Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan tarhakaveri(n isä) on keksinyt idiootin lempinimen lapsellemme

Vierailija
22.03.2017 |

Että ärsyttää. Menen hakemaan taapero hoidosta niin 10 lasta kutsuu iloisesti tällä törkeällä rikollisen nimellä lastani. Ei ole edes suoraan johdettavissa niin on vähän pitänyt vääntää. Kukaan lapsista ei tiedä nimen taustoja, vanhempi sen on keksinyt. Olen ajatellut etten puutu asiaan niin lapset eivät tajua että se on kurja juttu. Nyt lapseni kutsui jo itse itseäänkin sillä nimellä :( pitäisi puhua hoitajille, mutta en halua tehdä sitä niin ett lapset kuulee. Että pistää vihaksi urpot ajattelemattomat vanhemmat. Miksi taaperon pitää kantaa seuraukset siitä että olette typeriä??

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili puurtinen?

Vierailija
62/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakki?

(cannoballsin johtaja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatu = Aadolffi?

Vierailija
64/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika akseli? Ja nyt sitten smith?

Vierailija
65/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyyliin manson, fritzl, auer tms joku jonka kaikki aikuiset tietää. En viitsi tarkemmin sanoa. Ap

Varmaan joku Aatu. Minuakin jotkut sanovat Aatuksi, vaikka nimeni ei ole Adolf. Ei ole haitannut.

Vierailija
66/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ja etenkin miehet on pahimpia keksimään noita ja samalla siirtävät tuon idioottimaisen lempinimien keksimisen lapsillensa. Muistan hämärästi omilta päiväkotiajoilta kuinka tyyliin puolet lapsista sai jonkun lempinimen aku niminen poika oli aku-ankka, joni oli joniponi ja ties mitä muuta. En syytä automaattisesti miehiä mutta kokemuksen mukaan naiset ei ole noin ääliöitä että keksisivät pienille lapsille lempinimiä

Vierailija
67/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kiellä tarhan 'tätejä' käyttämästä tuota nimeä.  Sano että et halua että lapseli lempinimeksi tulee tuo vieraan ihmisen keksimä nimi.  Haluatte itse antaa lapsellenne lempinimen jos haluatte sen ylipäätänsä antaa.  Sanokaa että se ei ole lapsenne lempinimi ja että perhe ei halua lasta sillä nimellä kutsuttavan.  Sanokaa että tämä vieras on sen keksinyt ja se ei ole oikein että lasta sillä nimellä aletaan kutsua.  Olkaa vain rehellisiä.

Keksikää joku toinen kiva nimi ja akakaa kutsua lasta sillä nimellä ja sanokaa tarhassa että lasta kutsutaan joko omalla nimellään tai sillä uudella lempinimellä.

Minä en  ainakaan antaisi jatkua päivääkään jonkun ihmisen keksimällä rikollisen nimellä omaa lastani kutsuttavan.

Vierailija
68/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten niin monella mennyt aloituksen pointti ohi. Mitä väliä nimellä on jos se kuitenkin on jokin tunnetuimmista. Mammat aina haluavat juoruilla ja mässäillä joka asiasta.

Vierailija
69/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät vain ihan ystävällisesti päiväkodin ihmisiltä, että he ohjaavat lapsia käyttämään lapsen oikeaa nimeä eikä lempinimeä. Kyllä he ymmärtävät.

Vierailija
70/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Aatu tai Jammu, niin ei siinä nyt mitään jos ei sitä lasta haittaa. Jos joku muu tässä ketjussa esitetty niin ottaisin puheeks hoitajien ja kaverin isän kanssa. Lapsen vastuulle ei ainakaan nimestä eroon pääsemistä voi säilyttää.

Vierailija
71/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on Aatu tai Jammu, niin ei siinä nyt mitään jos ei sitä lasta haittaa. Jos joku muu tässä ketjussa esitetty niin ottaisin puheeks hoitajien ja kaverin isän kanssa. Lapsen vastuulle ei ainakaan nimestä eroon pääsemistä voi säilyttää.

Miten se lasta haittaisi kun ei hän tarhalapsi taatusti tiedä esim kuka on ollut Jammu (liekö kuollut).   Kyllä tällainen lempininmen antaminen kuuluu omalle perheelle eikä jollekin tuntemattomalle.  Haluaisitteko että koirallennekaan antaisi nimen joku vieras?  Ette varmasti.  Täysin ajattelematon temppu tuolta mieheltä.

Vierailija
72/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MaisaLeena kirjoitti:

"En viitsi tarkemmin sanoa" ... typerintä mitä olen vähään aikaan lukenut.

No en halua että joku tunnistaa. Mutta miltä tuntuisi jos lastasi kutsuttaisiin hoidossa fritseliksi, breivikiksi tai jammu sedäksi? Ja kyllä sallitaan. Ehkä hekin yrittävät vähin äänin kitkeä sitä pois? Ikävintä olisi jos lapset tajuaisivat, homma muuttuisi lisäämiseksi ja lapselleni tulisi kamala olo asiasta. Nyt se on lapsista vaan lempinimi. Ap

Mitä pahaa siinä on, jos joku tunnistaa? Saattaa asenteet muuttua.

Ne tietäisi että kirjoitan vauva-palstalle!! Ap

kamalaa :D Se joka tunnistaisi varaan itsekkin kirjoittelee tänne, tuskin se täällä muuten roikkuisi lukemassa ja tunnistamassa :D

Vierailija
73/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää. Miksi nykypäivänä kukaan ei voi olla enää Jammu jos yksi oli joskus pedofiili? :D Se on kuollut jo aika päiviä sitten, että ei siihen voi kukaan nykypäivän Jammuja sekottaa. Miten yksi ihminen voi pilata koko nimen :D Naurettavaa.

Vierailija
74/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää. Miksi nykypäivänä kukaan ei voi olla enää Jammu jos yksi oli joskus pedofiili? :D Se on kuollut jo aika päiviä sitten, että ei siihen voi kukaan nykypäivän Jammuja sekottaa. Miten yksi ihminen voi pilata koko nimen :D Naurettavaa.

Eihän ole kuollut?! Vankilamielisairaalassa edelleen. Ja kyllä Jammusta nyt tulee aina ja ikuisesti ainakin tällaiselle 80-luvulla syntyneelle mieleen vain ja ainoastaan Jammu-Setä.9

Vierailija
75/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä sinänsä väliä minkä nimen tarhakaverin isä on antanut sinun lapsellesi,eihän se hänen tehtävänsä ole sinun lapsellesi nimiä keksiä.

Ei muutakuin sanot suoraan miehelle ja hoitajille että lastani kutsutaan omalla nimellään eikä millään pilipalikeksityillä nimillä.Piste.

On se nyt s*tna jos ei vanhemmat itse saa päättää millä nimellä omaa lasta kutsutaan.Kunnes lapsi osaa ymmärtää itse tällaisiin asioihin vaikuttaa.

Keksi sinäkin tarhakaverin isälle joku ihana lempinimi,tyyliin Tuppimuna tms.

Vierailija
76/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ja etenkin miehet on pahimpia keksimään noita ja samalla siirtävät tuon idioottimaisen lempinimien keksimisen lapsillensa. Muistan hämärästi omilta päiväkotiajoilta kuinka tyyliin puolet lapsista sai jonkun lempinimen aku niminen poika oli aku-ankka, joni oli joniponi ja ties mitä muuta. En syytä automaattisesti miehiä mutta kokemuksen mukaan naiset ei ole noin ääliöitä että keksisivät pienille lapsille lempinimiä

Kyllä! Appiukkoni (sekä useampi sukulaismies) on juuri tällainen "vitsiniekka". Lempinimien keksiminen on kyllä pliisuinta hänen "vitsailuistaan". Mikä siinä on että sitä suuta ei pysty pitämään kiinni. Kun näkee jonkun jonka ihonväri ei ole ihan valkoinen niin hän on tietenkin se n-sana. Mies joka on kiinnostunut vaikka ruoanlaitosta: pakko päästä nimittämään h*nttariksi. Jne. Mua alkoi kyllä kyllästyttää tämä hyvin nopeasti. Miestäni ärsyttää myös, mutta koska on kuunnellut näitä juttuja koko lapsuutensa, niin häneltäkin meinaa välillä lipsahdella. Vasta kun saimme lapsia, rupesi kiinnittämään kunnolla huomiota tavan kitkemiseksi.

Vierailija
77/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole edes ajatellut, että nimet Jammu ja Aatu olisivat jotenkin vinksallaan. Mulla on kaveri Jarmo, joka on aina ollut Jammu. Lapsen luokkakaverina on Jammu ja Aatukin. En ole varma ovat peräti ihan oikeita nimiä, vaiko lemppareita.

Enemmän mua ihmetyttää ihmiset (aikuiset), jotka alkavat nimittelemään muita tuosta noin vaan, läpällä. Etenkin jos on joku satunnainen, ettei arjessa kuin päiväkodin eteisessä nähty. Mikä tarve heillä on nimetä/nimitellä toisia? Varsinkaan lapsia? Kyllä mä näen siinä kiusaamista ja sen takia siihen olisi hyvä puuttua.

Välittömästi tietenkin kysyisin päiväkodin henkilökunnalta, että miksi lasta kutsutaan väärällä nimellä. Hänen nimensä on "Pertti" ja sitä käyttettäkööt. Ilmaiset vielä mielipahasi.

Toisaalta kyllähän ne lapsetkin voi kehitellä nimiä toisilleen. Nimenomaan juurikin, ettei edes hoksaa mikä ja mistä se nimi on kotoisin. Se vaan kuulostaa kivalta ja hassulta.

Vierailija
78/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole kuollut?! Vankilamielisairaalassa edelleen. Ja kyllä Jammusta nyt tulee aina ja ikuisesti ainakin tällaiselle 80-luvulla syntyneelle mieleen vain ja ainoastaan Jammu-Setä.9

Kuolihan se vuonna 2012.

Vierailija
79/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Appiukkoni (sekä useampi sukulaismies) on juuri tällainen "vitsiniekka". Lempinimien keksiminen on kyllä pliisuinta hänen "vitsailuistaan". Mikä siinä on että sitä suuta ei pysty pitämään kiinni. Kun näkee jonkun jonka ihonväri ei ole ihan valkoinen niin hän on tietenkin se n-sana. Mies joka on kiinnostunut vaikka ruoanlaitosta: pakko päästä nimittämään h*nttariksi. Jne. Mua alkoi kyllä kyllästyttää tämä hyvin nopeasti. Miestäni ärsyttää myös, mutta koska on kuunnellut näitä juttuja koko lapsuutensa, niin häneltäkin meinaa välillä lipsahdella. Vasta kun saimme lapsia, rupesi kiinnittämään kunnolla huomiota tavan kitkemiseksi.

Ai, jukolauta! Mun äiti on tuollainen hintin ja n**kerin huutaja. Sanottu miljoonia kertoja, mutta ei vaan tajua. Hän on kuulemma sitä ikäluokkaa, ettei enää opi uusia käytäntöjä.

Kyse ei ole käytännöstä vaan huonosta käytöksestä. Ei kadulla tarvii huutaa lihavaa vastaantulijaakaan läskiksi vaikka niin ajattelee. Jospa pitäisi mölyt mahassansa noiden juttujensa kanssa. Onneksi on maltillisempi, kun lapset on lähellä.

Paitsi koulukuvia kattellessa totes, että onpas lapsen luokalla paljon n**kereitä! Onko tuo yksi hintti, kun sillä on pinkki paita?

Paljon, on siis kaksospojat, joiden äiti on suomalainen, isä jenkki. Poikamme bestikset ja se "hinttikin" oli tyttö.

Tuli hieman pidettyä mammalle käytöskoulua ja pieni paussi vierailuista.

Vierailija
80/111 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän keksit vastaavan nimen tuon miehen lapselle.