Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtäkään miestä joka haluaa sielunkumppanin?

Vierailija
23.03.2017 |

Olen käsittänyt ettei miehiä juurikaan kiinnosta sielujen sinfoniat vaan ulkonäkö ja naisen käytännöllinen luonne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän miehet oikeesti ajattelee, jos nainen sanoo että sinä se olet minun sielunkumpanini. Ehdottaiskohan tuo lääkärikäyntiä ja jotain lääkitystä? Tai psykiatria? Terapeutille menoa?

Ei kiinnosta, jos ei pillua sit tietenkään anneta tai munaa imetä.

Ei kuule kaikilta noin vain heru. Ootko tottunu että heruu? Pyydä omalta puolisoltasi tai mene maksullisiin. Hanki uutta seuraa.

No sit ei kiinnosta minuakaan

Vierailija
22/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä rakastui "sielunkumppaniin" ja aloitti sivusuhteen. Minun olisi pitänyt olla kuulemma iloinen hänen puolestaan, että hän oli löytänyt niin hyvän uuden kaverin (jauhoi, ettei heidän suhteensa ollut seksuaalinen, vaikka tosiasiassa oli). Mutta sitten se sielunkumppani ei halunnutkaan jättää puolisoaan ja exällä alkoi maansuru ja mökötys. Suurin järkytys oli, että puoli vuotta tissuttelevaa marttyyrimököttäjää katseltuani minä jätin miehen. Siitä on minulle katkera vuosienkin jälkeen ja kostaa minulle yhteisten lapsien kautta edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jos ei anna, niin alkaa jurppii pelkkä lässytys.

kellä oikeasti aikaa/mielenkiintoa kuunnella jotain juttuja ja naurattaa naista. naiset nyt ei vaan yleensä ole mitään kovin hauskaa seuraa huolineen ja murheineen. En ole ilmainen terapeutti kenellekkään naiselle, jos en ite tunnu siitä mitään saavan.

Suosittelen sulle kyllä ihan suoraan maksullisia naisia. Ei ole turhia löpinöitä. Ei tarttee huomioida tai tyydyttää kuin itseään silloin.

Ja p -skat. Löpinät ok, jos pillua myös.

Vierailija
24/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisessa on ensisijaisesti tärkeintä perse leuka ja hiukset

kuten jenni vartiainen on paras

Vierailija
25/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minä itse, olen vahva uskoja rakkauteen. Tähän asti tullut vastaan vaan joille kelvannut vain säätö ja seksi...

M24, hki

Vierailija
26/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kellä oikeasti aikaa/mielenkiintoa kuunnella jotain juttuja ja naurattaa naista. naiset nyt ei vaan yleensä ole mitään kovin hauskaa seuraa huolineen ja murheineen. En ole ilmainen terapeutti kenellekkään naiselle, jos en ite tunnu siitä mitään saavan.

Suosittelen sulle kyllä ihan suoraan maksullisia naisia. Ei ole turhia löpinöitä. Ei tarttee huomioida tai tyydyttää kuin itseään silloin.

Ei tässä taida auttaa muu kuin että hankit sitten sellaisen seuralaisen, joka antaa sulle sitä pil*lua, ja niitä löpinöitäkin. Miltä kuulostaa? Onko tuota pil*luseuraa nyt noin vaikea löytää, ei kai?

Vierailija
27/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakuilmoitukseen suoraan että olet vailla pil*lua ja hauskaa seuraa, ja että ethän pihtaa, ethän ole vaan mitenkään uskovainen. Kaikki käy, yh:t, sinkut, varatut, kunhan arvosi on siinä että pettää voi.

Vierailija
28/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi olla tarkka määritelmä sielunkumppanuudelle. Tämä kun tuntuu olevan eri asia eri ihmisille.

Toisten mielestä se on sielunkumppanuutta, kun jutellaan suhteessa kaikenlaisesta, on turvallinen olo, seksielämäänne pelittää ja elämäntavoitteet ovat samansuuntaisia. Toisten mielestä se sielunkumppanuus on maagista, jossa osataan lukea toisen ajatuksia jo ensinäkemällä, ollaan kaikesta samaa mieltä ja erotiikka on räjähtävää.

Noin yleistettynä sanoisin silti, että monilla miehillä on tapana ajatella jotenkin suoraviivaisemmin. Eli karkeasti yleistettynä ensimmäinen esitetty kumppanuus on enemmän sitä mitä miehet ajattelevat ja toisen version sielunkumppanuutta tuntuvat toivovan useammin naiset. Edelleen yleistettynä.

Vierailija
29/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole aina haluamisesta kiinni, ketä kohdalle sattuu. Joskus tulee vahvempia kohtaamisia. Aina ei tule sitä mitä itse haluaa.

Vierailija
30/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi olla tarkka määritelmä sielunkumppanuudelle. Tämä kun tuntuu olevan eri asia eri ihmisille.

Toisten mielestä se on sielunkumppanuutta, kun jutellaan suhteessa kaikenlaisesta, on turvallinen olo, seksielämäänne pelittää ja elämäntavoitteet ovat samansuuntaisia. Toisten mielestä se sielunkumppanuus on maagista, jossa osataan lukea toisen ajatuksia jo ensinäkemällä, ollaan kaikesta samaa mieltä ja erotiikka on räjähtävää.

Noin yleistettynä sanoisin silti, että monilla miehillä on tapana ajatella jotenkin suoraviivaisemmin. Eli karkeasti yleistettynä ensimmäinen esitetty kumppanuus on enemmän sitä mitä miehet ajattelevat ja toisen version sielunkumppanuutta tuntuvat toivovan useammin naiset. Edelleen yleistettynä.

Sielunkumpaanuuden määritelmä on yhtä vaikea kuin että miten koko tämä maailmankaikkeus on saanut alkunsa. Että silleen.

Vierailija
31/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tiedän, että heitäkin on olemassa(muutama ketjuun vastannut). Suurin osa vastanneista kuitenkin puhui tuosta käytännöllisyydestä ja samoista kiinnostuksen kohteista. Ei ole mielestäni sielunkumppanin kriteerit :D Jos noin voi nyt edes sanoa. Voi olla tietysti että mukana tulee kivasti ja käytännöllisesti myös samat kiinnostuksen kohteet. AP

Vierailija
32/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon kysymykseen toivoisin vastauksia. En ole itse koskaan kuullut kuin naisten sanovan etsivän sielunkumppania. AP

Minä en ole kuullut naistenkaan sanovan noin, muualla kuin elokuvissa.

Vierailija
33/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumpaanuuden määritelmä on yhtä vaikea kuin että miten koko tämä maailmankaikkeus on saanut alkunsa. Että silleen.

Näinhän se on. Joten siksikin ap:n esittämä kysymys "eikö kukaan mies halua sielunkumppanuutta" on aika mahdoton. Hän ilmeisesti itse määrittää sielunkumppanuutta sillä maagisella tavalla. Se ei toisaalta poista sitä että moni saattaa haluta sielunkumppanin sillä omalla määritelmällään, joka taas ap:n mielestä on ilmeisesti väärin koettu. Voiko toisen puolesta sanoa, että kokemasi ja kuvailusi sielunkumppanuudesta on vääränlainen?

Vierailija
34/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole olemassa. Himon vallassa sitä ajaudutaan suhteisiin.

Vierailija
35/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon kysymykseen toivoisin vastauksia. En ole itse koskaan kuullut kuin naisten sanovan etsivän sielunkumppania. AP

Miehissä on vikoja, tässä todistit yhtä.

Vierailija
36/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti miehenä voisin kysyä löytyisikö naista, jota kiinnostaa sielunkumppanuus enemmän kuin miehen peniksen koko ja sänkytaidot

Vierailija
37/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti miehenä voisin kysyä löytyisikö naista, jota kiinnostaa sielunkumppanuus enemmän kuin miehen peniksen koko ja sänkytaidot

Miten voi olla sielunkumppani, jos seksi on huonoa?

Vierailija
38/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, alunperin yhdenyön juttu, jonka kanssa aina silloin tällöin vastataan jollekulle johonkin kysymykseen yhtäaikaa aivan samalla tavalla ja samoilla sanoilla. Välillä on toistakin vuotta ollut väliä kun ei ole kuin muutama tekstari vaihdettu... ja silti tätä tapahtuu edelleen.

Usein meidän ei tarvitse toisillemme sanoa mitään, pelkkä katse riittää kun jo tiedämme mitä teemme (esim baari-iltana pohditaan mihin paikkaan mennään ja heitellään ajatuksia, tai valitaan leffaa tms... sitten vaan mitään sanomatta lähdetään menemään samaan suuntaan).

Minä olen aina pitänyt tätä tyyppiä peruskallionani/olkapäänäni, jonakin johon voi aina luottaa vaikka maailmassa tapahtuisi mitä. Kaveri sanoi mun olevan hänelle henkireikä ja peili, jolle jutella kun maailma potkii päähän ja tarvitsee ajatuksilleen kuuntelijaa.

Onko se sitten sielunkumppanuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi