Avaan aina ovet naisellisille naisille, joilla on korkokengät ja korvarenkaat
Talvisaappaissa tai tennareissa laahustavat koruttomat möhkäleet saavat avata ovensa itse. T. Komea mies
Kommentit (31)
Minullapa on äärettömän hyväkäytöksinen herrasmies aviomiehenä. Hän avaa AINA oven naiselle
Menen aina kyrpä edellä ovesta sisään.
M35
Mikset avaa ovia niille koruttomille möhkäleille?
Ostaos multa talvirenkaat nainen, ne sulle suuren onnen suo
Ei varmaan olla tultu vastaan. Minulle avataan ja tarjotaan aina ovea, vaikka en pukeudu korkkareihin, eikä minulla ole koruja. Aina iloisesti kiitän herrasmiestä/naista tästä ystävällisyydestä.
T. Nainen, raskaana
Entä paiskaatko oven päin naamaa kyynärsauvoilla liikkuvan matalissa talvikengissä liikkuvalle naiselle? Jos niin teet, olet maailman suurin moukka ja paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olla tultu vastaan. Minulle avataan ja tarjotaan aina ovea, vaikka en pukeudu korkkareihin, eikä minulla ole koruja. Aina iloisesti kiitän herrasmiestä/naista tästä ystävällisyydestä.
T. Nainen, raskaana
Arvokas nainen ei ota palveluksia vastaan muilta kuin omalta mieheltään. Tuollaisessa tilanteessa sinun pitäisi ilmoittaa, että miehet ensin ja osaan avata ovet itsekin.
Jokainen tietää, että naisille ovia availeva mies yrittää päästä naisen suosioon pillua naiselta saadakseen.
Kanadassa naisten pitää käyttää työpaikalla korkokenkiä. Kanadassa, jota pidän sivistyneenä maana.
Suosittelen kyseisessä tilanteessa, että korkokengät ovat jokaisen työntekijän jaloissa eli myös miesten.
Uskon, että sääntö muuttuu hyvin pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen, raskaana
Arvokas nainen ei ota palveluksia vastaan muilta kuin omalta mieheltään. Tuollaisessa tilanteessa sinun pitäisi ilmoittaa, että miehet ensin ja osaan avata ovet itsekin.
Jokainen tietää, että naisille ovia availeva mies yrittää päästä naisen suosioon pillua naiselta saadakseen.
Siinähän yrittävät. Ei se ole tyhmä ku pyytää, vaan se joka antaa. Ennen raskauttani en edes huomannut miten painavia ovet voivat olla. Liitoskipujen myötä joskus on todella haastavaa aukasta vetämällä ovi auki.
Joten tämä itsenäinen ja vahva nainen ottaa mielellään tämänkin pienen avun vastaan. Eikä oleta, että kaikki kohteliaat käytökset omaavat miehet ovat jotain limaisia sikoja rönttösen perään.
Minulla on jalkavamma, josta toipuminen vie aikaa useita vuosia. Saa nähdä voinko enää koskaan käyttää korkokenkiä. Ainakaan kovin korkeita en voi, mutta onneksi sentään voin kävellä, juosta ja hyppiä lenkkaressa ja talvikengissä, joissa on sopiva lesti.
Minulla ei ole lävistyksiä, mukaan lukien korviksia. Eikä ole tatuointejakaan. Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät. Olen hoikka ja sopusuhtainen myös jalkateristä, nilkoista, polvista... harmi vain kun jalkani eivät juuri nyt toimi täydellisesti... Pidän sekä hameista että farkuista. Harmi vain, kun olen niin epänaisellinen...
No, joku mies tykkää korkokengistä ja minkäs sille voi, mutta onneksi miehiä tuntuu riittävän minullekin.
Eipä tuo mittään, onneksi osaan itekki oveni aukasta. Minä kyllä aukaisen sinulle oven, vaikka olisit pissalle haiseva ruokkoamaton puliukko, ihan vain siksi, että minusta kaikki ihmiset ovat sen kohteliaisuuden arvoisia.
Kerran mies laittoi viestin "ota kengät pois rapussa niin päästään heti hommiin."
Eli jotkut suostuvat avataan vaikka korkkarit olisikin jalkojen sijaan kädessä.
Onneksi en ole niin avuton, että tarvitsen miehen apua jopa oven avaamiseen.
Minun venäläinen aviomieheni avaa ovet kaikille naisille ulkonäköön ja ikään katsomatta. :-)
Pidän aina ovea auki miehelle, joka taluttaa puolisoaan nenärenkaasta ja jos puolisolla on korkokengät kavioissa.
Entä jos on timantti/nappikorvikset? Korvarenkaat ei oo enää kovin muodikkaat.
Korvarenkaat ovat myös loistava merkki, sillä niistä tunnistaa naisen joka alistuu ja tietää naisen paikan.