Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne ulkomaanmatkalle kesällä?

Äippä
22.03.2017 |

Mihin suuntaisimme ulkomaan matkalle kesä-heinä-elokuussa? Pettynyt Suomen kesään...Toiveena olisi lyhyt (alle 4 tuntia) lento, matala lapsiystävällinen ranta.. max puoli kilometriä hotellista. Mahdollisesti all inclusive. Lapset 5 ja 7 v.

T. Vähän matkustellut

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan saarille lentää kolmisen tuntia, max 4, riippuu saaresta. Takuulla lämmin kesällä. Tarkempi kohde, esim Kreetan Rethymnon tai Hania, Rodos (Esim Rodoksen kaupunki) tai Zakhyntos.

Rethymnonissa on merirosvolaiva, jos lapset tykkää semmoisesta.

Vierailija
2/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle neljän tunnin lennolla ei kovin kauas pääse, mutta esim. espanjaan menee aika tarkkaan se neljä tuntia. Kreikka ja italia, myös lähellä.

Vierailija
4/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korfun Agios Stefanos on ihana paikka. Siellä mieletön ranta, joka on tosi pitkälle todella matala

Vierailija
5/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunny Beach. Paljon hyviä hotelleja lapsiperheille. Myös all inclusivella. Tosin Bulgaia on edullinen kohde. Paljon kivoja ja hyviä ruokapaikkoja. Lento vaan 3h. Hyvät rannat.

Tosin  Nessebar voisi olla myös vaihtoehto.

Kreikassa paljon hyviä kohteita. Rhodos, Kreeta yms.

Mallorcan Alcudia myös.

Itse olemme menossa kesän aikana Rhodos, Sunny Beach ja Alcudia. Viikon loma jokaiseen mestaan.

Vierailija
6/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunny Beach. Paljon hyviä hotelleja lapsiperheille. Myös all inclusivella. Tosin Bulgaia on edullinen kohde. Paljon kivoja ja hyviä ruokapaikkoja. Lento vaan 3h. Hyvät rannat.

Mallorcan Alcudia myös.

Itse olemme menossa kesän aikana Rhodos, Sunny Beach ja Alcudia. Viikon loma jokaiseen mestaan.

Sunny Beach ei ole lasten kohde. Hirveä bilemesta ja musiikki soi 24/7. En suosittele. Kokemusta on ja kerta riitti.

Vierailija
7/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Hanian Nea Chora ja siellä Hotel Christina.

Vierailija
8/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallorcan Alcudia myös.

Sunny Beach ei ole lasten kohde. Hirveä bilemesta ja musiikki soi 24/7. En suosittele. Kokemusta on ja kerta riitti.

Mä olen ollut Sunny Beachillä monet kerrat. Illat ja se kukkaiskadun alue on bilemestaa. Mut todellakin siellä on tarjolla kaikille jotakin.

Rhodoksellakin on baarikatu. Ihan BTW.   Kaikissa mainitsemissa matkakohteissa olen käynyt. Mallorca ainoa missä vain kerran. Valtaosin matkustan ilman lapsia, mutta joskus on mukana lapsenlapsi.  Sunny Beachillä olen jopa 2x sesongissa. Rhodoksella ollut jopa 3x per kesä.

Matkailu avartaa. Muuallakin tulee käytyä. Reissataan pitkin vuotta.

t.47v

Vierailija
9/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallorcan Alcudia myös.

Mä olen ollut Sunny Beachillä monet kerrat. Illat ja se kukkaiskadun alue on bilemestaa. Mut todellakin siellä on tarjolla kaikille jotakin.

Rhodoksellakin on baarikatu. Ihan BTW.   Kaikissa mainitsemissa matkakohteissa olen käynyt. Mallorca ainoa missä vain kerran. Valtaosin matkustan ilman lapsia, mutta joskus on mukana lapsenlapsi.  Sunny Beachillä olen jopa 2x sesongissa. Rhodoksella ollut jopa 3x per kesä.

Matkailu avartaa. Muuallakin tulee käytyä. Reissataan pitkin vuotta.

t.47v

Kyllä minusta aika rauhatonta paikkaa oli tuo Sunny Beach, mutta jos tykkää menosta ja meiningistä, niin sitten ihan ok paikka. En välttämättä veisi tuonne lapsia. Mutta Bulgariassa on muitakin paikkoja esim. kultahietikon alue on rauhallisempaa.

Vierailija
10/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurmalaan ei tartte edes lentää, jos ei halua. Pärnussa on myös ihan kiva ranta.

Vierailija
11/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan meren rannalle johki.  Siellon halpaa ja kivvaa!

Vierailija
12/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ibizal

Vierailija
13/13 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallorcan Alcudia myös.

En minä kokenut musiikin häiritsevän, enkä myöskään bilettäjien. Paljonhan siellä perheitäkin näkyi. Meilläkin oli lapset mukana ja tosi hyvin viihtyivät. Varmaan se että hotellimme oli vähän kauempana ydinkeskustasta ja liikuimme vain päiväsaikaan vaikutti siihen että ihan rauhallisesti sujui loma. Tai sitten oli vaan onnea matkassa kun ei noita bilettäjiä meidän hotellissakaan näkynyt. Paljon oli tekemistä lapsille. Vähän sellainen huvipuisto meininki. Ruokailu helppoa kun oli niin paljon pikaruoka-tyyppisiä paikkoja joista meidän nirsoilijatkin löysivät syötävää. Ostokset halpoja vaikka eipä siellä oikeastaan muuta ostettavaa ole kuin piraatti vaatteita ja muuta krääsää. Ranta oli ainakin meidän hotellin kohdalla ihan siisti. Mieluummin kyllä menisin Nessebariin jos nyt menisin uudelleen. Toisaalta on niin paljon oikeasti ihania kohteita että en varmaan menisi Bulgariaan ylipäätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi