Kuinka monta sellaista naista tunnet, jotka pilkkaavat ja vähättelevät kaljuuntuvia miehiä?
Kommentit (52)
Oma tuttavapiiri koostuu keski-ikäisistä naisista.
Olemme siis jo ohittaneet sen ulkonäkökeskeisen elämänvaiheen. Joten emme todellakaan pilkkaa kaljuuntuvia miehiä, kun omat tissimme ja perseemme roikkuvat =D
Jos joku joskus puhuttaa, niin se on kyllä miesten laiskuus kotitöissä, johon olemme joukolla täysin kypsiä. Se voipi olla että tuttavapiiristä moni rouva ottaa ja lähtee samaan aikaan kun viimeinenkin lapsi muuttaa kotoa pois. Itse ainakaan en siinä vaiheessa enää huolla kenenkään pyykkejä, siivoa toisten jälkiä, hoidan vain omat asiani, enkä muuten tee enää ruokaa kuin vain itselleni, jos jaksan jne. Tästä olen miehelleni sanonut.. ei vieläkään tajua, mutta se voi parin vuoden päästä mennä aikamoisella tällillä tajuntaan.
Olen siis parin vuoden päästä lapseni maailmalle hoitanut, ja sen jälkeen keskityn vain itsestäni huolen pitämiseen WUHUU!
Nauravatko miehet kaljuille naisille? Haittaako naisen kaljuus?
Tunnen monia jotka nauravat kaljua vähäisillä hiuksillaan peittäville miehille. Eivät ilmeisesti pidä itseään kiusaajina.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia jotka nauravat kaljua vähäisillä hiuksillaan peittäville miehille. Eivät ilmeisesti pidä itseään kiusaajina.
Niin,eiväthän ne jo koulukiusaajatkaan omasta mielestään mitään kiusaajia ole, kunhan pitävät vähän hauskaa kiusaajien kesken jonkun kustannuksella ja usein vielä muille jossain ohjelmanumeroksi. Sehän on vain sellaista 'pientä hassuttelua'.
Kivahan se vaan on nähdä kun joku oppilas itkee ja pelkää,ei uskalla tulla kouluun ja alkaa saamaan huonoja arvosanoja.
Jos onnistutaan oikein hyvin niin kiusattu erotetaan koulusta kun sen mitta tule joskus täyteen ja se puolestaan syyllistyy johonkin.
Sitten se voidaankin sulkea hoitolaitokseen tai toivottavasti (...kiusaajien mielestä toivottavasti,siis) se tekee siinä vaiheessa itsarin eikä ala psykiatrille paljastamaan mitään liian jälkeenpäin liian paljastavaa tai peräti raskauttavaa niistä aikanaan kiusanneista tai varsinkaan heidän nimistään.
Kiusaamisella voi joskus olla (kiusaajillekin) varsin kauaskantoiset seuraukset ).
Entiseksi kiusaajaksi paljastumisella voi olla näet ihmiselle vaikutusta hänen nykyiseenkin maineeseensa. (...vaikkapa nykyisiin asiakassuhteisiinsa tms.).
Kiusatun itsemurha siis pelastaa aina kiusaajansa kunnian ja maineen ihmisenä.
Eipähän ole enää sitä kohdetta ja kaiken (hänen taholtaan)sen kokenutta kertomassa asiasta eikä todistamassa sitä enää kenellekään .
Miten voi kaljupäätkin seurustella naisen kanssa mistä riittää naisia tuollaisille hylkiöille luomu skinheadeille.
En kyllä itse tunne ketään mutta kuulemma on. Lapsena lähikirjastoa hoiti kalju mies, mutta hänellä oli minun ikäisiä lapsia.
Onko oikeesti niin että kaljuus on jonkun mielestä ihan ok juttu, no tietty kaljujen tyttäret korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä on naisporukoissa ihan yleinen puolisalainen naurunaihe. Kaljuille naureskelu kuuluu naisten saunailloissakin suunnilleen joka kerta ohjelmaan ihan samaan tapaan kuin miehillä telakoituminen.
Täh?? Monet saunaillat on tullut vietettyä, mutta koskaan ei ole niissä naureskeltu miesten kaljuja tai ylipäätään naureskeltu miehille yleensäkään. Minkälaisessa seurassa liikut? Toisten ihmisten kustannuksella naureskelu ei kuulosta oikein fiksun ihmisen puuhalta. Ihmettelen ihmisiä, jotka saa huvinsa toisille naureskelusta ja toisia ihmisiä haukkumalla/pilkkaamalla. Siinä kohtaa kannattaa miettiä, yrittääkö ylentää itsensä alentamalla muita. Terveen ihmisen ei tarvitse mollata muita, tunteakseen olevansa itse parempi kuinne muut.
Et sitten ole nähnyt näitä jotka kampaavat kaljuaan peittoon. En äkkiä keksi kyllä mitään joka olisi sitä naurettavampaa miehessä.
No mikro muna ehkä mutta siitä olen lukenut vain tältä palstalta.
Tunnen yhden tällaisen naisen. Hän on muuten aivan mahtava tyyppi, yli 60-vuotias jo. Mua hävettää hänen käytöksensä, kun hän nauraa ja tirskuu kaljuille ja kaljuuntuville miehille, lihaville ihmisille ja vanhoille naisille, joilla ei ole maailman terhakkaimmat rinnat. En ymmärrä tällaista käytöstä. Olen hänelle sanonut kaljuuntumisestakin, että se ei läheskään aina ole oma valinta, mutta silti se vaan jaksaa häntä huvittaa. Yritän aina hyvin nopeasti vaihtaa puheenaihetta tai en vain reagoi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä on naisporukoissa ihan yleinen puolisalainen naurunaihe. Kaljuille naureskelu kuuluu naisten saunailloissakin suunnilleen joka kerta ohjelmaan ihan samaan tapaan kuin miehillä telakoituminen.
Täh?? Monet saunaillat on tullut vietettyä, mutta koskaan ei ole niissä naureskeltu miesten kaljuja tai ylipäätään naureskeltu miehille yleensäkään. Minkälaisessa seurassa liikut? Toisten ihmisten kustannuksella naureskelu ei kuulosta oikein fiksun ihmisen puuhalta. Ihmettelen ihmisiä, jotka saa huvinsa toisille naureskelusta ja toisia ihmisiä haukkumalla/pilkkaamalla. Siinä kohtaa kannattaa miettiä, yrittääkö ylentää itsensä alentamalla muita. Terveen ihmisen ei tarvitse mollata muita, tunteakseen olevansa itse parempi kuinne muut.
Et sitten ole nähnyt näitä jotka kampaavat kaljuaan peittoon. En äkkiä keksi kyllä mitään joka olisi sitä naurettavampaa miehessä.
No mikro muna ehkä mutta siitä olen lukenut vain tältä palstalta.
Miksi se on niin kovin, kovin naurettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikro muna ehkä mutta siitä olen lukenut vain tältä palstalta.Miksi se on niin kovin, kovin naurettavaa?
Jos olisi ilkeä,niin voisihan sitä sanoa,että läskit ämmät ne aina naurattavat ja riipputissiset vielä enemmän.Ja että nauruhan se vain piristää päivää ....
Kaljun peittely tuntuu kenties säälittävältä/naurettavalta, koska ihmiset noin yleensä tuntuvat pohjimmiltaan inhoavan kaikenlaisia virheitä ja heikkoutta. Esim. tyhmille tai sosiaalisesti kömpelöille ihmisille nauretaan ihan yleisesti, eivätkä edes aikuiset ihmiset tunnu usein tajuavan että se on väärin. Se, jos vielä yrittää peittää ulkonäkövirheensä epäonnistuen siinä tuntuu sitten erityisen nololta tai säälittävältä, vaikka se alkuperäinen ulkonäköongelma ei edes olisi mikään iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikro muna ehkä mutta siitä olen lukenut vain tältä palstalta.Miksi se on niin kovin, kovin naurettavaa?
Jotain on joskus ihmisestä kohteliasta huomata ja lausua se hänelle , mutta joskus on vielä kohteliaampaa olla huomaamatta ja lausumatta mitään.
Sellainen kohteliaisuus on todelliselta vaikutukseltaan aina oikeasti hienoa ja arvokasta ,eikä panostuksena siihen vaadi kerrassaan yhtään mitään.
Sitä sanotaan :hienotunteisuudeksi.
Ei herjata. Se on nimittäin jo aika rankkaa se sellainen.
Tavallisten ihmisten enemmistö paheksuu sosiaalisesti sellaista käytöstä, eikä suurin osa luonnostaan halua osallistua siihen.
Toki sellaisia yksilöitä saattaa olla,jotka herjaavat vaikka jokaista, mutta he ovat kyllä sitten jo melkoisia poikkeustapauksia, eivätkä yleensä normaalisti tulekaan toimeen muutenkaan yhteiskunnassa ilman jotain hankauksia lain kanssa
'Heitetään herjaa' on vain sellainen sanonta (vähän niinkuin että 'läppää') mutta oikea, se oikeasti herjaaminen on kyllä jo melkein rankinta verbaalista väkivaltaa jotain kohtaan ,mitä yleensä voi olla. Herjaamissyytöksiä käsitellään nimittäin jo jossain oikeusasteessa käräjäsalilla.
Toisen,itselleen aivan tuntemattoman ihmisen herjaaminen jostain hänen fyysisistä ominaisuuksistaan,tai hänen ulkonäköönsä kohdistuen on yksinkertaisesti vain henkisesti sairaan ihmisen merkki.