Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini loukkaantui, kun aion kutsua häihin vain ystäviäni

Vierailija
24.03.2017 |

Haluan siis kutsua häihini vain ystäviäni, koska en halua nähdä sukulaisia hymyilemässä kirkossa. Äitini suuttui, kun sanoin ettei hän tule. Mielestäni äidin pitäisi ymmärtää, että ne ovat minun hääni eikä mikään yleinen kokous ja, että minä päätän keitä sinne tulee!

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äitinä taitaisin vähän loukkaantua.

Vierailija
2/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo toivottavasti on vitsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellet,että jos menen naimisiin,en edes kerro asiasta sukulaisille ennen kuin jälkikäteen.Tietysti häihinsä saa kutsua ketä itse haluaa.

Vierailija
4/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain halua, että sukulaiset tekevät rumaa tekohymyä kirkossa! Ystäväni sentään ovat paikalla vilpittömästi!

Vierailija
5/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai itse tulevan miehesi kanssa päätätte keitä häihinne osallistuu. Mutta kyllä äitisi saa myös loukkaantua kun häntä kielletään osallistumasta oman tyttärensä tärkeään päivään.

Vierailija
6/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai sä edes sen äitisi kutsut?

Vierailija
7/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä ei ollut kuin kaksi todistajaa, ystäviä nämäkin. Vanhemmat tykkäsivät todellakin huonoa, mutta heillä itselläänkin samanlaiset häät. Mitään peijaisia ei pidetty kenellekään häitten takia.

Jokaisen oma asia ja se siitä.

Vierailija
8/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska sitten muutkin sukulaiset alkavat vaatimaan kutsua!

Vierailija
9/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään kutsu vanhempia. Isän siskon kyllä. Äiti suorastaan ilahtui.

-ei-ap

Vierailija
10/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saat kutsua ketä haluat, mutta en yhtään ihmettele että äitisi loukkaantui.

Vaikka porvoossahan tämäkin tapahtuu varmaankin.

Mites miehesi? Hänkinkö kutsuu vain ystävänsä?

Ja miksi luulet äidilläsi olevan tekohymy? Ymmärrän jonkun serkun siskon kaiman tekohymyn, mutta oletatko äitilläsikin olevan tekohymy?

Vierailija
11/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suuttui vai loukkaantui? Sanavalinnalla on merkitystä. 

Teillä on oikeus kutsua kenet haluatte, mutta äidilläsi on myös oikeus loukkaantua, jopa olla vihainen. Suuttuminen taas terminä kuulostaa siltä, että hän raivoaa sinulle, mikä taas on eri asia. Ihminen ei kuitenkaan voi valita tunteitaan, lapsen elämästä ulossulkeminen tuntuu pahalta ja tätä tunnetta sinä et voi kieltää. 

Vierailija
12/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhe. Päivän porvoolainen...

Vierailija
13/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis avauksen pointti oli,että kutsuu häihinsä VAIN ystäviä,jotka todella haluaa häihinaä,ei sukulaisia,edes äitiä,jotka pitäisi kutsua vain velvollisuudesta.

Ei kaikki ole läheisissä väleissä vanhempiensa kanssa.

Vierailija
14/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin ulkomailla kaksin naimisiin ja pidettiin jälkikäteen kavereille bileet Suomessa. Ainoa kutsuttu sukulainen oli oma siskoni. Äitini oli ehkä vähän loukkaantunut mutta ymmärsi kyllä. Kumpikaan meistä miehen kanssa ei halunnut perinteisiä häitä, mutta haluttiin kuitenkin jotenkin tapahtumaa juhlistaa ja päädyttiin tuollaiseen ratkaisuun.

Vierailija
15/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain halua, että sukulaiset tekevät rumaa tekohymyä kirkossa! Ystäväni sentään ovat paikalla vilpittömästi!

Luuletko, ett äitisikin tekee rumaa tekohymyä kun menet naimisiin eikä ole aidosti onnellinen puolestasi?

Vierailija
16/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot menevät tänäpäivänä naimisiin.

Ap:n äitinä en häihin edes menis vaikka kutsuttaisiin.

Vierailija
17/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te saatte kutsua häihinnne ketä haluatte. Mutta kyllä mä äitinä loukkaantuisin jos lapseni pitäiti hääjuhlat ja minua ei kutsuttaisi. Salahäät tai yksi todistaja paikalla on eri asia kuin se että pitää isommat juhlat. Selkeästi kun olette väleissä kun olet häistä kuitenkin kertonut. Mutta saatte pitää sellaiset juhlat kuin haluatte.

Vierailija
18/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistahan sitten omat hääsi AP, kun oma muksusi joskus menee naimisiin etkä saa kutsua.

Vierailija
19/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot menevät tänäpäivänä naimisiin.

Ap:n äitinä en häihin edes menis vaikka kutsuttaisiin.

Puolison kanssa ollaan kylläkin eri sukupuolta!!!

Vierailija
20/113 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai itse tulevan miehesi kanssa päätätte keitä häihinne osallistuu. Mutta kyllä äitisi saa myös loukkaantua kun häntä kielletään osallistumasta oman tyttärensä tärkeään päivään.

Näin juuri. Aplla on oikeus valita vieraansa ja oikeus kantaa kaunaa sukulaisia kohtaan, ap:n äidillä on oikeus loukkaantua ja harmistua kun kutsua ei tulekaan. Se, että ap:lla on oikeus omiin tunteisiin kun tarkoittaa sitä että kaikilla muillakin on oikeus ihan niiden omiin tunteisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan