Millaista teidän seksielämä on oikeasti?
Kommentit (64)
Olemme olleet samassa taloudessa, naimisissa ja rakastelleet yhdessä jo 35 vuotta. Noin 2-3 kertaa viikossa rakastellaan edelleen, viikonloppuisin varmimmin. Tänään varmaan töiden jälkeen taas pian vaatteet pois ja sänkyyn...
Nuolen aika usein vaimolle yhden orgasmin ,jos hän haluaa sitä ja sitten hän ottaa minua päältä ja/tai minä olen päällä , ainakin lopussa, koska niin kummastakin tuntuu parhaalta laueta.
Minulla on jonkin verran keskikokoa isompi, josta vaimo kuulemma pitää. Käytän lisäksi värisevää penisrengasta aika usein ja siitä hänkin pitää kyllä lisämausteena kun hieron sillä klitorista
Hyvin aktiivista, 2-6 kertaa päivässä. Joskus jotain väsymyksen aiheuttamaa vinkumista kuuluu, mutta vasuriin vaihtaminen helpottaa, kunnes oikea on taas valmis jatkamaan. Lelut myös useasti viikossa käytössä. Onhan nuo genitaalitkin välillä kovilla, mutta voiteet auttaa.
Sitten kun ois vielä kumppani, johon tätä tarmoa voisi purkaa.
Nuorena seurusteluaikana naitiin kuin kanit. Jokapaikassa ja päivittäin. Lasten vaatiessa huomiota myös seksielämä hiljentyi ja väheni kertaan tai kahteen viikossa. Nyt kun lapset ovat lähteneet kotoa on seksielämä taas saanut uutta vauhtia. Seksiä lähes jokapäivä. Käymme myös muutaman kerran vuodessa parinvaihto bileissä.
Kumma juttu, että tuohon alkukantaiseen seksiähellykseen jonka lopputulos on lyhyt korahdus, tarvitaan joku toinen ihminen osapuoleksi. Rakastumisen vaihe on tietysti eri juttu, mutta tämänkin palstan kommenteissa on vain pakkomielteeltä vaikuttavaa kusenhajuista ja kiimaa.
Yhdessä yli 20 vuotta ja seksiä 200-250 kertaa vuodessa .
Monipuolista seksiä.
Yhdessä n. 20 vuotta.
Saavuimme swinger-maailmaan jokin aika sitten joten seksielämä vilkastui huomattavasti ja seksuaalisuuden kirjo laajentui molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Olematonta. En jaksa miehiä ja viihdyn omissa oloissani. Lapset tehtynä enkä kaipaa yhtään seksiä yhdenkään miehen kanssa! Olen 38v.
Hälyyttävää naisilta näin paljon yläpeukkuja!!!!!!!!
M 64 v kirjoitti:
Yhdessä 32 vuotta. Seksiä viimeksi 14 v sitten.
No mikäs jumittaa kun jaksat piikaa vielä pidellä?
Vierailija kirjoitti:
On sen verran sottaista ja yliarvostettua touhua, että päätettiin mieheni (42 v) kanssa luopua siitä kokonaan kun kolme lastakin jo tehtyinä.
Nainen 39 v.
Tää ei ollu rehellisesti tais olla oma päätös
Ehkä kerran viikonloppuna, nopeasti saunan jälkeen lähes ilman mitään esileikkejä. VAimo saattaa hiukan antaa suuhoitoa, että saa kalun toiminta kuntoon, mutta ei itse halua tulla nuoluksi saati paljoa muuten kosketella. Enmme näe edes joka viikonloppu koska vaimo asuu viikot muualla. Asiaan ei vaikuta vaikka olisi kuukausi ettei nähdä.. Lapset jo aikuisia ja poissa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että tuohon alkukantaiseen seksiähellykseen jonka lopputulos on lyhyt korahdus, tarvitaan joku toinen ihminen osapuoleksi. Rakastumisen vaihe on tietysti eri juttu, mutta tämänkin palstan kommenteissa on vain pakkomielteeltä vaikuttavaa kusenhajuista ja kiimaa.
Toisilla rakastumisen vaihe kestää ilmeisesti sitten kauemmin. Rakastanut ja rakastellut vaimoani jo yli 47v vuotta viikoittain. Ei olisi tullut mieleenkään olla yksin, saati nyt runkata yksinään. Eikä ole halut tai rakkaus vieläkään hiipumassa. Kulli kuuluu pilluun eikä minnekään muualle.
Oltu todellakin vuoskymmenet yhdessä, ja seksiä on ihan jokapäivä, vaikkei sitä joku haluakkaan uskoa. Seksi on todella hyvää, ja estotonta. Rakkaus kukoistaa meilläkin, ja intohimo.
Sanompa vielä, että tänäaamuna pitelin ensi kerran UKIN kalua kädessäni!
Vaihdevuodet vei puolison halut. Ei tee aloitetta, en muista milloin olisi alapäähäni koskenut. Yhteiseloa kuitenkin takana kauan. Joskus sanoi, että jos ei toisen seksuaalisista tarpeista pidä huolta, niin saa käydä purkamassa ne muualla. Nyt sekään ei sitten käy. Naiset osaavat olla vaikeita ja todellakin päättävät seksistä suhteessa.
Jos haluan seksiä sanon vaimolleni että jättää pyjaman pois kun mennään nukkumaan. Silloin hän tietää että seksiä on tulossa. Tätä tapahtuu noin 2 kertaa viikossa. Vaimoni on vähän sub (seksissä) ja haluaa että pidän ohjakset käsissäni. Sitten kun ollaan itse puuhassa niin näyttää kyllä nautinnon ja mistä tykkää. Ollaan pidetty yhtä noin 30 vuotta ja useita lapsiakin on.
Ihan liikaa masturbointia ja ihan liian vähän seksiä kumppanin kanssa. Tähän on syynä, että elämämme etäsuhteessa emmekä pääse näkemään edes viikoittain. Sitten kun olemme yhdessä, seksiä on paljon ja monipuolisesti.
Hieman tuskastuttavaa, että kerrankin kun olen löytänyt kumppanin, jonka kanssa synkkaa täydellisesti niin henkisesti kun fyysisestikin, välimatka on tällainen. No, säilyypähän intohimo, kun ei mene liian arkiseksi.
seksiä mieheni kanssa ehkä kerran kuussa. Hyvää silloin kun sitä on. Masturboin keskimäärin parikertaa viikossa. Tyypillinen sooloseksi peruskamaa, sormin, suihkussa usein ja ehkä kerrankuussa tekopenisseksiä =). Vuosien vonkaamisen jälkeen en jaksa enää tressata, tämä on oikeastaan ihan hyvä. Tosin ilman sooloilua minulta räjähtäisi pää
N45 - avioliittoa 17 vuotta takana