Laitoin faceen kuvan, jossa kissani on tyhjän lonkerolaatikon sisällä
Ja kuvatekstiksi laitoin, että "Tarkistin vain, onko yhtään jäljellä".
Yksi tuttavani laittoi siihen sen "viha-reaktion", ja kommentoi, että pitäisi vähän miettiä. Kysyin että mitä. Vastaus oli, että "Sitä, millaisen kuvan annat itsestäsi... Ja millaiset olot on kissalla..." Vastasin vain nauruhymiöllä, ja kyselin lisää yksityisviestillä. On vain nähnyt viestin, mutta ei vastaa.
Eli siis: millaisen kuvan annan teidän mielestä itsestäni, ja millaiset olot kissalla on? 😀
Kommentit (34)
Arvasin jo otsikosta mitä sulle kommentoitiin... Mikä tämä ihmistyyppi on, joka tuolla tavalla käyttäytyy? Liian hyvät oltavat, vaiko itsellä elämä jäänyt elämättä?
On vain niin tekopyhää arvostella toisen ihmisen juomista ja vieläpä Suomessa.
Itsestäs annat huumorintajuisen ja kissirakkaan kuvan. Ja kukaan joka rakastaa kissoja ei yleensä ole ilkeäkään. Ja kissastasi annat kuvan että se rakastaa laatikoita, ihan niinkuin omanikin❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Nipo ystävä sulla. Mä poistaisin tollasen tyypin facesta
Millä valtuuksilla ketään facebookista poistat?
Sitäpaitsi kaikki kissat rakastavat tyhjiä pahvilaatikoita. Hauska mun mielestä.
Tulee sellainen kuva, että olet hirveä alkoholisti jolla on lonkerolaatikoita koko asunto täynnä ja kissaanhiekkalaatikko aivan täynnä kusta ja paskaa ja kissa ruokittu viimeksi viikko sitten.
Mieti nyt vähän millaisen kuvan annat itsestäsi!
Kissalla on hyvät olot, kun sillä on pahvilaatikko (onhan se laatikko pahvia? ;), sillä niitähän kissat rakastaa. Sulle tulee nyt tällaisten "kaverien" keskuuudessa alkkiksen maine, vaikka toisaalta oikeat alkkikset kyllä peittelee juomistaan eikä koskaan laittaisi kuvaa mistään alkoholipakkauksesta minnekään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä valtuuksilla ketään facebookista poistat?
jäkätijäkätijäk
Olet juoppo ja tarjoilet mahdollisesti kissallesikin lonkkua. Ihan aiheellinen huomautus. Kannattaisi mitä someen suoltaa - kännipäissäkin.
Varmaan liittyi siihen, että laatikko oli nimenomaan lonkerolaatikko. Jos se olis ollut joku kissanruoka- tm. Laatikko olisi reaktio ollut eri.
Käytätkö runsaasti alkoholia? Onko kyseinen kaveri huolissaan sun alkoholinkäytöstä?
Jos vastauksesi on ei, ongelma on nyt täysin sillä kommentoijalla.
Kissakuvia voi postailla faceen aamuin illoin antamatta itsestään typerää kuvaa...mitä nyt kissafanaatikon kuvan.... :D
Mutta mitään alkoholiin liittyvää, jos postaat faceen, niin se on heti signaali muille, että sulla on jonkinlainen ah-ongelma. Erityisesti, jos kyseessä on tyhjä lava siideriä? Kuka edes sellaista sokerilitkua pystyy kittaamaan? Hyi :(
Vierailija kirjoitti:
Olet juoppo ja tarjoilet mahdollisesti kissallesikin lonkkua. Ihan aiheellinen huomautus. Kannattaisi mitä someen suoltaa - kännipäissäkin.
Mieto provo 2/5
Ystävällistähän toi on, että juot alkoholia tarjotaksesi kissallesi tyhjän laatikon. Jos kommentoija oli äitisi tai mummosi, niin ok. Random kaverilta olisi outo lausunto.
Kuulostaa ihan feissarimoka-kamalta. Siis tuon tuttavasti käytöksen takia.
Ai nykyään yksi tyhjä lonkerolaatikko riittää kertomaan, että on alkoholisti eläinrääkkääjä?
Joskus ihmetyttää, mitä kaikkea ihmiset olettavatkin yhdestä kuvasta tai vaan päivityksestä.
Siksipä mä olen siirtynyt enemmän rappioromanttiseen linjaukseen esim instassa. Jo näitä vimosen päälle kuvia vastaan ja noille kiukkupusseille pohdittavaa, että minkähänlainen mahdan olla.
Mulla on aika puliukkomaisia postauksia nykyään kaikki. Suurinosa ymmärtää "huumorin" ja osa kauhistelee ääneen, osa on mykkiä.. pari poistui.
Fb tai insta ei musta ihmisenä kerro mitään.