Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman huonoin kirppariviikko. :(

Vierailija
22.03.2017 |

Päivä jäljellä ja vai 30 € plussan puolella. Kyseessä on lastenvaatekirppis. Siis ajatelkaa olen myynyt 70 € lla vaatteita vajaa kuudessa päivässä ja vain 30 € tulee käteen. Pöytäni on viimeisen päälle siisti ja hinnat alempia kuin muilla pöydillä vastaavista merkeistä.

Huijataanko mua vai mitä tämä on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viimeinen päivä -50 alennuksella. Toi on muutenkin ihan ok myynti, joskus on vain huonompi viikko. Mutta kirpparilla harvoin lyö rahoiksi. Ajattele, että kaikki mitä tulee on plussaa ja pääset eroon tarpeettomasta tavarasta.

Mulle tämä on todella huono tulos. Olen tienannut yleensä sen 100 € voittoa. En laita merkkilastenvaatteita -50% koska hinnat ovat muutenkin halvat.

Vierailija
22/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHo! Kirppispöytäni yhden viikon myynti oli 396 euroa. Pelkkää lasten rompetta! 29 euroa pöytävuokra. Riippuu paljolti kirppiksen suosiosta, myykö. Itse laitoin hinnat niin korkeaksi kuin vain kehtasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko myynnissä vaatteita, jotka alkavat menemään nyt parhaiten kaupaksi eli kevät- ja kesävaatteet? Täällä etelässä kevätaurinko on paistanut ainakin sen verran jo, että mieli alkaa kääntymään kesää kohden.

Kaikki haluaisivat luonnollisesti päästä eroon pieneksi käyneistä talvivaatteista, mutta suurin osa ostajista elää tässä hetkessä ja ostaa vaatteita sen mukaan.

Oli. Juuri tätä sesonkia. Ei toppavaatteita, villapaitoja eikä talvikenkiä

Minä taas ostaisin ihan mielelläni seuraavaa sesonkia, eli toppaa ja villaa seuraavalle talvelle! Olen usein ajoissa liikkeellä, tämän kevään kausi minulla jo on lapsille! Ja niin tekee moni muukin, talvikamat meni ekana omata pöydästäni.

t. viikkomyynti 396 euroa

Vierailija
24/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OHo! Kirppispöytäni yhden viikon myynti oli 396 euroa. Pelkkää lasten rompetta! 29 euroa pöytävuokra. Riippuu paljolti kirppiksen suosiosta, myykö. Itse laitoin hinnat niin korkeaksi kuin vain kehtasin.

Missä myit? Helsingissä? Tuntuu että itse alihinnoittelin merkkejä joista olisin voinut pyytää enemmän. Tuntuu että kirpparilla jossa myin on liikaa myyjiä. Osa ammattimyyjiä jotka myyvät monta kuukautta putkeen ja ihan niitä rodineita joissa on vielä kaupan laput kiinni. Olen kahden vaiheilla; vienkö vaatteeni kotiin vai jatkanko.

Vierailija
25/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä myit? Helsingissä? Tuntuu että itse alihinnoittelin merkkejä joista olisin voinut pyytää enemmän. Tuntuu että kirpparilla jossa myin on liikaa myyjiä. Osa ammattimyyjiä jotka myyvät monta kuukautta putkeen ja ihan niitä rodineita joissa on vielä kaupan laput kiinni. Olen kahden vaiheilla; vienkö vaatteeni kotiin vai jatkanko.

Oulussa. Täällä on pari suosittua kirpputoria, joissa kauppa käy tosi hyvin. Hinnat eivät kyllä ole mielestäni kovin edullisia, ei pöytävuokrat, eivätkä pyyntihinnat.

Vierailija
26/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihduttanu 18 kiloa ja haluaisin viedä vaatteita kirpparille, mutta mietin, että tuleeko siitä mitään hyötyä. Löytyy hyväkuntoisia merkkifarkkuja eli levistä ja leetä ja sitten sekalaisesti muuta vaatetta, muutama takkikin. Osaa vaatteista olen käyttänyt vain pari kertaa, mutta kaikki kirpparille lähtevät olisivat kuitenkin oikeasti hyvässä kunnossa. En veisi mitään nukkaantunutta yms. Vaatteiden koot 38-40. Kannattaako roudata, vai lahjoitanko suoraan jonnekin?

Vierailija
27/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laihduttanu 18 kiloa ja haluaisin viedä vaatteita kirpparille, mutta mietin, että tuleeko siitä mitään hyötyä. Löytyy hyväkuntoisia merkkifarkkuja eli levistä ja leetä ja sitten sekalaisesti muuta vaatetta, muutama takkikin. Osaa vaatteista olen käyttänyt vain pari kertaa, mutta kaikki kirpparille lähtevät olisivat kuitenkin oikeasti hyvässä kunnossa. En veisi mitään nukkaantunutta yms. Vaatteiden koot 38-40. Kannattaako roudata, vai lahjoitanko suoraan jonnekin?

Tossa katselin, että voisin viedä sinne ainakin 4 takkia, 8 hametta, 5 hellemekkoa, 3 juhlamekkoa, 5 farkut, 3 muut housut, 13 puseroa, 6 muuta mekkoa, 5 neuletakkia, 4 neuletta. Ja varmasti löytyy iso kasa muutakin vaatetta, kun en ole penkonut kaikkea läpi. Urheiluvaatteitakin olisi varmasti.

En vaan jaksa nähdä vaivaa, jos näiden myymisestä kostuu pari-kolmekymppiä.

Vierailija
28/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Sen jälkeen kun kirjoitin tämän viestin niin 20 € on tullut lisää myyntiä! Tätä se myynti on.