Ihastunut omaan personal traineriin
Olen ollut jo monta vuotta ihastunut omaan valmentajaani, pahimmillaan ajattelin häntä 24/7. Uskallanko kertoa sen hänelle, mitenhän kannattaisi edetä. En halua, että välimme menevät poikki jos tunne onkin yksipuolinen. Niin ja olemme samaa sukupuolta. Mitä tekisit?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No jos olette samaa sukupuolta niin etenisin varovaisesti. Jos ei ole kiinnostunut samasta sukupuolesta sillä tavalla, on edessä väistämättä välitön vaivaannus.
Kiitos näkemyksestäsi. Hänellä ei ole tietääkseni ikinä ollut saman sukupuolen edustajaa kumppanina. Se tässä pelottaakin.
Kannattaa tunnistaa ensin, että onko ihastunut vain omaan mielikuvaan toisesta ihmisestä. Useinkaan me emme ihastuessamme näe toisen todellista luonnetta, kun toinen on asiakassuhteessa kanssasi. Olen hänelle tulonlähde, joten hän ei todennäköisesti ole yhtä vapautunut kanssasi mielipiteineen ja henkilökohtaisine arvoineen kuin olisi esim. ystävän kanssa.
Tunnistathan myös sen, ettei ystävällisyys aina automaattisesti tarkoita kiinnostusta toisesta ihmisestä. Usein tämä sekoittuu jo ihan työympäristössäkin, joten ihan inhimillistä on ihastua itselle ystävälliseen ja itseä ulkoisesti miellyttävään henkilöön.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tunnistaa ensin, että onko ihastunut vain omaan mielikuvaan toisesta ihmisestä. Useinkaan me emme ihastuessamme näe toisen todellista luonnetta, kun toinen on asiakassuhteessa kanssasi. Olen hänelle tulonlähde, joten hän ei todennäköisesti ole yhtä vapautunut kanssasi mielipiteineen ja henkilökohtaisine arvoineen kuin olisi esim. ystävän kanssa.
Tunnistathan myös sen, ettei ystävällisyys aina automaattisesti tarkoita kiinnostusta toisesta ihmisestä. Usein tämä sekoittuu jo ihan työympäristössäkin, joten ihan inhimillistä on ihastua itselle ystävälliseen ja itseä ulkoisesti miellyttävään henkilöön.
Tiedän. Ihastun helposti ihmisiin, varsinkin ystävällisiin. Ihastuin heti asiakassuhteen alkaessa vaikka tiesin hänen olevan suhteessakin. Yleensä ihastukseni ja kiinnostuksen kohteeni (myös harrastuksiin) menevät nopeasti ohi, mutta tämä on kestänyt jo vuosia. En pysty pitämään asiaa enää kauaa sisälläni vaan haluan tietää, tunteeko hän mitään minua kohtaan.
Ehkä kirjoitin tämän tänne toivoen ihastukseni kohteen sen lukevan. Turha toive, tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kirjoitin tämän tänne toivoen ihastukseni kohteen sen lukevan. Turha toive, tiedän.
Kyllä mä luin sen. Ensi kerralla treenataankin sitten spagaatteja mun päällä :)
- pt
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa nyt, aikuinen ihminen.
Lakkaa mitä?
Täällä on ihan sama homma, tuntuu etten enää kehtaa mennä hänen tunnilleen lainkaan. Tulin kiitelleeksi vähän turhan vuolaasti ja monisanaisesti, ja naamasta varmaan näkee miten kuumana käyn hänen peräänsä. Tietysti hänellä on varmaan vaimo ja lapsia, enkä todellakaan aio alkaa spämmäämään hänelle vapaa-aikana.
Se PT olisi mulle aivan täydellinen match. Katselin monta vuotta ennen kuin uskalsin ottaa yhteyttä, ja vaikka olisi ystävällinen rahasta, silti se teki vaikutuksen.
Oli vähän eri kaliiperia kuin suomalainen möhömaha, kunnon vartalo ja sixpack
No et todellakaan rupea häntä ahdistelemaan. Hän on töissä ja sinä asiakas. Anna hänelle työrauha. Jos et pääse pakkomielteisestä ihastuksesta muuten eroon, vaihda pt!
Mielessäni tietenkin panen jo personal traineria eri asennoissa ja paikoissa,
No jos olette samaa sukupuolta niin etenisin varovaisesti. Jos ei ole kiinnostunut samasta sukupuolesta sillä tavalla, on edessä väistämättä välitön vaivaannus.