Sain sitten potkut työharjoittelusta!
Niin siinä sitten taas kävi, kahdeksannen kerran 1 vuoden aikana. En vain osaa pitää suutani supussa tietyissä tilanteissa.. Esimiehen kanssa juteltiin kahvipöydässä, ja hän kertoi kuinka hänen ja hänen vaimonsa vastasyntynyt vauva itkee ja parkuu kaikki yöt eikä saa nukutuksi. Noh, minä sitten viisaana poikana siinä tokaisin (täysin vitsillä, mutta ei ymmärtänyt sitä), että seuraavan kerran kun parkuu, niin huuda täysillä takaisin ja nakkaa pihalle miettimään, niin parkuminen loppuu ennenpitkää, ja aloin nauramaan varmaan minuutin verran ihan räkänä.
Sen jälkeen katsoi kaikki työntekijät minua aivan helvetin pitkään, ja kahvihuoneessa ei puhunut kukaan mitään enää sen jälkeen. Sitten esimies sanoi, että tulepas tuonne minun työhuoneeseen, ja sanoi mulle suoraan, että painu helvettiin täältä. En ymmärtänyt, että mikä vitun ongelma sille tuli?! Eikö ymmärrä läppää vai mistä on kyse? Onko hermot niin tiukalla, että ei voi huumoriakaan enää heittää?? En ymmärrä!!
Eikai siinä sitten, sinne meni sekin työ mahdollisuus.. :/ Vittu! Mielestäni en tehnyt mitään väärää.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan nyt, että tämä on totta.
En minä tuollaisesta potkuja olisi antanut, ei minusta täyty edes lailliset edellytykset siihen.
Vähän outoa huumoria vain, mitä olisi voinut fiksumpi pyytää anteeksi jälkeen päin.
Et tainnut oikein ymmärtää aloitusta. Kyseessä oli työharjoittelu.
Vierailija kirjoitti:
Ei työharjoittelua voi päättää jonkin kahvihuoneessa tapahtuvan möläytyksen perusteella.
Eli jos työharjoittelu on päätetty, kyllä perusteet ovat laajemmat. Tietysti perusteena voi olla täydellinen sosiaalinen kyvyttömyys työhteisösså, mutta yksittäistapauksena tällainen ei misään tapauksessa riitä.
Kerropa, mihin lakiin kertomuksesi perustat.
Joillekin huumorintajuttomille se vauva on varmaan se pyhä lehmä. Itse olisin komentoinut tuhon valitukseen (vauva huutaa kaikki yöt) : "ei muuta kuin vauvalta tukka pois ja Siperiaan". Onneks on kuitenkin olemassa huumorintajuisia, letkeitä ihmisiä kuten Ap. Ja olen samaa mieltä, että Ap et paljoa menettänyt vaikka potkut tuli. Tuollasten tosikkojen ilmapiirissä ei edes kannata työskennellä. Vetäkööt kilpaa herneitä nenäänsä.
Muistathan käyttää kondoomia tunnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin huumorintajuttomille se vauva on varmaan se pyhä lehmä. Itse olisin komentoinut tuhon valitukseen (vauva huutaa kaikki yöt) : "ei muuta kuin vauvalta tukka pois ja Siperiaan". Onneks on kuitenkin olemassa huumorintajuisia, letkeitä ihmisiä kuten Ap. Ja olen samaa mieltä, että Ap et paljoa menettänyt vaikka potkut tuli. Tuollasten tosikkojen ilmapiirissä ei edes kannata työskennellä. Vetäkööt kilpaa herneitä nenäänsä.
Toi oli muuten hyvä, repesin ääneen! :DD 5/5
Oot väärällä alalla. Itse työskentelen juuri tämmöisten hiekka... sanotaan nyt hiekkaesinahkojen kanssa ja töissä huumori on semmoista teennäistä hihittelyä, kun kahvia tippui lattialle ja hahaa, juotui hakemaan vessasta paperia, kun rätti oli niin likainen. Tai meinasi kaatua pihalla liukkailla ja näytti varmaan hassulta...:) Voi luoja, mitä sakkia. Naisvaltainen, julkisen sektorin koulutettua porukkaa ja niin perkeleen teennäistä juttua lentää suurimmalta osalta. Käkätetään laumoissa noita "sattumuksia". Onneksi joukossa on aitoja helmiäkin, ettei ihan töissä homehdu.
Ja sitten kateellisena katson miehen yritystä, johon teen välillä iltatöinä töitä myös. Huumori on hurttia, se on oikeasti rajuakin, välillä lempeää ja hiekkikset puuttuu kokonaan. Ilmapiiri kunnon duunariäijäporukassa on paljon parempi kuin omalla akateemisella työpaikallani.
En ymmärrä kyllä minäkään tuommoista touhua, siis työnantajan touhua, huhhuh! Oisit sanonu että kävikö itsellesi lapsena näin ja nauranu perään! :D
Ihan oikein teit. Esimies teki virheen, kun ei ole kouluttanut vauvaansa kunnolla.
Varmaan ei ollut ensimmäinen kerta kun pomo kuuli sammakon suustasi. Oli vaan se viimeinen pisara. Huumori on taitolaji.
Saanko alapeukkuni takaisin kun et ansaitse edes sitä?
1/5 !
"Sitten esimies sanoi, että tulepas tuonne minun työhuoneeseen, ja sanoi mulle suoraan, että painu helvettiin täältä"
Olisit jatkanut vitsiä: 'Ei, en mene. Painu sinä helvettiin täältä!' Olisit tarrannut ukkelia niskasta ja retuuttanut pihalle puljusta, kaarella hankeen kuten vauvansakin...
Jos nauraa räkänä omille huonoille vitseilleen on täysin ymmärrettävää ettei kukaan viitsi katsella työharjoittelussa.
Hurtinkin huumorin pitäisi olla hyvää ja hyvään huumoriin kuuluu se, että omille jutuille ei koskaan naureta.
Jos oikeesti joku menee tuollaista heittämään muka läppänä niin mä en yhtään ihmettele, että saa kenkää saman tien.