Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtäkään miestä joka haluaa sielunkumppanin?

Vierailija
23.03.2017 |

Olen käsittänyt ettei miehiä juurikaan kiinnosta sielujen sinfoniat vaan ulkonäkö ja naisen käytännöllinen luonne.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan, että kotona on joku, jonka kanssa voi keskustella asiasta kuin asiasta, ja jonka kanssa viihtyy, vaikka oven takana olisi 10 metriä lunta, niin ettei kotoa pääsisi poistumaan viikkoon. Asioista saa (ja välillä pitääkin) olla eri mieltä, sillä itse ei aina näe asioiden kaikkia puolia objektiivisesti.

Vierailija
2/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minä haluan. Jostain syystä naiset eivät tunnu haluavan. Onko sellaisia naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen toivoisin vastauksia. En ole itse koskaan kuullut kuin naisten sanovan etsivän sielunkumppania. AP

Vierailija
4/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin puhelias, tai hyvä puhumaan, joten olisi hienoa löytää joku, jonka kanssa ymmärretään toisiamme vähemmälläkin juttelemisella.

5/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tärkeää, että nainen on tutustunut itseensä eikä hätkähdä heti ensimmäisestä vaikeasta asiasta, joita parisuhteessa takuulla tulee. Tänä päivänä ei ole helppoa löytää ihmistä, jonka kanssa synkka henkisellä ja fyysisellä tasolla. Aika harvoin tulee vastaan sellainen tapaus, jonka kanssa kokee, että voi olla oma itsensä alusta saakka.

Vierailija
6/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei varmaankaan tiedä mitä sielunkumppanuus tarkoittaa, en minäkään pari vuotta sitten kunnes tapasin naisen jonka kanssa kaikki vaan natsasi. Tämän naisen kanssa koin ensimmäistä kertaa yhteenkuuluvuuden tunnetta, alusta asti. Puhuttiin kaikesta maan ja taivaan väliltä, jopa suudelmat oli jotain maagista.. meistä riippumattomista syistä ei olla enää tekemisissä :(

Toivottavasti saan kokea tätä vielä joskus....

M34

Vierailija
7/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomieheni. Aloimme seurustella ja todettiin molemmat, että ollaan sitten vakavalla mielellä liikenteessä, eikä mitään on-off suhdesäätöä.

Tuossahan se mukana roikkuu. En edes ole mikään nätti katsella, mutta meillä on niin samanlaiset luonteet ja arvot. Kiinnostuksetkin samoja. Suhteen alussa hämmästeltiinkin, että eipä ole ennen tullut vastaan vastaavaa.

Vierailija
8/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tiesin kerran yhden mamman, joka ei tehnyt typeriä yleistyksiä.

Vierailija
9/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän miehet oikeesti ajattelee, jos nainen sanoo että sinä se olet minun sielunkumpanini. Ehdottaiskohan tuo lääkärikäyntiä ja jotain lääkitystä? Tai psykiatria? Terapeutille menoa?

Vierailija
10/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en, mutta tiedän montakin jotka haluaa pillua.

Vierailija
11/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sielunkumppanini. En uskonut sellaisia olevan olemassa kunnes hänet kohtasin.

Vierailija
12/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei anna, niin alkaa jurppii pelkkä lässytys.

kellä oikeasti aikaa/mielenkiintoa kuunnella jotain juttuja ja naurattaa naista. naiset nyt ei vaan yleensä ole mitään kovin hauskaa seuraa huolineen ja murheineen. En ole ilmainen terapeutti kenellekkään naiselle, jos en ite tunnu siitä mitään saavan.

Vierailija
13/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta tiesin kerran yhden mamman, joka ei tehnyt typeriä yleistyksiä.

Harmi kun tähän ei pysty laittamaan kuin yhden yläpeukun. Laittaisin enempikin lukemaa :)

Vierailija
14/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän miehet oikeesti ajattelee, jos nainen sanoo että sinä se olet minun sielunkumpanini. Ehdottaiskohan tuo lääkärikäyntiä ja jotain lääkitystä? Tai psykiatria? Terapeutille menoa?

Ei kiinnosta, jos ei pillua sit tietenkään anneta tai munaa imetä.

Vierailija
15/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaa, miehet vain niin järkeviä, että ymmärtävät ettei nainen yleensä ole miehen sielunkumppani. Sielunkumppani on usein se paras lapsuuden kaveri tai veli. 

Vierailija
16/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomieheni. Aloimme seurustella ja todettiin molemmat, että ollaan sitten vakavalla mielellä liikenteessä, eikä mitään on-off suhdesäätöä.

Tuossahan se mukana roikkuu. En edes ole mikään nätti katsella, mutta meillä on niin samanlaiset luonteet ja arvot. Kiinnostuksetkin samoja. Suhteen alussa hämmästeltiinkin, että eipä ole ennen tullut vastaan vastaavaa.

Sielunkumppanuus ei minun mielestäni tarkoita luonteita, arvoja tai kiinnostuksen kohteita.

Olen tavannut ihmisiä, jotka rakastuu itsensä pelikuvaan, siihen että toinen tykkää samoista asioista kuin minä. Tai toinenkin on viertänyt kesät maalla kuten minä. Ja väittävät tätä sielunkumppanuudeksi. Ei samat kokemukset sitä tee.

Minulle sielunkumppanuus on kemiaa. Se on vetovoimaa sielujen tasolla. Se ei tarkoita samoja harrastuksia eikä samaa luonnetta.

(En tarkoita tällä, että vähättelisin suhdettanne)

Vierailija
17/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta, jos ei pillua sit tietenkään anneta tai munaa imetä.

Ei kuule kaikilta noin vain heru. Ootko tottunu että heruu? Pyydä omalta puolisoltasi tai mene maksullisiin. Hanki uutta seuraa.

Vierailija
18/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut jos ei anna, niin alkaa jurppii pelkkä lässytys.

kellä oikeasti aikaa/mielenkiintoa kuunnella jotain juttuja ja naurattaa naista. naiset nyt ei vaan yleensä ole mitään kovin hauskaa seuraa huolineen ja murheineen. En ole ilmainen terapeutti kenellekkään naiselle, jos en ite tunnu siitä mitään saavan.

Suosittelen sulle kyllä ihan suoraan maksullisia naisia. Ei ole turhia löpinöitä. Ei tarttee huomioida tai tyydyttää kuin itseään silloin.

Vierailija
19/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtaisi sielunkumppanin, mistä sen oikein tietäisi että nyt on kyseessä sielunkumppani eikä vain joku muu kiva-halu-pano-himo-kemia-vetovoimaisuus? Mitä odottaisi tapahtuvan sielunkumppanin kanssa? Miettisikö sitä että miksi tuli tällainen kohtaaminen, mikä merkitys?

Vierailija
20/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehesi vastaisi ihan itse...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän