Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö kasvissyöjiä se, että kaikki tietävät heidän kakkaavan tosi paljon?

Vierailija
22.03.2017 |

Kuitupitoinen kasvisruokavalio = paljon kakkaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvintoimiva suoli. Onko tänään joku persujen paniikkipäivä, kun kasvissyöntiprovoa pukkaa?

Vierailija
2/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjien uloste haisee paremmalle kuin vähän kuituja, paljon lihaa syövän vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sen enempää tule, vaan se mikä tulee, tulee säännöllisesti ja oikealla koostumuksella. Kyllä se on ruoan määrä joka sen tuotoksen määränkin sanelee  :)

Vierailija
4/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kulkee. Ei oo pinkee olo.

Vierailija
5/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, että kukaan ajattelee kakkaamistani. Ihmiset tuppaa olemaan omaan elämäänsä keskittyneitä, tuskin ajattelevat sitä.

Lähinnä kakkaan paljon kylläkin IBS:n takia, mutta silti ei kiinnosta muiden kakkapähkäilyt.

Vierailija
6/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä sen enempää tule, vaan se mikä tulee, tulee säännöllisesti ja oikealla koostumuksella. Kyllä se on ruoan määrä joka sen tuotoksen määränkin sanelee  :)

Ei muuten ole ruuan määrästä kiinni, vaan koostumuksesta.

Vierailija
7/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vaihtoehto. 

Sinä olet TÄYNNÄ kakkaa päästä varpaisiin. :(

Vierailija
8/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh :D onko muilla kuin kasvissyöjillä siis aina ummetus? Kakka kerran päivässä on normaalia.

Vierailija
9/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä tule mietittyä toisten kakkaamisia noin paljon, mutta ymmärrän hyvin että joillakin ihmisillä on erilaisia pakkomielteitä ja muita kummallisuuksia.

Vierailija
10/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitupitoinen kasvisruokavalio = paljon kakkaa

O

Selvä kehityksen anaalivaiheessa traumatisoituminen. Ap jäänyt häpeän, kakan ja kakkaamisen häpeällisyyteen jumiin. Hoitaa ongelmaansa yrittämällä häpäistä eri ihmisryhmiä ulostamiseen liittyvistä asioista.

Hanki apua.

Vierailija
11/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä taas puheenaiheet. Kyllä täytyy oman elämän olla todella tylsää ja pitkäveteistä, kun vieraiden ihmisten suolen sisällön määräkin näin kovin kiinnostaa:O

Vierailija
12/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh? Nyt on kyllä ap käsittänyt asian  aivan väärin.

Siis...keho käyttää niin tehokkaasti hyväkseen kasvisruoan että kuona-ainetta jää hyvin, hyvin vähän. Tästä syystä veget eivät ulosta kuin keskimäärin kerran viikossa. 

Kuinkas usein ap itse...?

Vierailija
13/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kasvissyöjä, vaan sekaravinnon osana syön rehuja kilon päivässä.

Mulle ei kuunaan ole tullut mieleen ajatella, mitä joku muu ajattelee kakkaamiseni määrästä - tai että kenellekään tulisi mieleen ajatella, mitä toiset hänen ulostemöääristään ajattelevat.

Ei hyvää päivää.

Kuinka epävarma aloittajan täytyy olla kyetäkseen muodostamaan tällaisia skenaarioita?

Olen välttynyt tämän kliseen käyttämiseltä tähän asti, mutta nyt en löydä sopivampia sanoja:

Hanki elämä.

Vierailija
14/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mua enemmän hävettäs istuu useita minuutteja vessassä pää ja perse pinkeenä ulostamassa jotain ihmiskeholle luonnotonta eläimen ruumista. Hajusta puhumattakaan.

Vierailija
15/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moinen luulo? Käyn kakkosella kerran päivässä, säännöllisesti.

Vierailija
16/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti vaihtoehto. 

Sinä olet TÄYNNÄ kakkaa päästä varpaisiin. :(

Kasvisyöjien logiikka on ihanan lapsenomainen. :)

Vierailija
17/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh? Nyt on kyllä ap käsittänyt asian  aivan väärin.

Siis...keho käyttää niin tehokkaasti hyväkseen kasvisruoan että kuona-ainetta jää hyvin, hyvin vähän. Tästä syystä veget eivät ulosta kuin keskimäärin kerran viikossa. 

Kuinkas usein ap itse...?

Nyt tuli kyllä niin typerää tekstiä, että huh huh :D Et taida itse olla kasvissyöjä? Tai sitten sun ravinnossa tai elimistössä on jotain pahasti vialla.

Vierailija
18/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuidut kylläkin lisäävät ulosteen määrä.

Vierailija
19/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh :D onko muilla kuin kasvissyöjillä siis aina ummetus? Kakka kerran päivässä on normaalia.

Nyt oli kyse kakan määrästä, ei kakkaamistiheydestä. Kasvisihmisten kakkavolyymit ovat luonnottomia. Ap

Vierailija
20/24 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö viljoja juuri ollenkaan kun eivät sovi vatsalle, niinpä kasvissyöjänäkin saan paljon vähemmän kuituja kuin tavanomaista suomalaista leipä-puuro-riisi-makaroni -ruokavaliota noudattavat sekäsyöjät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi