Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman huonoin kirppariviikko. :(

Vierailija
22.03.2017 |

Päivä jäljellä ja vai 30 € plussan puolella. Kyseessä on lastenvaatekirppis. Siis ajatelkaa olen myynyt 70 € lla vaatteita vajaa kuudessa päivässä ja vain 30 € tulee käteen. Pöytäni on viimeisen päälle siisti ja hinnat alempia kuin muilla pöydillä vastaavista merkeistä.

Huijataanko mua vai mitä tämä on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh siis siitä varmaankin vähennetty se pöytävuokra.. Vai mitä tarkoitat?

Vierailija
2/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua minkä takia kukaan ostaa kirpparista. Mä ostan mieluummin uutta mut vähemmän. Toisten vanha on kuitenki toisten vanha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan kallis pöytävuokra. Vaihda halvempaan!

Vierailija
4/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myynnissä vaatteita, jotka alkavat menemään nyt parhaiten kaupaksi eli kevät- ja kesävaatteet? Täällä etelässä kevätaurinko on paistanut ainakin sen verran jo, että mieli alkaa kääntymään kesää kohden.

Kaikki haluaisivat luonnollisesti päästä eroon pieneksi käyneistä talvivaatteista, mutta suurin osa ostajista elää tässä hetkessä ja ostaa vaatteita sen mukaan.

Vierailija
5/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua minkä takia kukaan ostaa kirpparista. Mä ostan mieluummin uutta mut vähemmän. Toisten vanha on kuitenki toisten vanha. 

No se on ekoteko. Lisäksi käytettykin voi olla siisti ja vaatteet voi aina pestä.

Vaikka trolli taisitkin olla...

Vierailija
6/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Hämeessä ei ole noin törkeän kalliit pöytävuokrat, mutta eipä täällä mitään reilun kahdenkympinkään vuokraa saisi katettua pelkkiä lastenvaatteita myymällä. Hyvä, jos muutaman euron saisi.

Vierailija
7/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhkäävätkö vaatteet homeelle, varastolle tai voimakkaan tuoksuiselle pesuaineelle? Onko teillä lemmikkejä? Itse skippaan tällaiset pöydät vaikka olisi kuin halpaa.

Vierailija
8/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viimeinen päivä -50 alennuksella. Toi on muutenkin ihan ok myynti, joskus on vain huonompi viikko. Mutta kirpparilla harvoin lyö rahoiksi. Ajattele, että kaikki mitä tulee on plussaa ja pääset eroon tarpeettomasta tavarasta.

Vierailija
9/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän paremmaksi, sain pöytävuokran kyllä maksettua. 2 viikkoa pidin ja voittoja tuli 2.80€. Ei edes bensoja kattanu ku kävin kerran päivässä siistimässä plydän. Mutta tavaraa kyllä pöllittiin.

Vierailija
10/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lasten vaatekirpparilla viimeksi 140 e käteen ja sitä edellisellä kerralla 60 e. Ei siellä satoja euroja tienaa ellei oo jotain merkkikamaa suurinosa.

Vierailija
11/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on ekoteko. Lisäksi käytettykin voi olla siisti ja vaatteet voi aina pestä.

Kuule suurin osa ei koskaan osta kirpparilta. Mä en näe siinä mitään järkeä ja vanhat vaatteet saa laitettua kierrätykseen. 

Vierailija
12/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirppis? Meillä päin on pöytävuokrat kalliita ja lisäksi menee provikkaa myynnistä, en ole viitsinyt myydä ollenkaan.

Vierailija
13/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kyllä huonoja viikkoja. Mulla yleensä n 100e -pöytävuokra, vaatteiden lisäksi olen myynyt tavaraa. Nyt menee varmaan kevätvaatteet ja kengät ei enää talvikamat. Paitsi jos myyt halvalla merkkivaatteita niin menevät aina.

Vierailija
14/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheesta mutta osaako joku sanoa mikä olisi hyvä lastenkirppis Turun seudulla?

Vierailija
15/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juurikaan osta käytettynä mitään, ei haittaa vaikka toisten vanhoja. Tyhmää maksaa uudesta kun halvemmallakin saa ja en siis osta huonokuntoisia koskaan.

Vierailija
16/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en juurikaan osta käytettynä mitään, ei haittaa vaikka toisten vanhoja. Tyhmää maksaa uudesta kun halvemmallakin saa ja en siis osta huonokuntoisia koskaan.

Siis en osta kuin käytettyä vaatetta piti kirjoittaa:D

Vierailija
17/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule suurin osa ei koskaan osta kirpparilta. Mä en näe siinä mitään järkeä ja vanhat vaatteet saa laitettua kierrätykseen. 

Minä en taas näe järkeä maksaa 25-50 € vaatteesta, joka mahtuu lapselle vain hetken aikaa. Eikä ole mitenkään ideaalia ostaa aina uutta.

Vierailija
18/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko myynnissä vaatteita, jotka alkavat menemään nyt parhaiten kaupaksi eli kevät- ja kesävaatteet? Täällä etelässä kevätaurinko on paistanut ainakin sen verran jo, että mieli alkaa kääntymään kesää kohden.

Kaikki haluaisivat luonnollisesti päästä eroon pieneksi käyneistä talvivaatteista, mutta suurin osa ostajista elää tässä hetkessä ja ostaa vaatteita sen mukaan.

Oli. Juuri tätä sesonkia. Ei toppavaatteita, villapaitoja eikä talvikenkiä

Vierailija
19/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löyhkäävätkö vaatteet homeelle, varastolle tai voimakkaan tuoksuiselle pesuaineelle? Onko teillä lemmikkejä? Itse skippaan tällaiset pöydät vaikka olisi kuin halpaa.

Nimenomaan ei! Vaatteet ovat hyväkuntoisia ja oikein pestyjä/ silitettyjä.

Vierailija
20/28 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä möin viimeks alle kaksvuotiaan vaatteita viikon 37€ pöytävuokralla lastentarvikekirpulla ja sain silti voittoa 660€. Ei ollut edes mitään merkkikamaa vaan tyyliin Lindex ja pompdelux. Ja kaikkea siltä väliltä toki. Ei kalliita haalareita edes.

Hirrrveen työn tein etukäteen pestessä ja silittäessä ja joka päivä kävin täyttämässä ja siistimässä. Raakkasin etukäteen myös kaikki missä oli tahraa tai muuten mitä en ite ostais. Hinnat alas ja täyttöä joka päivä. Ei liikaa kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän