Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta sellaista naista tunnet, jotka pilkkaavat ja vähättelevät kaljuuntuvia miehiä?

Vierailija
23.03.2017 |

Vai tekevätkö useimmat naiset sen anonyymisti?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään sellaista naista. Montako sinä tunnet?

Vierailija
2/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään. Sen sijaan tunnen monia miehiä, joiden viehätysvoima vaan kasvaa kun tukka lähtee. Ja naisia, jotka ovat tämän huomanneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on  yksi työkaveri sellainen. Se välillä aina pyrskähtelee silleen muka hupsusti, että sehän on kaljuuntuva! Kyseessä on vielä 59 vuotias nainen.

Kavereista moni sanonut, että mieluummin kalju kuin kaljuaan peittelevä. Itse olen kaikki ruokainen, ei sillä niin väliä ole. Kunhan on hyvä sydän, hauska ja älykäs.

Vierailija
4/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Muutaman. Mutta vielä enemmän tunnen naisia, jotka avoimesti nauravat miesten kaljuuntumiselle, vaikka eivät itse suoraan siitä pilkkaa uskaltaisi tehdäkään. Tälle asialle, kuten myös pienelle penikselle, on naisten helppo nauraa, koska se harvemmin koskettaa heitä itseään. ap

Vierailija
5/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Olen ilmeisesti hieman tyhmä, mutta en ymmärrä, mitä hauskaa on kaljuuntumisessa tai miksi sille pitäisi nauraa. Sehän on normaali ilmiö, joka jossain iässä kohtaa melkein kaikkia miehiä (ja Suomessa myös monia naisia).

Vierailija
6/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Miehiä kyllä tunnen muutaman, toki heillä on itsellään vielä tukka tallella.

Vierailija
7/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Muutaman. Mutta vielä enemmän tunnen naisia, jotka avoimesti nauravat miesten kaljuuntumiselle, vaikka eivät itse suoraan siitä pilkkaa uskaltaisi tehdäkään. Tälle asialle, kuten myös pienelle penikselle, on naisten helppo nauraa, koska se harvemmin koskettaa heitä itseään. ap

Ovatpa tyhmiä naisia. Kyllä se tukka harvenee naistenkin päässä viimeistään kun vaihdevuodet iskevät. Pienelle peniksellekään ei kannata naureskella koska sen isoveli voi olla aikamoinen seksipeto sängyssä eikä luota pelkkään jyystämiseen kuin suureen maailman ihmeeseen.

Monelle miehelle kalju sopii todella hyvin. Mieluummin kalju kuin rumasti leikatut hiukset.

Vierailija
8/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi yhtään. En varmaan jaksaisi sellaista naista kovin kauaa.

Vierailija
9/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon vähemmän kuin lyhyitä miehiä pilkaavia ja vähätteleviä.

Vierailija
10/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Et kai kuitenkaan aktiivisesti ole tekemisissä noin inhottavien naisten kanssa? Jos he ovat työkavereita, ehkä keskustelu esimiehen kanssa auttaisi? Työpaikalla pitäisi kuitenkin suoda kaikille työrauha.

Vierailija
11/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran kuin miehiä jotka nauravat naisten puutteille

Vierailija
12/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainuttakaan. 

Vierailija
13/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä vielä tunne yhtään. Erikoisiin aloituksiin tosin törmännyt huomattavasti useammin kuten viimeksi äsken ;).

Vierailija
14/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummallisia tuttuja teillä. Itse en ole koskaan kuullut kenenkään nauravan toiselle ihmiselle hänen ominaisuuksistaan tai ulkonäöstään. Tai täytyy myöntää, että lapsena yksi tyttö matki toista, joka liikkasi lyhyemmän jalan takia. Hänet laitettiin kyllä porukalla ja aikuisten avusuksella kuriin.

Vierailija
15/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne kuin kaljuuntuvien miesten naiset, kaikki muut naiset luonnollisesti halveksumme kaljuuntuvia miehiä. Järkyttävää että niilläkin on naisia ja jopa lapsia.

Vierailija
16/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mutta yleensä nämä miehet ovat ensin ilkeästi pilkanneet ja vähätelleet ensin minua. Kaljuun on helppo sit tarttua.

Vierailija
17/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä on naisporukoissa ihan yleinen puolisalainen naurunaihe. Kaljuille naureskelu kuuluu naisten saunailloissakin suunnilleen joka kerta ohjelmaan ihan samaan tapaan kuin miehillä telakoituminen.

Vierailija
18/52 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Mutta yleensä nämä miehet ovat ensin ilkeästi pilkanneet ja vähätelleet ensin minua. Kaljuun on helppo sit tarttua.

Yleensä? Eli joskus sinä olet se, joka aloittaa pilkan?

Vierailija
19/52 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne kuin kaljuuntuvien miesten naiset, kaikki muut naiset luonnollisesti halveksumme kaljuuntuvia miehiä. Järkyttävää että niilläkin on naisia ja jopa lapsia.

Mun hyvä ystävä erosi köyhänlaisesta miehestä joka oli ihan hyvän näköinen itsekin vähän vilkuilin.

Niin otti jostain ilmeisen rikkaan miehen, muisti mainita puhelimessa missä olivat käyneet syömässä ja tiesi miehen bemarin mallinumeron, vaikka ei ennen erottanut volkkaria mersusta.

No sitten tapasin tämän ihme miehen olihan hän ystävätärtä vanhempi mutta alle 40 vuotias ja karmea pälvikalju.

En ajatellut olla ystävättären kanssa tekemisissä ennen kuin jättää tuon luuserin.

Ihminen eli aikoinaan noin 20-30 vuotiaaksi. Joten evoluutio ei ole ehtinyt karsimaan haittageenejä, jotka ilmenee vasta yli 20 vuotiailla.

Inhottaa olla nainen kun jotkut lisääntyvät ihan tietoisesti kaljujen kanssa. Uskon että minun aikanani on kaljupäitä ihan loppuun asti.

Vierailija
20/52 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hyvä ystävä erosi köyhänlaisesta miehestä joka oli ihan hyvän näköinen itsekin vähän vilkuilin.

Niin otti jostain ilmeisen rikkaan miehen, muisti mainita puhelimessa missä olivat käyneet syömässä ja tiesi miehen bemarin mallinumeron, vaikka ei ennen erottanut volkkaria mersusta.

No sitten tapasin tämän ihme miehen olihan hän ystävätärtä vanhempi mutta alle 40 vuotias ja karmea pälvikalju.

En ajatellut olla ystävättären kanssa tekemisissä ennen kuin jättää tuon luuserin.

Ihminen eli aikoinaan noin 20-30 vuotiaaksi. Joten evoluutio ei ole ehtinyt karsimaan haittageenejä, jotka ilmenee vasta yli 20 vuotiailla.

Inhottaa olla nainen kun jotkut lisääntyvät ihan tietoisesti kaljujen kanssa. Uskon että minun aikanani on kaljupäitä ihan loppuun asti.

Juuri tämä pieni pippeli ei näy ulospäin mutta jotkut makaavat kaljujen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä