Kuinka monta sellaista naista tunnet, jotka pilkkaavat ja vähättelevät kaljuuntuvia miehiä?
Kommentit (52)
En yhtään. Tuttavapiirissä varmaan joka toinen mies on kalju.
En yhtään. En myöskään yhtään sellaista kuka pilkkaisi harmaantuvista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tekevätkö useimmat naiset sen anonyymisti?
En tunne kuin kaljuuntuvien miesten naiset, kaikki muut naiset luonnollisesti halveksumme kaljuuntuvia miehiä. Järkyttävää että niilläkin on naisia ja jopa lapsia.
40 vuotias ja karmea pälvikalju.
Tiedätkö mikä on pälvikalju?
Täh? En yhtään. Enkä ymmärrä ollenkaan mitä hassua kaljussa olisi. Käytännössä kaikki miehet kaljuuntuu, ja itse pidän eniten juuri kaljuiksi ajelluista miehistä tai muuten täysin tukattomista. En ole koskaan kuullut että kaljusta jotenkin ilkeiltäisiin. Jotkut miehet ahdistuu omasta kaljuuntumisesta, koska niiden mielestä se on joku ennenaikaisen ikääntymisen merkki muka, vaikka oikeasti vain geneettinen ominaisuus. Täyskaljuksi ajeltu pää on hot. Epätoivoinen yritys peittää päälakikalju parilla pään yli vedetyllä sivuhaivenella ja geelillä sen sijaan vähän huvittaa kyllä.
En yhtään. Mutta olen aikuinen, ja nuorenakaan en viihtynyt pissisten kanssa.
En ole koskaan törmännyt ihmiseen joka pilkkaisi kaljua. Sellaiseen olen kyllä törmännyt, että jos sitä kaljua on yritetty "piilottaa" esim. vetämällä ne pari haituvaa mitkä siellä sivulla kasvaa, sen kaljun päälle, niin sellaista olen huomannut naureskeltavan. Siinäkään se kalju ei ole naurun aihe vaan ne pari hiusta sen "peittona". Miksi ei voi vaan rehellisesti olla kalju? Siinä ei ole mitään pahaa.
En yhtään naista, mutta miesten sen sijaan olen kuullut tekevän pilkkaa toisista kaljuuntuvista miehistä. Mutta miestä ei haukuta siitä kuten naista, joka sanoisi samoin.
En yhtään. En vietä aikaa keskenkasvuisten lasten kanssa, jotka pilkkaavat ihmisiä asioista, joille he eivät voi mitään.
Olen jo yli 50v, mutta en ole koskaan tässä elämässä kenenkään naisen kuullut valittavan asiasta. Saatika, että joku olisi pilkannut tai vähätellyt miestään kaljuuntumisen takia. Asia ei liene ongelma naisille, mutta ehkä se joillekin miehille on.
Tuolla joku mainitsi, että käytännössä kaikki miehet kaljuuntuu, mutta tämä ei täysin pidä paikkaansa. Aika monet miehet eivät kaljuunnu lainkaan.Tämä asia on ihan perinnollinen juttu. Mutta ap:n kysymykseen vastaan, että en ole kenenkään naisen kuullut pilkkaavan tai väheksyvän kaljuuntuvaa miestä, mutta miehet keljuilee kyllä toisilleen Ja miehiä varmaan asia vaivaakin, koskapa sitä kaljua yritellään epätoivoisesti peittää vetämällä pään yli harvoja hapsia sieltä missä tukkaa vielä vähän on. Onneksi tämä kaljun peittely on nykyään vähentynyt ja moni kaljuuntuva ajelee koko tukan pois.
Joitakin tiedän. Kyllä minäkin katson miehen "tukkatyylin" mutta en tee sitä pilkalla, kaljuuntuminen tekee vanhemman näköiseksi helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä on naisporukoissa ihan yleinen puolisalainen naurunaihe. Kaljuille naureskelu kuuluu naisten saunailloissakin suunnilleen joka kerta ohjelmaan ihan samaan tapaan kuin miehillä telakoituminen.
Täh?? Monet saunaillat on tullut vietettyä, mutta koskaan ei ole niissä naureskeltu miesten kaljuja tai ylipäätään naureskeltu miehille yleensäkään. Minkälaisessa seurassa liikut? Toisten ihmisten kustannuksella naureskelu ei kuulosta oikein fiksun ihmisen puuhalta. Ihmettelen ihmisiä, jotka saa huvinsa toisille naureskelusta ja toisia ihmisiä haukkumalla/pilkkaamalla. Siinä kohtaa kannattaa miettiä, yrittääkö ylentää itsensä alentamalla muita. Terveen ihmisen ei tarvitse mollata muita, tunteakseen olevansa itse parempi kuinne muut.
En tiedä yhtäkään naista. Pikemmin minun hiuksia haukutaan päästä pois kuin kaljuuntuvien hiuksia haukuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Täh? En yhtään. Enkä ymmärrä ollenkaan mitä hassua kaljussa olisi. Käytännössä kaikki miehet kaljuuntuu, ja itse pidän eniten juuri kaljuiksi ajelluista miehistä tai muuten täysin tukattomista. En ole koskaan kuullut että kaljusta jotenkin ilkeiltäisiin. Jotkut miehet ahdistuu omasta kaljuuntumisesta, koska niiden mielestä se on joku ennenaikaisen ikääntymisen merkki muka, vaikka oikeasti vain geneettinen ominaisuus. Täyskaljuksi ajeltu pää on hot. Epätoivoinen yritys peittää päälakikalju parilla pään yli vedetyllä sivuhaivenella ja geelillä sen sijaan vähän huvittaa kyllä.
Hyi helvetti ennen ottaisin vaikka tumma ihoisen miehen kuin kaljun.
Ja ihan pikkutyöstä oon oppinut kaljuille nauramaan äidin mies on yli 50 ja enemmän tukkaa kuin Nikulalla.
Ajat muuttuvat lähes koko historian ajan on sotilaat olleet pitkätukkaisia, koska se kuvastaa elinvoimaa. Kenraali Custerin päänahka oli kuulemma erikoisen näyttävä.
Minusta hiusten menettäminen on yhä häpeä.
Sotilailla lyhyet hiukset tulivat vasta ensimmäisessä maailman sodassa.
Juoksuhaudoissa tuli lähinnä pää osumia ja pitkät hiukset olivat pahasta jos päähän on ammuttu.
En tunne enkä ole nähnyt anonyymisti
En tunne,enkä pitkään välittäisi tuttavuutta sellaisten juttujen mielipuheenaiheenaan pitäjien kanssa jatkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti ennen ottaisin vaikka tumma ihoisen miehen kuin kaljun.
Ja ihan pikkutyöstä oon oppinut kaljuille nauramaan äidin mies on yli 50 ja enemmän tukkaa kuin Nikulalla.
Ajat muuttuvat lähes koko historian ajan on sotilaat olleet pitkätukkaisia, koska se kuvastaa elinvoimaa. Kenraali Custerin päänahka oli kuulemma erikoisen näyttävä.
Minusta hiusten menettäminen on yhä häpeä.
Sotilailla lyhyet hiukset tulivat vasta ensimmäisessä maailman sodassa.
Juoksuhaudoissa tuli lähinnä pää osumia ja pitkät hiukset olivat pahasta jos päähän on ammuttu.
Miltähän kuulostaisi (yleisen arvion mukaan) jos joku mies sanoisi: "Jo pienestä pitäen olen oppinut nauramaan liian kapealanteisille, lautarintaisille ja liian isotissisille naisille ".
Varmaan pitäisivät hyvinkin terävänä ja oppimiskykyisenä vesselinä,ihan pikku nerona suorastaan jo....
Vierailija kirjoitti:
Vela - 72 kirjoitti:
En tunne yhtäkään sellaista naista. Montako sinä tunnet?
Muutaman. Mutta vielä enemmän tunnen naisia, jotka avoimesti nauravat miesten kaljuuntumiselle, vaikka eivät itse suoraan siitä pilkkaa uskaltaisi tehdäkään. Tälle asialle, kuten myös pienelle penikselle, on naisten helppo nauraa, koska se harvemmin koskettaa heitä itseään. ap
Ap, ole kiltti ja hae itsellesi apua. Ammattiauttajat voivat neuvoa sinua ja opastaa, kuinka pärjäät kaljuutesi ja pienen peniksesi kanssa.
Jokaista ihmistä herjataan. JOKAISTA. Oma suhtautuminen ratkaisee.
Kuvailemiasi naisia on paljon.
t. ei-kalju mies
(p.s. don't downvote the messenger)
0
Tiedän miehiä jotka vähättelevät naisia joilla ei ole pitkä tukka.