kai kukaan ole niin lattiamatto,että peruu häät koska äiti käskee? :0

Aloitukseni ei ole provo. En vain halua nähdä sukulaisia onnellisina kirkossa, mutta ystäväni haluaisin.

Vierailija
94/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että peruitte ne. Ois parempi ollut järjestää vihkiminen maistraatissa ja olla muuten hissunkissun.

Vierailija
95/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että peruitte ne. Ois parempi ollut järjestää vihkiminen maistraatissa ja olla muuten hissunkissun.

Ei maistraattia, haluan kunnon häät minun, tulevan vaimoni ja ystävien kesken!

Vierailija
96/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ohjeistaa häävieraitasi, ettei kukaan heistä hymyile häissäsi. Joltakin saattaa päästä ruma tekohymy.

Vierailija
97/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ohjeistaa häävieraitasi, ettei kukaan heistä hymyile häissäsi. Joltakin saattaa päästä ruma tekohymy.

Kannattaa mainita hääkutsuissa,että hymyily on kielletty,jos ei pysty pitämään pokerinaamas,ei tarvitse tulla paikalle.

Vierailija
98/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistraattia, haluan kunnon häät minun, tulevan vaimoni ja ystävien kesken!

Kerrot vain sukulaisille,että päädyittekin maistraattiin,niin eivät vainoa.Ja myöhemmin sitten laitat facebookkiin kuvia kunnon ystävähäistäsi,oppivatpahan olemaan,ne hiivatin hymyilijät!

Vierailija
99/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu pissis teki saman tempun vuosia sitten. Leskiäiti ei saanut kutsua. Eikä veljet liioin. Äiti kuoli kolme vuotta häiden jälkeen. Testamentti oli häiden jälkeen muutettu veljille ja pissistytär sai lakiosan. Jäi saaripaikka saamatta oman itsekkyyden vuoksi.

Vierailija
100/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinmakaakuinpetaa kirjoitti:

Yks tuttu pissis teki saman tempun vuosia sitten. Leskiäiti ei saanut kutsua. Eikä veljet liioin. Äiti kuoli kolme vuotta häiden jälkeen. Testamentti oli häiden jälkeen muutettu veljille ja pissistytär sai lakiosan. Jäi saaripaikka saamatta oman itsekkyyden vuoksi.

Minua ei kiinnosta perintö, koska olen varakas säästöjeni ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi