Miksei Suomessa ole poikabändejä?? Tämä epäkohta pitää korjata!
Pitäisi olla!!!! Kyllä Suomestakin löytyy sopivan hyvännäköisiä nuoria miehiä pyörittämään lantiota ja laulamaan korkeelta ja kovaa. Ja jos ei kotimaasta löydy niin naapurista löytyy!
Miksei kukaan suomen musiikkimoguleista ole tätä tuottoisaa rahasampoa älynnyt? Havainnoillistava esimerkki rahasammosta
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se bändi oli, mikä oli euroviisuissakin?
Softengine
Musta Softengine on kyllä ennemmin ihan normi bändi eikä poikabändi. Koittakaa nyt ihmiset hahmottaa mitä alottaja sillä poikabändillä tarkotti. Poikabändi on ihan yleinen nimitys Backstreet Boys tyyppisille ryhmille.
Joten Tiktak on ennemmin ihan normi bändi eikä tyttöbändi.
No sinänsä joo, jos ajatellaan, että tyttö- ja poikabändit vaan laulaa ja tanssii yms. Mutta toisaalta biisit oli valmiiksi heille tehtyjä ja bändimeininki ehkä vähän näennäistä.
Ei missään sellaista edellytetä, että bändien pitäisi itse tehdä esittämänsä kappaleet.
Max 16v jäsenet aloittaessa on välttämätön kunnon teinihysterian aikaansaamiseksi. Kaikkien pitää olla keskivertoa huomattavasti paremman näköisiä ja ulospäinsuuntautuneita. Laulutaitoja ei tarvitse. Studioäänityksillä voi vetää keikat läpi kuten Justin Bieber ja monet muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun juuri mainitsema Satin Circus. Ei oo heistäkään juuri kuulunu taas sen jälkeen.
Ei Umk:ssa vaan oikein euroviisuissa pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Softengine
Musta Softengine on kyllä ennemmin ihan normi bändi eikä poikabändi. Koittakaa nyt ihmiset hahmottaa mitä alottaja sillä poikabändillä tarkotti. Poikabändi on ihan yleinen nimitys Backstreet Boys tyyppisille ryhmille.
No sinänsä joo, jos ajatellaan, että tyttö- ja poikabändit vaan laulaa ja tanssii yms. Mutta toisaalta biisit oli valmiiksi heille tehtyjä ja bändimeininki ehkä vähän näennäistä.
Ei missään sellaista edellytetä, että bändien pitäisi itse tehdä esittämänsä kappaleet.
No ei jukolauta, mutta Tiktak on vähän muunneltu versio perinteisestä tyttöbändistä. Kuten esim Wikipedian artikkeli poikabändeistä kertoo, että muutamia poikkeuksia on joissa jäsenet ovat soittaneet itse. Mutta TikTak sopii sinänsä tyttöbändi ryhmään, että musaa tehtiin tyypillisen tyttöbändin tapaan ja he olivat nimenomaan teinikohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun juuri mainitsema Satin Circus. Ei oo heistäkään juuri kuulunu taas sen jälkeen.
Ei vaan Satin Circus oli UMK:ssa, Softengine eteni euroviisuihin.
One Directionkin on selkeästi poikabändi eikä bändi, vaikka sielläkin on joskus muutama poju näppäillyt keikoilla kitaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa suomipojat tästä mallia:
Päivän paras :DD
-ap
Vierailija kirjoitti:
One Directionkin on selkeästi poikabändi eikä bändi, vaikka sielläkin on joskus muutama poju näppäillyt keikoilla kitaraa.
Vieläköhön tekevät paluun? Alkavat olla 22-26- vuotiaita. Melkein kaikilla omaakin projektia menossa. Jos tekevätkin paluun niin uskon ton bändin tarinan olevan jo joka tapauksessa loppupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Softengine
No ei jukolauta, mutta Tiktak on vähän muunneltu versio perinteisestä tyttöbändistä. Kuten esim Wikipedian artikkeli poikabändeistä kertoo, että muutamia poikkeuksia on joissa jäsenet ovat soittaneet itse. Mutta TikTak sopii sinänsä tyttöbändi ryhmään, että musaa tehtiin tyypillisen tyttöbändin tapaan ja he olivat nimenomaan teinikohderyhmää.
No miten esim. Sturm und Drang eroaa tuosta muutoin kuin sukupuoleltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Softengine
No miten esim. Sturm und Drang eroaa tuosta muutoin kuin sukupuoleltaan?
Genre. Se ei ole mainstreampoppia, jota nämä teinilauluryhmät edustavat. Jos biisinsä on tilattuja ja niitä tosiaan teinit kuuntelee niin voithan sinä sitä omanlaisena poikabändinä pitää. Mutta aika kauas mennään siitä joukosta mitä ap hakee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Softengine
"boy/girl band
a group of young men or women who perform popular songs together and dance as a group"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Satin Circus oli UMK:ssa, Softengine eteni euroviisuihin.
Niin niin, sitä tarkoitinkin sanoa tuolle edelliselle vastaajalle, että kysyin bändiä, joka oli euroviisuissa (Softengine) enkä bändiä, joka oli umk:ssa (Satin Circus).
Veeti and the Velvets oli poikabändi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JVG?
"Yhtye (myös bändi) on musiikkia esittävä ryhmä. "
Joten ei.
Niin, musiikistahan voi olla montaa mieltä, mutta kyllä JVG nyt vain lasketaan sinne musiikkigenreen eikä esim harrastajateatteriryhmäksi. Vai mitä tekivät sitten esim Emma-gaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JVG?
"Yhtye (myös bändi) on musiikkia esittävä ryhmä. "Joten ei.
Niin, musiikistahan voi olla montaa mieltä, mutta kyllä JVG nyt vain lasketaan sinne musiikkigenreen eikä esim harrastajateatteriryhmäksi. Vai mitä tekivät sitten esim Emma-gaalassa?
Mutta JVG :nkin voi varmaan aika vapaasti jättää ulos tästä keskustelusta. On ennemmin lätkäjätkien suosiossa kuin ennen kaikkea nuoria naisia viihdyttävä poikabändi. Eivät juuri laula, eivätkä liiemmin tietääkseni tanssikaan, ainakaan koreografiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JVG?
"Yhtye (myös bändi) on musiikkia esittävä ryhmä. "
Joten ei.
JVG sai Emma gaalassa vuoden yhtye Emman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lordi
Siinä ei kaikki ole miehiä. Bändissä on ollut kolme kosketinsoittajaa joista kaikki ovat naisia.
No joo ei viisuissa tosiaan, mutta pyrki sinne UMK:ssa.